- Katılım
- 1 Tem 2006
- Mesajlar
- 2,232
- Motosikleti
- Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
yanlışı bile yanlış yazıyorsun.. da, biraz açsa konuyu keşke, 79-82' model türkiye'de olduğunu hiç duymadığım bir motor olmasına rağmen.. kullandığın motor nedir de zx-1300'e geçmek istiyorsun? ya da hangi motoru istiyorsun da sıkıntılı mı diye soruyorsun? ama bu motor da 150km/h yi geçemiyor o ayrı..
Sende yazına başlarken küçük harf ile başlamışsın