Dijital Km Saati!Tşk. OSMANİYELİ:)))

Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
Arkadaşlar bende bir tane kendim için almayı düşünüyorum, bunlardaki en büyük sıkıntı gece görülmüyor, bu yüzden bulduğum bir model var, gece aydınlatmalı, termometre,saat,alarm,su geçirmez, toplam yapılan yol,maksimum hız,ortalama hız,herşeyi görebiliyorsunuz, daha önce bir tane almıştım çalındı, tekrar sipariş vereceğim. Kurulumu çok basit, arkadaşın belirttiği gibi. Ürün bedeli + kargo bedeli toplam 30dolar yani 54TL, satıcı ile görüştüm eğer sipariş adedi 3 ve üzerinde olursa 20dolara adresinize teslim olacak, ben bir tane alacağım, başka isteyen arkadaşlar var mı? İsteyen sayısı 2 olursa 35TLyi benim hesabıma havale yaparsınız ve adresinizi pmle gönderirsiniz, ürünleri adresinize göndereceğim,bu ürünün daha basitleri carrefour gibi büyük alışveriş merkezlerinde 20TL civarına var ama çok basit.İncelemek isteyenler için adresi aşağıda,ilgilenenler mesaj atarsa sevinirim.




Adresi http://cgi.ebay.com/Bike-Cycling-Sp...8|66:2|65:12|39:1|240:1318|301:1|293:1|294:50


Ek bilgi: Ürün bedeli 6.88USD+ kargo bedeli 14dolar,siteyi bilmeyen arkadaşlar sadece 6.88 doları görüp yanılmasın.

abi aslında benm için önemli olan max hız onu kaydediyo.sonra bakabiliyorum yani.
diğer tarafıda yol ışıklarında görülebiliyo.benim için aydınlatma sorun olmuyo yani.zaten ben ibre ye peq bakmam yolda giderken:wiinkk:
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
bindiğinde yaptığın maksimum hızı ve o zamana kadar yaptığın maksimum hızı da gösteriyor, dediğim gibi ben daha önce almıştım ama çalındı, teli kaldı :) çalan o şekilde kullanamaz, ya büyük ihtimalle çalmak için çaldı, yada biri ondan çaldı :) o da benden
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
bindiğinde yaptığın maksimum hızı ve o zamana kadar yaptığın maksimum hızı da gösteriyor, dediğim gibi ben daha önce almıştım ama çalındı, teli kaldı :) çalan o şekilde kullanamaz, ya büyük ihtimalle çalmak için çaldı, yada biri ondan çaldı :) o da benden

ben bıraktığım zamn alıp cebime koyuyorum.
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
zaten çalan o kadar hızlı yaptı ki, farkedemedim bile, ne kadar kötü bir şey aslında, malın var ama rahat değilsin, biri çalacak mı diye, ne günlere kaldık
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
zaten çalan o kadar hızlı yaptı ki, farkedemedim bile, ne kadar kötü bir şey aslında, malın var ama rahat değilsin, biri çalacak mı diye, ne günlere kaldık

abi o konuya hiç girmiyorum ya.
sinemaya gidiyorum,alışverişe gidiyorum vs kafam hep motorda aksesuar takamıyorum ki:cyclopsanlanet olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst