[MT İzmir] "İyi ki Hızlısın Cesi" toplaşması 20.03.2009

Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
cuma olması kötü oldu ya nese yinede gelmeye çalışıcam kısa sürede olsa...
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
arkadaşlar cumaya bekliyorum hepinizi istanbul dahil :rendeer:

Ooo bu adamın doğumgünü şimdikcikten kuutlu olsun:mrgreen:

çok teşekürler tugçe gel miyonmu :pale:

:rendeer::rendeer::rendeer:kardeşim doğum gününü şimdiden kutlarım ben bu hafta off um büyük bir ihtimal gelemicem biraderim yurt dışında cafeyi bırakamıyom üzgünüm:pale::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:

saygılar abicim :rendeer:

Konuyu tam doğum gününü düşünerek 21'i diye açmıştım, buluşma günü için 20 Mart Cuma günü saat 19.00 daha uygunmuş, katılacak olanlar bu ayrıntıyı dikkate alırlarsa iyi olur.

Bir daha iyi eğlenceler dilerim...:)

ellerine sağlık kardeşim senide bekliyordum :p
 
Son düzenleme:
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
55
ooooooo Cesur abicim şimdiden doğum günü kutlu olsun.. nice nice güzel yıllara inşallah:rendeer: yarın Gurmede görüşürüz:cat:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Cesur abimiz, Hızlıcesimiz Dogum günün kutlu olsun.
Nice mutlu , sağlıklı , huzur dolu , kazasız ve uzun ömürlü yaşlar dilerim....

İyiki varsın ve seni tanımışım... Saygılarımla.



 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
ooooooo Cesur abicim şimdiden doğum günü kutlu olsun.. nice nice güzel yıllara inşallah:rendeer: yarın Gurmede görüşürüz:cat:

nur beklerim pastamı yicen yoksa gelme :mrgreen:

madem 21 marttan 20 ye alındı topik başlığı degişemiyor mu ???

bişi olmaz kalsın öyle ha 20 ha 21 ne fark eder sonuşta cuma olcak :queen:da uşağum :rendeer:

Cesur abimiz, Hızlıcesimiz Dogum günün kutlu olsun.
Nice mutlu , sağlıklı , huzur dolu , kazasız ve uzun ömürlü yaşlar dilerim....

İyiki varsın ve seni tanımışım... Saygılarımla.




emrullah kardeşim güzel dileklerin için teşekürler senide beklerim :wiinkk::rendeer:

hızına yetişebilirsek gelmeye çalışırız artık :p

bence gelmeye çalışma gel :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
Cesi nice nice nice güzel yıllara..
İyiki doğdun biladerim.. :rendeer:


Bi terslik olmaz sa yarın görüşmek üzere :cat:..
 
Katılım
22 Ocak 2008
Mesajlar
272
arkadaşlar çok acil bi işim çıktıgı için ben gelemiyoprumm kusuruma bakmayın haftaya görüşmek dileğiyle cesur abim doğum günün kutlu olsun
 
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
165
cesur, işten geç çıktığım için gelemedim :( doğum günün kutlu olsun, sağlıklı nice mutlu yıllara:rendeer:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
iyiki dogdun cesurrr iyiki dogdun cesurrr iyiki dogdun iyiki dogdun mutlu yıllar sanaaaaaaaa :p
nice mutlu yıllara cesur :rendeer:
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
vallahi harika bi toplantı oldu son zamanlarda hiç bukadar gülmemiştim yarım saat diye geldim gülmekten kalkamadım süper bi doğum günüydü yanarlı dönerli fotolar şimdi gelir:cat:

cesur tekrar tekrar nice yıllar bol bol yollar kardeşim:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
cidden tadı damağımda kaldı toplantının keşke daha uzun kalabilseydim :pr:

ekip süper cidden yenilerle eskilerle grup bir bütün oldu...bu akşam ortamdaki herkesin varlığından çok memnun oldum...uzun süredir görmediğimiz davut dostum ve mehmet abimizde geldi...tadı damağımda kaldı :rendeer:

cesurcum tekrardan iyi ki doğdunn :rendeer:

karmacoma yok diye mi bu kadar güzel oldu anlamadım :p atalım gruptan şu pis er-5 çiyi :queen:
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
cesur nice mutlu yıllara wert dedigi gibi biz makarayı sardık toplayana aşk olsun güzel toplantıydı bu arada eski arkadaşlarıda görmek güzeldi adaşımlada tanışma fırsatım oldu gelen ve gelemeyen herkese sevgiler


not:benim dizlik mekandan alındı dimi:)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
55
Bu akşam kalabalık ve sıcak bir toplaşma oldu yine..cesur abi sevenin çokmuş valla :rendeer:















 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst