Mondial Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Mar 2009
Mesajlar
8
serkan bey ve logaritma arkadaşım çok teşekkür ederim yardımcı oldugunuz için bende sanırım sonunda zat da karar kıldım alıcam inşallah onumuzdeki hafta içi.En kısa zamanda ben de aranıza katılcam :) hepinize kazasız belasız sürüşler dilerim arkadaşlar.
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
615
hayırlısı olsun volkan bey,en azından burada bizler size elimizden geldiğince teknik bilgi ve olabilecek sorunlar açısından paylaşımda bulunabiliriz.
 
Katılım
29 Ara 2008
Mesajlar
20
Volkan bey umarım zat ınızı alır ve aramıza katılırsınız.Ben 1 ocakta en yakın zamanda sıfır zat alanlardan birisiyim.Sadece Mavi renk geldiğini biliyorsunuzdur.Birkaç yerde kırmızı veya gri var.Size tavsiyem bayi olarak uzak diye düşünmezseniz Çok araştırdım Bagcılarda İkiler'den aldım en uygun fiyatı.Metin bey adında düzgün biri var.Bence bir görüş fiyat al.
 
Katılım
5 Nis 2008
Mesajlar
220
Arkadaşlar, herkese merhabalar ve iyi haftalar.......

Ben baharla beraber ararsıra böyle kaybolacağım ...malum İzmirin havası İstanbula göre daha güneşli ve sıcak.....

Engin ve Serkan ..

Kibarlığınız için teşekkür ederim...Formda amaç edinilen bilgilerin paylaşılması ,dolayısı ile motorumuzu daha iyi tanımak.Faydalı olabildiysem ne mutlu.

Volkan Arkadaşımızada aramıza hoş geldin diyorum..Ve İlk Tavsiyemi veriyorum..

Şu an motorlu araçlardaki ÖTV vergisi indiriminden dolayı , Motorsikletlerdeki 250 cc altındaki motorların % 22 olan ÖTV oranı % 11 e düşmüştür.
Şu an Mondial sitesinde motorsiklet fiyatları belli değildir.Üzerindeki fiyatlar değiştirilmek üzere silinmiştir..

Bana kalırsa fiyatlar piyasada tam belirlene kadar bekle derim.Satıcılar arasında rekabetten dolayı Anahtar teslimi fiyat verenler var.ÖTV indirimi 3 ay devam ededek.Çok vaktin var.

Hayırlı olsun


Kazasız masrafsız ve zevli sürüşler.



Mondial sitesinde
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
arkadaşlar;

ZAT'ımı maalesef çok acil satmak durumundayım....

almak isteyen,düşünen olursa;

gsm: 0536 761 02 12
iş : 0216 476 18 76
e mail: [email protected]

çok sıkıştım,hatta bittim diyebilirim...

son fiyatım; 2.500 TL... yanında extralarıda verilecektir tabiki,kask+kappa çanta+kışlık eldiven+balaklava hatta olursa(!) dizlik bile vereceğim!!!!

bilginize...
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
615
arkadaşlar;

ZAT'ımı maalesef çok acil satmak durumundayım....

almak isteyen,düşünen olursa;

gsm: 0536 761 02 12
iş : 0216 476 18 76
e mail: [email protected]

çok sıkıştım,hatta bittim diyebilirim...

son fiyatım; 2.500 TL... yanında extralarıda verilecektir tabiki,kask+kappa çanta+kışlık eldiven+balaklava hatta olursa(!) dizlik bile vereceğim!!!!

bilginize...

Dostum,etrafımızdan isteyen veya soran olursa sana yönlendiririm.:pale:
 
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
234
arkadaşlar aranızda modifiye işi ile ugraşanlar var
vallahi malossi falan sorun cıkartıyor bilginize benim motorcum sırf büyük motorları yapan bir usta ve onun deyimi ile takabilirim ama her 5000 de bir bana gelip silindir piston takımı değiştirmek zorunda kalırsın demesi
kendisi 250 yamaha motorunu zat monte etmiş bir insan evet zat 250 veya yamaha nın 180 lik motorlarını takabiliyoruz tabi ustasına baglı bu iş ama maliyeti yeni bir motor kadar oluyor onun yerine 2ci el burgman almak en mantıklsı
bende sizin gibi bir ara modifiye yapmaya takmıştım ama ne kadar çabalasam bütün çabalarım boşa cıktı. motorlarımızı oldugu gibi kullanmak en güzeli

arka lastigi 90 yapabiliyoruz ama unutmayın arkayı 90 yaparsanız süspansiyon ayarını 5 cekin ki 2 kişi binmelerde sürtme olmasın bildiginiz üzeere fabrika çıkışı süspansiyon ayarı 2 dir

gezi için bir gün ve gidilecek yer belirliyelim toplanıp hep beraber gidelim

fikirlerinizi bekliyorum arkadaşlar

arkadaşar gezi var hep beraber katılalım ben katılıyorum listeye ismimi yazdırdım sizlerde gelin tanışalım

aşagıda linkten gezi ile detayları ögrenebilirsiniz

http://www.motosiklet.net/forum/duy...-garipceye-yol-aliyoruz-;-19.html#post1473166
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
615
arkadaşlar aranızda modifiye işi ile ugraşanlar var
vallahi malossi falan sorun cıkartıyor bilginize benim motorcum sırf büyük motorları yapan bir usta ve onun deyimi ile takabilirim ama her 5000 de bir bana gelip silindir piston takımı değiştirmek zorunda kalırsın demesi
kendisi 250 yamaha motorunu zat monte etmiş bir insan evet zat 250 veya yamaha nın 180 lik motorlarını takabiliyoruz tabi ustasına baglı bu iş ama maliyeti yeni bir motor kadar oluyor onun yerine 2ci el burgman almak en mantıklsı
bende sizin gibi bir ara modifiye yapmaya takmıştım ama ne kadar çabalasam bütün çabalarım boşa cıktı. motorlarımızı oldugu gibi kullanmak en güzeli

arka lastigi 90 yapabiliyoruz ama unutmayın arkayı 90 yaparsanız süspansiyon ayarını 5 cekin ki 2 kişi binmelerde sürtme olmasın bildiginiz üzeere fabrika çıkışı süspansiyon ayarı 2 dir

gezi için bir gün ve gidilecek yer belirliyelim toplanıp hep beraber gidelim

fikirlerinizi bekliyorum arkadaşlar

arkadaşar gezi var hep beraber katılalım ben katılıyorum listeye ismimi yazdırdım sizlerde gelin tanışalım

aşagıda linkten gezi ile detayları ögrenebilirsiniz

http://www.motosiklet.net/forum/duy...-garipceye-yol-aliyoruz-;-19.html#post1473166


ben muhtemelen katilacagim ama ismimi 2 gun kala yazdiracagim,bazi durumlar var,simdiden geliyorum deyip te gelmemek olmaz,2 gun kala kesinlesir,o zaman tekrar haberlesiriz:)
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
arkadaşlar aranızda modifiye işi ile ugraşanlar var
vallahi malossi falan sorun cıkartıyor bilginize benim motorcum sırf büyük motorları yapan bir usta ve onun deyimi ile takabilirim ama her 5000 de bir bana gelip silindir piston takımı değiştirmek zorunda kalırsın demesi
kendisi 250 yamaha motorunu zat monte etmiş bir insan evet zat 250 veya yamaha nın 180 lik motorlarını takabiliyoruz tabi ustasına baglı bu iş ama maliyeti yeni bir motor kadar oluyor onun yerine 2ci el burgman almak en mantıklsı
bende sizin gibi bir ara modifiye yapmaya takmıştım ama ne kadar çabalasam bütün çabalarım boşa cıktı. motorlarımızı oldugu gibi kullanmak en güzeli

arka lastigi 90 yapabiliyoruz ama unutmayın arkayı 90 yaparsanız süspansiyon ayarını 5 cekin ki 2 kişi binmelerde sürtme olmasın bildiginiz üzeere fabrika çıkışı süspansiyon ayarı 2 dir

gezi için bir gün ve gidilecek yer belirliyelim toplanıp hep beraber gidelim

fikirlerinizi bekliyorum arkadaşlar

arkadaşar gezi var hep beraber katılalım ben katılıyorum listeye ismimi yazdırdım sizlerde gelin tanışalım

aşagıda linkten gezi ile detayları ögrenebilirsiniz

http://www.motosiklet.net/forum/duy...-garipceye-yol-aliyoruz-;-19.html#post1473166

o şöyle olur arkadaşım ikinci elden sırf kasalık motoru bitik bir zat alınır var öyle 600-900 e işi bitmiş zatlar birde 250 cc lik bir motor bulunsa 1 e 1.5 a falan öyle ucuza gelir işçilik montaj ruhsat masrafı deki 2 olsun 600-900 de önceden aldığın zat 2.700 tl ye bitirirsin iş 250 lik motoru bulmak satan yada olan yer varmı yoksa ikinci elde bitik zatlar kaynıyor 600 ila 1 arası geçen honda beat 150 lik motor vardı 400 tl ye zatın üstündeki motordan iyidir
 
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
234
günaydın herkese

bu sabah 18 yıldan sonra ilk kazamı yapmış durumdayım
sabah acıbadem den carefour inen dört yol agızından aşagıya inerken ilk sağ sokaktan taksi birden önüme atladı hiç sol tarafına bakmadan tabi bende taksiye çarmamk için kendimi sol tarafa çektim ve baktım adam durmuyor mecburen taksiye sticker olmamak için kendimi yere atmaktan başka çare bulamadım sonucta motor taksinin altına girdi bende kendimi yerde buldum allahtan 40 ile 50 km hızla gidiyordum. sonuc bende hasar yok ama motorda hasar var hasar dedigim ise sol grenaj çizildi ve yeni takdıgım ayna cizildi ve artçı nın ayaklarını koydugu yer sol plastik soyuldu işte bugün yaptırmaya çalışıcam

herkese kazasız belasız sürüşler dilerim
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
615
günaydın herkese

bu sabah 18 yıldan sonra ilk kazamı yapmış durumdayım
sabah acıbadem den carefour inen dört yol agızından aşagıya inerken ilk sağ sokaktan taksi birden önüme atladı hiç sol tarafına bakmadan tabi bende taksiye çarmamk için kendimi sol tarafa çektim ve baktım adam durmuyor mecburen taksiye sticker olmamak için kendimi yere atmaktan başka çare bulamadım sonucta motor taksinin altına girdi bende kendimi yerde buldum allahtan 40 ile 50 km hızla gidiyordum. sonuc bende hasar yok ama motorda hasar var hasar dedigim ise sol grenaj çizildi ve yeni takdıgım ayna cizildi ve artçı nın ayaklarını koydugu yer sol plastik soyuldu işte bugün yaptırmaya çalışıcam

herkese kazasız belasız sürüşler dilerim

:pale:cok gecmis olsun.allah korumus bu taksici dolmus bariyerler vs artik motosiklete binerken cekiniyorum valla :pale:
ne kadar dikkat edersek edelim buluyor iste
 
Katılım
19 Kas 2008
Mesajlar
124
Serkan gezi varmış biladerim :queen:
Yaparmıyız bizde exın??? :cherry:

Barsgamze sanada geçmiş olsun iyi yinede büyük hasar olmamış
Dikkatli ol...!!! :cat:
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
615
Serkan gezi varmış biladerim :queen:
Yaparmıyız bizde exın??? :cherry:

Barsgamze sanada geçmiş olsun iyi yinede büyük hasar olmamış
Dikkatli ol...!!! :cat:

merhaba cigerim nerelerdesin yahuu.
pazar kahvalti muhabbeti varmis fuar oncesi,takilalim.bana uyar:mrgreen:

nisan dakini de yaklasinca netlestiririm,
garipce koyu olani
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
234
teşekkürler iyi dileklerinizden arkadaşlar

evet gezi var ben yukarıda linki atmıştım ben gidiyorum sizlerde gelin süper olucak
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
172
günaydın herkese

bu sabah 18 yıldan sonra ilk kazamı yapmış durumdayım
sabah acıbadem den carefour inen dört yol agızından aşagıya inerken ilk sağ sokaktan taksi birden önüme atladı hiç sol tarafına bakmadan tabi bende taksiye çarmamk için kendimi sol tarafa çektim ve baktım adam durmuyor mecburen taksiye sticker olmamak için kendimi yere atmaktan başka çare bulamadım sonucta motor taksinin altına girdi bende kendimi yerde buldum allahtan 40 ile 50 km hızla gidiyordum. sonuc bende hasar yok ama motorda hasar var hasar dedigim ise sol grenaj çizildi ve yeni takdıgım ayna cizildi ve artçı nın ayaklarını koydugu yer sol plastik soyuldu işte bugün yaptırmaya çalışıcam

herkese kazasız belasız sürüşler dilerim

geçmiş olsun allah korumuş


Arkadaşlar daha onceden bahsetmiştik 250 lik mondialdan; Fuara gidecek arkadaslar araştırıp,burda paylaşırsa çok sevinirim
 
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
234
fuara gidicem dostum orda araştırırım senin için 250 lik modeli bende 250 lik istiyorum eger mondial güzel degilse sym gts 250 düşünüyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst