Darülaceze Huzur Evi

Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
ihtiyar bak hiç birşey için geç değil gidelim kontrollerini yaptıralım çok geç olmadan :mrgreen: :mrgreen::rendeer:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
ihtiyar bak hiç birşey için geç değil gidelim kontrollerini yaptıralım çok geç olmadan :mrgreen: :mrgreen::rendeer:

sen hatırlatta bana pazar günü bişe anlatıcam sana:wiinkk::queen:

bu bi devrim tabi senin için çocuk ruhlu ihtiyar :cherry:

2 aydır yazdıgım mesajı degişemiyordum zor oluyor istemediğim şeyleri yazıyorum degişmiyor zorda kalıyorum len :bounce::wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
tamam canım :cat:

herkese iyi geceler diliyorum arkadaşlar görüşmek üzere . . ::pulp::
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
evet başka bir motorsitesine mensup bir arkadaşım da bizimle geliyor arkadaşlar yakında kendisini de m.t. de göreceğiz ;)
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
abi arkadaşım doğru iskeleye gelicek saat 10 da orda bulunacak biz 3 kişi metrobüsle gelicez sonra tramwayla gelicez
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst