- Katılım
- 14 Ağu 2008
- Mesajlar
- 5,134
slm hosgeldın![]()
köprüdende geçmiş oldun :cat:
slm hosgeldın![]()
köprüdende geçmiş oldun :cat:
evet valla benıde kopruden gecırdınız ya helal olsun tesekkur ederım :rendeer::rendeer:
Bunu sarı görmesin geldiğinde hesabını sorar![]()
neyin hesabını ya
bu arada arkadaslar 1 talep war bı arkadasım 60model cherlovet kabul ederlermı dıe soruobı escorta ıhtıyacımız warmı
![]()
![]()
![]()
bizim için araç sorun değil önemli olan orda bizimle aynı heyecanı yaşaması :rendeer:
bizim için araç sorun değil önemli olan orda bizimle aynı heyecanı yaşaması :rendeer:
hemde ne heyecan degılmı abım:queen::queen::queen:
bilmem bu heyecana kalp dayanıyor işte:rendeer:
neyin hesabını ya
bu arada arkadaslar 1 talep war bı arkadasım 60model cherlovet kabul ederlermı dıe soruobı escorta ıhtıyacımız warmı
![]()
![]()
![]()
Oooo bence çok güzel olur![]()
bencede güzel olur![]()
daha nelere dayanıcak abim:bounce:
jantı ne yaptın jantııı ??
caner yarın sirkeciden yenisini alıcam takıcaz yani hafta sonuna hazır inş:rendeer:
inş hayırlısı olsun![]()