- Katılım
- 22 Kas 2008
- Mesajlar
- 2,354
hehe cok komıksın valla ben dedım motorla gıdelım dıye :queen::queen::queen:
senden daha düşünceli çıkmış o zamn
hehe cok komıksın valla ben dedım motorla gıdelım dıye :queen::queen::queen:
yok ya doymadım bişi yoktuki ayberk ve alper timden kalmadı silip süpürdüler:cherry:
güzel bi gündü teşekkürler ümmet abi:cat:
B-A-N-N dogum günün tekrar kutlu olsun canım :rendeer:
eee bütün resimler bukadarcık mı![]()
eminim demişsindir![]()
yok ya doymadım bişi yoktuki ayberk ve alper timden kalmadı silip süpürdüler:cherry:
dediler canım ilker tekerde geçecem köprüyü diyomuş burçinde hadi ozaman hemen geçelim diyomuş :queen::queen:
annem ve canser in herkese selamıı vaaaaaar :rendeer:
tersi olmasın abi
sende selam söyle ...
cıkkkkkkkkkkk olmadı![]()
moto sohbette lütfen oturmayın topici ne bi bakın
bi arkadaş oturulmayacak alet yoktur yazmış :mrgreen:
ya gercekten cok guzel bı gundu kahvaltıyı hazırlayana gercekten tesekkruler yemekten sıkıldım ya :queen: o gidio bu gelıo daral geldı bı ara