- Katılım
- 27 Ocak 2008
- Mesajlar
- 412
Gurme restaurant nerede ?
İnciraltı 'nda Turkuaz ın çaprazında kalıyor.Yol üzerinde zaten.
teşekkür ederim bilgilendirdiğin için :cat: bi sorun olmazsa kesin ordayım :wiinkk:
Gurme restaurant nerede ?
İnciraltı 'nda Turkuaz ın çaprazında kalıyor.Yol üzerinde zaten.
Ooo bu adamın doğumgünü şimdikcikten kuutlu olsun:mrgreen:
:rendeer::rendeer::rendeer:kardeşim doğum gününü şimdiden kutlarım ben bu hafta off um büyük bir ihtimal gelemicem biraderim yurt dışında cafeyi bırakamıyom üzgünümale::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
Konuyu tam doğum gününü düşünerek 21'i diye açmıştım, buluşma günü için 20 Mart Cuma günü saat 19.00 daha uygunmuş, katılacak olanlar bu ayrıntıyı dikkate alırlarsa iyi olur.
Bir daha iyi eğlenceler dilerim...![]()
ooooooo Cesur abicim şimdiden doğum günü kutlu olsun.. nice nice güzel yıllara inşallah:rendeer: yarın Gurmede görüşürüz:cat:
madem 21 marttan 20 ye alındı topik başlığı degişemiyor mu ???
hızına yetişebilirsek gelmeye çalışırız artık![]()
Cesi nice nice nice güzel yıllara..
İyiki doğdun biladerim.. :rendeer:
Bi terslik olmaz sa yarın görüşmek üzere :cat:..
madem 21 marttan 20 ye alındı topik başlığı degişemiyor mu ???