Nice MUTLU YILLARA CERRAHİ (erhan)

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
halis abi biz 2 erhan olarak gitsek benide yollasana ben bakayım orda napacak gerçekleri göreyim :p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
sagol gerenk yok nasıl olsa oda izin alamaz hanımı göndermez onu
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
halis abi biz 2 erhan olarak gitsek benide yollasana ben bakayım orda napacak gerçekleri göreyim :p

adasım seninle taksimde bile dolasırken 2 tane yolda yururken goturdun :mrgreen:

ukranyada senden bana fırsat kalmaz diye korkuyorum :cherry:

sagol gerenk yok nasıl olsa oda izin alamaz hanımı göndermez onu

sen gorursun bizzat kendisi telefon acıp izin verdigini soyleyecek :bounce:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
erhan kardeşim ailenle birlikte nice yeni yıllarının mutlu geçmesini dilerim:rendeer:

aha buda içimizden söküp atamadığımız bir gardaşımızın mesajı

allah seni başımızdan eksik etmesin dünya tatlısı kankam ...iyiki varsın...sana gelen şer bana gelsin...yanaklarından öperim...yeğenimde başımızın tacıdır...selam ve sevgilerimle...Bezgin Bekir Mete Handro
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
erhan kardeşim ailenle birlikte nice yeni yıllarının mutlu geçmesini dilerim:rendeer:

Abicigim cok tesekkur ederim insallah hep birlikte :rendeer:

aha buda içimizden söküp atamadığımız bir gardaşımızın mesajı

allah seni başımızdan eksik etmesin dünya tatlısı kankam ...iyiki varsın...sana gelen şer bana gelsin...yanaklarından öperim...yeğenimde başımızın tacıdır...selam ve sevgilerimle...Bezgin Bekir Mete Handro

oy Mete abim benim sen varya burada olmasan da kalbimdesin sen birtanesin canım abicigim seni cok ozledim.
insallah en kısa zamanda gorusuruz. bizde ellerinden operiz. :rendeer:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Doğum Günün kutlu olsun..Sağlık ve neşe dolu yıllar dilerim...:rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
ne oldu hani akşam aratcaktın yengeye beni yalanmı oldu senin ukrayna gezisi erhanım :mrgreen::queen: bilet tarihlerini vercektin bana
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
ne oldu hani akşam aratcaktın yengeye beni yalanmı oldu senin ukrayna gezisi erhanım :mrgreen::queen: bilet tarihlerini vercektin bana

Dun aksam arayacaktı ama aksam saat 23:30 oldugu icin rahatsız etmek istemedik.

merak etme aksam hallederiz bu sorunu..:queen::queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Erhan abi işin içinde sen olunca dogum günü topiği bile bitmiyor :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst