kawasaki zx 1300

Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
48
kawasaki zzr 1300 le motorumu degısecegım yorumlarınızı beklıyorum nasıl bır motor sıkıntılımı
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yenimi çıktı bu model. kaç beygir
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
320 gördüğün motoru neden değiştirmek istiyorsun ki :silent:
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Ne zaman çıktı bu motor kaç model kaç eşşek gucu nasıldır tipi :queen:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
950
öyle bi modeli mi var yaw :mrgreen:

yanlış yazdı herhalde Kawasaki ZX130 diye bi model var ama 320 km/s yi geçer mi bilemem :queen:



şaka bi yana adamlar cup modelleri bile yeşil yapıyorlar yaw :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Mar 2009
Mesajlar
69
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kawasaki zx 1300 le motorumu degısecegım yorumlarınızı beklıyorum nasıl bır motor sıkıntılımı
ZX-1400 'dür yalnış yazmış arkadaşlar..:mrgreen:

yanlışı bile yanlış yazıyorsun.. da, biraz açsa konuyu keşke, 79-82' model türkiye'de olduğunu hiç duymadığım bir motor olmasına rağmen.. kullandığın motor nedir de zx-1300'e geçmek istiyorsun? ya da hangi motoru istiyorsun da sıkıntılı mı diye soruyorsun? ama bu motor da 150km/h yi geçemiyor o ayrı..
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2009
Mesajlar
46
o bi cup mu yha ne kadar güzel bir cup bu süpermil ben cok begendim nedir bunun moıdelı kac paradır tr de pisayada varmıdır sevinirim cvp vcerırseniz...



birr de güsel abicim neden 320 gören bir model değiştirip te cup model dönüyor anlamadım yoksa bu bır saka mıdır_?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
437
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu motorun turba takviyesi yok ama soylim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Mar 2009
Mesajlar
69
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kek gıbı herseye atlamayın:queen:

Türkçe'de i,ü,ö gibi noktalı sesli ve ş,ç gibi sessiz karakterler de bulunur. Daha forumdaki sorun bile Türkçe'den noksan, anlatım becerisi olmayan bir yazıyla yazılmış iken kek gibi atlamayalım evet. Önce biraz öğrenmen gerekli, neyse haydi gülelim :queen:
 
Katılım
28 Eki 2006
Mesajlar
79
Motorumu degiştireceğim demişsiniz motorunuzu herkes biliyor olmalı :) bahsetmemişsiniz ki motorum şu ditye karşılaştırabilsinler =)zaten öyle bir modelde yokmuş :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst