- Katılım
- 19 May 2008
- Mesajlar
- 4
ahmet erşen e cevap
üstad ben 1 depo benzini o zamanda30 ytl ye doldurmuştum. Şimdi 1 depo ile hala aynı paraya doluyor ve 250 km yapıyorum. Motorda ufak tefek sorunlar çıktı ve sevpa da hallettim. Bugunde akşam eve gelirken arka lastik patladı malesef. Zaten zamanı gelmişti. Bence çok iyi bir motor 150 zat emsallerine göre. Arka lastigi büyük almayı düşünüyorum. Servisten bana 80 ytl her şey dahil fiyat verdiler.
Bir sorunum daha var motor yagmurlu havalarda stop ediyor. Giderken sorun yok amam trafilkte durdunuzmu ve gaza bastınmı stop edi,yor ve çalıştımak çok zor oluyor. yerler yaş iken sorun yok ama yagmur yagdı zaman yapıyor bu sorunu.
üstad ben 1 depo benzini o zamanda30 ytl ye doldurmuştum. Şimdi 1 depo ile hala aynı paraya doluyor ve 250 km yapıyorum. Motorda ufak tefek sorunlar çıktı ve sevpa da hallettim. Bugunde akşam eve gelirken arka lastik patladı malesef. Zaten zamanı gelmişti. Bence çok iyi bir motor 150 zat emsallerine göre. Arka lastigi büyük almayı düşünüyorum. Servisten bana 80 ytl her şey dahil fiyat verdiler.
Bir sorunum daha var motor yagmurlu havalarda stop ediyor. Giderken sorun yok amam trafilkte durdunuzmu ve gaza bastınmı stop edi,yor ve çalıştımak çok zor oluyor. yerler yaş iken sorun yok ama yagmur yagdı zaman yapıyor bu sorunu.