kawasaki zx 1300

Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
yanlışı bile yanlış yazıyorsun.. da, biraz açsa konuyu keşke, 79-82' model türkiye'de olduğunu hiç duymadığım bir motor olmasına rağmen.. kullandığın motor nedir de zx-1300'e geçmek istiyorsun? ya da hangi motoru istiyorsun da sıkıntılı mı diye soruyorsun? ama bu motor da 150km/h yi geçemiyor o ayrı..


Sende yazına başlarken küçük harf ile başlamışsın :) Ayrıca Türkiye özel bir isim olduğu icin baş harfi büyük olmalıdır :p Bu arada topicdeki soru neydi unuttum :p
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
536
Bazen forumdaki ortamı Amerikan filmlerindeki bar kavgaları ortamına benzetiyorum. Herkes birbirini dövüyor ama kimse neden dövdüğünü bilmiyor:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Mar 2009
Mesajlar
69
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sende yazına başlarken küçük harf ile başlamışsın :) Ayrıca Türkiye özel bir isim olduğu icin baş harfi büyük olmalıdır :p Bu arada topicdeki soru neydi unuttum :p

www.dahianlamindakideayriyazilir.com :bounce:

Bazen forumdaki ortamı Amerikan filmlerindeki bar kavgaları ortamına benzetiyorum. Herkes birbirini dövüyor ama kimse neden dövdüğünü bilmiyor:)

süpersin valla.. john, bu damn bitch' ne diyordu.. bilmem mike vur gitsin :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst