- Katılım
- 23 Şub 2008
- Mesajlar
- 575
iyki resturant cıya 2 3 kere çek demişim hahaha güzel im poz yanaçakmış:queen::queen:
iyiki dogdun cesurrr iyiki dogdun cesurrr iyiki dogdun iyiki dogdun mutlu yıllar sanaaaaaaaa
nice mutlu yıllara cesur :rendeer:
mutlu yıllar cesur iyi yıllar..
cesurum nice mutlu huzurlu yaşlara inş. dogum günün kutlu olsun gelemedim kusura bakma bysss.
cesur, işten geç çıktığım için gelemedimdoğum günün kutlu olsun, sağlıklı nice mutlu yıllara:rendeer:
resimler için teşekkürleriyiki toplanmışız süper bi gece oldu. her nekadar dönüşte Cesur abiye yetişemesemde :queen: şaka bi yana abi iyiki doğdun :wiinkk:
ER-5 CBR600RR DL650V-STROM MT-03 DÖRDÜ BİR ARADA... hepsinide kullandım çok mutluyum tabiki dostlarımıda gördüğüm içinde çok mutlu oldum cesur abim doğum günün tekrardan kutlu olsunnn...)))
iyki resturant cıya 2 3 kere çek demişim hahaha güzel im poz yanaçakmış:queen::queen:
Nice Senelere Cesur
Doğum günün kutlu olsun. :cat:
arkadaslar cok güzel bi toplantı oldu bu sizleri tanımış olmaktan cok mutluluk duydum tekrar.:rendeer:
cesur doğum günün kutlu olsun tekrar nice mutlu yaslara:rendeer::rendeer:
karmacoma yok diye mi bu kadar güzel oldu anlamadımatalım gruptan şu pis er-5 çiyi :queen:
arkadaşlar hepiniz iyiki varsınız hepinizin yüreyine ve ayağına sağlık çok güzel bir vakit geçirdik her ne kadar mustafa karmançoma sı olmasada :rendeer:allah beraberliyimizi hiç bozmasın :rendeer:
Bi uzaklaştık izmirden sadece bir toplantı kaçıracağımı sanıyoken şu kaçırdığım şeye bakale:
doğacak başka günmü bulamadın be kanka,
Doğum günün kutlu olsun, yeni lastikli, bol virajlı, radarsız belasız, sağlıkla, mutlulukla, huzurlu bir yıl geçirirsin inşallah :rendeer::rendeer:
bu işi duello çözer, yarın otobanda buluşalım :bounce: , nasıl olsa mavi er5 ler iyi kaçamıyo :cherry:![]()
bu şeer bensiz çekilmiyor dimi bebeeim![]()
Mutlu Yıllar Cesim Jamesim..
Mecburi olarak yoktum malum![]()
Bir daha ki yaş gününde artık..
Yeni yaşının sana uğurlu gelmesi dileğiyle.. :wiinkk:
bendede 3-5 resim varmış eklerim birazdan...
karmacoma düelloda 50 m önden başla sen...yeni bakım yaptırdım 1000 lik oldu motor :queen:
Motosiklet üzerinde nice mutlu yıllara.Saygılarımla.:cat: