kanuni 200 race mi? yoksa zealsun 200 gs mi?

Katılım
1 Mar 2009
Mesajlar
542
yha dün sohbete açmışım yanlışlıkla topik i.şubatın sonuna kadar bu iki motordan birini alacam.ama ikisi arasında kararsızım.lütfen kullanan arkadaşlar yardımcı olabilirmi hangisi daha dayanıklı.hangisinin parçası daha ucuz.:rendeer: Bu arada masraflar dahil en fazla 3 milyar çıkartabilirim.:pale:cıbır 125 önermeyim çünkü hem param yetmez hemde boy 1.93:)yorumlarınız için şimdiden teşekkürler
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
yha dün sohbete açmışım yanlışlıkla topik i.şubatın sonuna kadar bu iki motordan birini alacam.ama ikisi arasında kararsızım.lütfen kullanan arkadaşlar yardımcı olabilirmi hangisi daha dayanıklı.hangisinin parçası daha ucuz.:rendeer: Bu arada masraflar dahil en fazla 3 milyar çıkartabilirim.:pale:cıbır 125 önermeyim çünkü hem param yetmez hemde boy 1.93:)yorumlarınız için şimdiden teşekkürler

Mart sonu demek istedin herhalde, racer kullanacaksan japon kullanacaksın, diğer markaların race leri sıkıştırmaya gelmiyor, hemen motor bi yerinden kısa bir süre sonra açık veriyor. elindeki parayı racer a bağlamanı tavsiye etmem. Racer alırsan kullanırkende satarkende zarar edersin. Kullanırsın elbet. Sık sık bozlulsa dahi yaptırırsın. Ne olucak kanununin parçası bol. cbr a da bütçe yoksa. Çizgini değiştir bence. Elindeki para alım satım tüm masrafları dahil temiz bir cbf 150 parası. Racer 200 sana kullanırkende satarkende zarar ettirir. Herhalde sen zealsun alacaksın gibime geliyor bana. cc hacmi düşük japon kali
tesini haricindeki race modelleri canını sıkabilir.
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
ethemm 76 ne dediyse katılıyorum yorum istedin bizde sana çinden vazgeç dedik ama karar senin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst