[MT İzmir] "İyi ki Hızlısın Cesi" toplaşması 20.03.2009

Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
iyki resturant cıya 2 3 kere çek demişim hahaha güzel im poz yanaçakmış:queen::queen:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
arkadaşlar hepiniz iyiki varsınız hepinizin yüreyine ve ayağına sağlık çok güzel bir vakit geçirdik her ne kadar mustafa karmançoma sı olmasada :rendeer:allah beraberliyimizi hiç bozmasın :rendeer:

iyiki dogdun cesurrr iyiki dogdun cesurrr iyiki dogdun iyiki dogdun mutlu yıllar sanaaaaaaaa :p
nice mutlu yıllara cesur :rendeer:

güzel dileklerin için çok teşekürler çağla :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
60
cesurum nice mutlu huzurlu yaşlara inş. dogum günün kutlu olsun gelemedim kusura bakma bysss.
 
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
412
resimler için teşekkürler :) iyiki toplanmışız süper bi gece oldu. her nekadar dönüşte Cesur abiye yetişemesemde :queen: şaka bi yana abi iyiki doğdun :wiinkk:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
ER-5 CBR600RR DL650V-STROM MT-03 DÖRDÜ BİR ARADA... hepsinide kullandım çok mutluyum tabiki dostlarımıda gördüğüm içinde çok mutlu oldum cesur abim doğum günün tekrardan kutlu olsunnn...:))))
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
resimler için teşekkürler :) iyiki toplanmışız süper bi gece oldu. her nekadar dönüşte Cesur abiye yetişemesemde :queen: şaka bi yana abi iyiki doğdun :wiinkk:

kardeşim iyyiki varız ayağına tekerine sağlık :rendeer:

ER-5 CBR600RR DL650V-STROM MT-03 DÖRDÜ BİR ARADA... hepsinide kullandım çok mutluyum tabiki dostlarımıda gördüğüm içinde çok mutlu oldum cesur abim doğum günün tekrardan kutlu olsunnn...:))))

davut kardeşim uzun zamandır gürüşemiyorduk sen ve mehmet abimin gelmesi ayrı bir süpriz oldu benim için iyiki geldiniz ayağınıza sağlık :rendeer:bende bir gün senin şu golf u kulanacam .yağmurlu bir günde ama :p

iyki resturant cıya 2 3 kere çek demişim hahaha güzel im poz yanaçakmış:queen::queen:

haklısın tecrübe işi bu :queen::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
357
:rendeer::rendeer: tekrar kutlarım doğum gününü katılamadığım için üzgünüm gelemesekte kalbimiz oradaydı :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Nice Senelere Cesur
Doğum günün kutlu olsun. :cat:
 
Katılım
27 Eki 2008
Mesajlar
660
arkadaslar cok güzel bi toplantı oldu bu sizleri tanımış olmaktan cok mutluluk duydum tekrar.:rendeer:

cesur doğum günün kutlu olsun tekrar nice mutlu yaslara:rendeer::rendeer:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
Son düzenleme:
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
821
CESUR,um yeniden bidaha,bidaha,bidaha dogum gününü kutluyorum bundan sonraki yaşantında önce saglık sonra etrafında gerçek dostlar,mutluluklar ve ve ve ve ÇOOOOKKK PARAA çok paran olunca belki bizede kıyak yaparsın.kendine iyi bak kardeşim seni seviyoruz:rendeer:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
Bi uzaklaştık izmirden sadece bir toplantı kaçıracağımı sanıyoken şu kaçırdığım şeye bak:pale:
doğacak başka günmü bulamadın be kanka,

Doğum günün kutlu olsun, yeni lastikli, bol virajlı, radarsız belasız, sağlıkla, mutlulukla, huzurlu bir yıl geçirirsin inşallah :rendeer::rendeer:



karmacoma yok diye mi bu kadar güzel oldu anlamadım :p atalım gruptan şu pis er-5 çiyi :queen:

bu işi duello çözer, yarın otobanda buluşalım :bounce: , nasıl olsa mavi er5 ler iyi kaçamıyo :cherry::p

arkadaşlar hepiniz iyiki varsınız hepinizin yüreyine ve ayağına sağlık çok güzel bir vakit geçirdik her ne kadar mustafa karmançoma sı olmasada :rendeer:allah beraberliyimizi hiç bozmasın :rendeer:

bu şeer bensiz çekilmiyor dimi bebeeim :p
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Mutlu Yıllar Cesim Jamesim..

Mecburi olarak yoktum malum:)

Bir daha ki yaş gününde artık..

Yeni yaşının sana uğurlu gelmesi dileğiyle.. :wiinkk:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
Bi uzaklaştık izmirden sadece bir toplantı kaçıracağımı sanıyoken şu kaçırdığım şeye bak:pale:
doğacak başka günmü bulamadın be kanka,

Doğum günün kutlu olsun, yeni lastikli, bol virajlı, radarsız belasız, sağlıkla, mutlulukla, huzurlu bir yıl geçirirsin inşallah :rendeer::rendeer:





bu işi duello çözer, yarın otobanda buluşalım :bounce: , nasıl olsa mavi er5 ler iyi kaçamıyo :cherry::p



bu şeer bensiz çekilmiyor dimi bebeeim :p



kanka güzel dileklerin için çok teşekürler :rendeer:kazasız bellasız dündün bana yeter :rendeer:ama pastamdan yemeni çok isterdim ama gürev aşkı aramıza girdi :queen:neyse şükür kavuşturana hep beraber nice yıllara deyerli dostum :rendeer:

Mutlu Yıllar Cesim Jamesim..

Mecburi olarak yoktum malum:)

Bir daha ki yaş gününde artık..

Yeni yaşının sana uğurlu gelmesi dileğiyle.. :wiinkk:



vay tuncerim forapım askerim güzel dileklerin için teşekürler :rendeer:hep beraber nice yıllara kardeşim .ama teskerende afyon kaymağı getircnmi :pgetirdinmi kimseye söyleme mustafa aykut duymasın :bounce:
neyse kardeşim sana iyi teskereler az kaldı bekliyoruz seni :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
bendede 3-5 resim varmış eklerim birazdan...

karmacoma düelloda 50 m önden başla sen...yeni bakım yaptırdım 1000 lik oldu motor :queen:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
bendede 3-5 resim varmış eklerim birazdan...

karmacoma düelloda 50 m önden başla sen...yeni bakım yaptırdım 1000 lik oldu motor :queen:

vaybe bende heyecanlandım vallah ne zaman çıkıyonuz izlemeye gelelim :queen:macera var desene mustafa sen başlatın işin için den çık bakıyım şimdi :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst