- Katılım
- 26 Şub 2009
- Mesajlar
- 1,002
motoru silmeye ise evet:rendeer:
arada biraz fark var diyim şindi uzun oturuyoruz:wiinkk:
olur hem sılerım hem gezerim
motoru silmeye ise evet:rendeer:
arada biraz fark var diyim şindi uzun oturuyoruz:wiinkk:
motoru silmeye ise evet:rendeer:
arada biraz fark var diyim şindi uzun oturuyoruz:wiinkk:
evet şindi yaptınızmı planı pazar için nasıl olucak nerde toplanıyoruz güzergah nedir evet bekliyorum![]()
Abi sirkeci iskele önünde bizi karşılamanı bekliyoruz :queen::queen::queen:
ne demek lafı bile olmaz karşılamak ordayım merak etmeyin i bildirin yeter canlar:rendeer:
bensiz plan yapıyorsunuz he küstüm:salut::salut::salut::salut:
Planmısensiz hiçbişey yapmam bebeğimm ben :rendeer::rendeer:
darülacizeye otobüsle nasıl giderim bilen varmı?
bensiz plan yapıyorsunuz he küstüm:salut::salut::salut::salut:
ben bu soruyu beyenmedim her zamanki soruyu sor o daga iyi be:wiinkk:
hiç tavsiye etmem:wiinkk:
darülacizeye otobüsle nasıl giderim bilen varmı?
küsmemimi tavsiye etmıyorsun abim![]()
slm millet yelek olayına girmişsiniz .. . doğrmu?
nerden geliceksin yardımcı olayım :wiinkk:
yok gürkan sormıycam.
mecidiye köy olabilir. ordan nasıl gelirim mesela?
yada beşiktaş? eminönü?
yok gürkan sormıycam.
mecidiye köy olabilir. ordan nasıl gelirim mesela?
yada beşiktaş? eminönü?