Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Mar 2007
Mesajlar
17
Selamlar...

Arkadaşlar sizlere bir şey danışmak istiyorum bilgisi olanlar yardımcı olurlarsa sevinirim.

Bugün evimin önünde motorumu park etmiş kaskımı çıkarırken yan sehpada olan motor nasıl oldu bilmiyorum ama bir şekilde yere düştü. Koruma demiri olmasına rağmen debriyaj kırıldı ve gösterge panelimin arkasında küçük bir çatlak oluştu ancak doğal olarak bu küçük çatlak bile insanı baya üzüyor.

Debriyaj maneti sorun değil ancak sizlere şunu sormak istiyorum:

Küçük bir çatlak için yeni bir gösterge paneli almak, özellikle de cbf 250'nin gösterge paneli fiyatıyla meşhur olduğu düşünülürse, mantıksız geliyor. Ama o çatlağın da orada durmasını istemiyorum. Sonuçta bana sadece dıştaki plastik lazım bunu nereden bulabilirim ya da çevresinde gösterge paneli sağlam kazalı cbf bilen varsa yardım edebilir mi?

Şimdiden teşekkürler.

http://www.sahibinden.com/honda_twister_tacho_gosterge_250_cc-01WQQaXQQ1799928WQQpXQQdisplayitem

http://www.sahibinden.com/honda_twister_cbf_250_km_saati-08WQQaXQQ12166270WQQpXQQdisplayitem
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
102
Bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim.

ethemm76, dediğiniz gibi yapacağım şu ana kadar sürekli Motatal'e götürdüm motorumu çok ilgililer, çok memnunum ellerinden geleni yapacaklarına eminim.

Çok güzel bir haber verdiniz bana teşekkürler =)

hamann1111, teşekkürler ancak sadece dış kısımdaki plastiği arıyorum göstergelerim sağlam =)
 
Katılım
7 Mar 2007
Mesajlar
17
Bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim.

ethemm76, dediğiniz gibi yapacağım şu ana kadar sürekli Motatal'e götürdüm motorumu çok ilgililer, çok memnunum ellerinden geleni yapacaklarına eminim.

Çok güzel bir haber verdiniz bana teşekkürler =)

hamann1111, teşekkürler ancak sadece dış kısımdaki plastiği arıyorum göstergelerim sağlam =)

bunlar acele bakıp bulduklarım dün amortisör keçesi ararken sadece dış kapta görmüştüm ara bulursun
 
Katılım
21 Mar 2005
Mesajlar
99
23.000 e geldi motosikletim lastik değiştirmem lazım,geç bile kaldım aslında.Fuarda pirelli sport demon modelini kafaya koydum alıcam diye ön-arka 195 euro fiyatı var (balmumcudaki genç motodaki fiyatı bu) mt75 le de arasında 20-25 euro gibi bir fark var,sizce bu fiyat iyi mi?farklı bir lastik kullanan varsa tecrübelerini aktarabilir mi?
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Selamlar...

Arkadaşlar sizlere bir şey danışmak istiyorum bilgisi olanlar yardımcı olurlarsa sevinirim.

Bugün evimin önünde motorumu park etmiş kaskımı çıkarırken yan sehpada olan motor nasıl oldu bilmiyorum ama bir şekilde yere düştü. Koruma demiri olmasına rağmen debriyaj kırıldı ve gösterge panelimin arkasında küçük bir çatlak oluştu ancak doğal olarak bu küçük çatlak bile insanı baya üzüyor.

Debriyaj maneti sorun değil ancak sizlere şunu sormak istiyorum:

Küçük bir çatlak için yeni bir gösterge paneli almak, özellikle de cbf 250'nin gösterge paneli fiyatıyla meşhur olduğu düşünülürse, mantıksız geliyor. Ama o çatlağın da orada durmasını istemiyorum. Sonuçta bana sadece dıştaki plastik lazım bunu nereden bulabilirim ya da çevresinde gösterge paneli sağlam kazalı cbf bilen varsa yardım edebilir mi?

Şimdiden teşekkürler.


Arkadaşım aynı benimde başıma geldi bi kabortacıya götürdüm yapıştırdı macun çekti birde boyadı orjinalinden dahada iyi oldu maliyetmi 20 tl
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
arkadaslar motorumun yagını degıstırıcem bu aylarda sız ne onerırsınız ?

CASTROL POWER 1 RACING 4T 10W-5
CASTROL POWER 1 4T 10W-40

hangısını koymalıyım ?? bırde ben motorumun yagını 2 bın km rede bır degıstırmek ıstıyorum kıtapcıkta 6 bın 12 bın falan dıyo 2 bınde degıstırsem bı zararı olurmu ???
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
23.000 e geldi motosikletim lastik değiştirmem lazım,geç bile kaldım aslında.Fuarda pirelli sport demon modelini kafaya koydum alıcam diye ön-arka 195 euro fiyatı var (balmumcudaki genç motodaki fiyatı bu) mt75 le de arasında 20-25 euro gibi bir fark var,sizce bu fiyat iyi mi?farklı bir lastik kullanan varsa tecrübelerini aktarabilir mi?

metzeler turtec modeli arka için 76€ adrese teslim... üstüne marka tanımam ..performansa gelince ..üstüdeki pirellilerden sonra şaşıracaksın ... bi dahada pirelli kullanmayacaksın bu kadar basit ..
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
arkadaslar motorumun yagını degıstırıcem bu aylarda sız ne onerırsınız ?

CASTROL POWER 1 RACING 4T 10W-5
CASTROL POWER 1 4T 10W-40

hangısını koymalıyım ?? bırde ben motorumun yagını 2 bın km rede bır degıstırmek ıstıyorum kıtapcıkta 6 bın 12 bın falan dıyo 2 bınde degıstırsem bı zararı olurmu ???

cbf 250 kullanıcısı değilim ama yağ ile ilgili 10w-50 önümüz yaz olduğundan daha sağlıklı olacaktır diye düşünüyorum. Ve kitapçıkta yazan 6000-12000 şeklindeki alanlar motorun bakıma girmesi gerken km aralıkları yağ değişim aralıkları olarak bunu algılama. Cbf 150 dede 4000-8000 km şeklinde devam ediyor. Bu bakımlarda yağ değişimi zaten yapılıyor ve bazı servislerce bu 4000 km süresince yağ değişimine gerek olmadığı söyleniyor fakat bazı servislerde aradaki 2000 km de de yağ değişimi öneriyor. Yani sen kitapçıkta yazan km değerlerinde bakıma girersen zaten bakımda yağ değişimi oluyor. Ve aradaki 3000 km dede kendin değiştirirsen sorun yok. Ama yinede o kitapçıkta yazan
km değerleri aralığında servisler genellikle yağ değişimi yapmanıza gerek yok diyorlar. Tüm marka ve modeller için o kitapçıklarda yazan km aralığının tam ortasında bir değişim daha yapılması sağlıklı olacaktır. cbf 250, yağ seviyesi kontrol edilerek kullanıldığı taktirde, 3000 km de bir yağ değişimi yapsa bence kafi. Benim klavuzda 4000 de bir bakım yazıyor.ben yağını 2000 de bir değiştiriyorum. Fakat ağırlıklı olarak şehir içi kullanım yaptığım kış sezonunda yağ değişim aralığını 1000-1500 km ye kadar düşürüyorum. Yazın 2000 km de bir.

Ayrıca fazladan yağ değişimin motora hiç bir zararı olmaz istersen, 1000 km de bir değiştir. Keseye zarar :)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
88
Arkadaşlar 2007 cbf in kuyruğunu beğeniyorum.Acaba 2007 cbf250 nin grenajlarını 2006 cbf250 ye takabilirmiyiz? yani bağlantılar tutarmı?
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eki 2006
Mesajlar
143
Motosikletlein yağ değişiminde tek önemli faktör km değildir. Zaman faktörü de önemlidir. Motosikletinizi az kullansanız ve düşük km yapsanızda, 6 ayda bir yağını değiştirmek ve her iki değişimde bir yağ filtresini de değiştirmek tavsiye edilir.
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
159
cbf 250

crazy_81 sana geçen de yağ önerirken yanlış yazmışım...power racing deil...
castrol 4 zamanlı power 1 10/40 tri zone serisi..lt si 20 ytl..ok...3000 km ideal...sen bakma kitapta avrupaya göre yazmışlar 6000km falan diye...
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
120
crazy_81 merhabalar. ben internetten o motoru takip ediyordum. demekki kısmet değilmiş. kaça aldığını yazarsan sevinirim. kazasız belasız bin...
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
crazy_81 sana geçen de yağ önerirken yanlış yazmışım...power racing deil...
castrol 4 zamanlı power 1 10/40 tri zone serisi..lt si 20 ytl..ok...3000 km ideal...sen bakma kitapta avrupaya göre yazmışlar 6000km falan diye...

bahsettıgın yag bumu ???

http://www.castrol.com/castrol/productdetailmin.do?categoryId=9014149&contentId=7027125

crazy_81 merhabalar. ben internetten o motoru takip ediyordum. demekki kısmet değilmiş. kaça aldığını yazarsan sevinirim. kazasız belasız bin...

saol dostum ama o motor olduguna emınmısın :) oysa ben yınede aldıgım fıyatı yazyım 4750 yol masrafı ustume alım ıvır zıvır harıc :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
CBF250 için ; 10W-40 veya 15W-40 yağları tavsiye ediliyor.
Tam Sentetik bir yağ olan ; Power1 Racing'i kesinlikle önerilmiyor.

Yağın motordaki ortalama ömrü; 2.000 - 3.000 km... :cat:
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
159
cbf 250

crazy_81 evet yağ bu doğrudur...güvenle kullanabilirsin...3000 km de bir yağ değiştir 6000 km de de yağ filtresini değiştir....
 
Katılım
2 May 2006
Mesajlar
97
arkadaşlar herkese merhaba.ben de bu hafta cbf sahibi oldum.2006 model 22000 km de.ilk izlenmilerim ybr den sonra çok dengeli ve torklu bi makine buldum.gazı açınca ön kısımdan sesler geliyo ve kalkışta falan titreme var motorda.ustaya götürdüm debriyaj balataları değişecek dedi. bu kilometrelerde debriyaj balatalarını değiştiren var mı aranızda? sorun başka yerde de olabilir mi?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
VAY ANASINA BUNU NEREDE VE KAÇA YAPTIRDINNN??:pr::pr::pr:

3 adet kappa çanta tanesi 125 tl den 375 tl
cbf 150 için orjınal yan çanta aparatı iki yan ve bir arka 100 tl
toplam 475 tl ama şu an çantalar 170 tl den satılıyor.

arkadaşlar elinde temiz cbf 250 olan varmı ?
birkaç tane lazım da...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst