- Katılım
- 20 Şub 2007
- Mesajlar
- 821
USTA BEN İTALYA tarafına gidecegim siz hangi ay karadeniz yapacaksınız tarih uyarsa önce KARADENİZ sonra italya yaparım ne yapalım dostlarımı yalnız bırakmayım oralarda
evet yaa, ben de o gezi sanmıştım....
hüceyn zaten atlamış olaya :queen:
benim durumum belli olmaz. ama en azından bir güneydoğu ve antalya arasında 1000-2000km lik bir gezi planım var. bakalım neler olacak. geçen sene geziden 1 hafta önce kaburgalarımı kırmıştım.
kardeşim benimde anne tarafım ordu lu halen orda evimiz var inşallah görüşürüz tanışırız:rendeer:
USTA BEN İTALYA tarafına gidecegim siz hangi ay karadeniz yapacaksınız tarih uyarsa önce KARADENİZ sonra italya yaparım ne yapalım dostlarımı yalnız bırakmayım oralarda
hadıyaa nerden tam olarak bılıyorsmusun soylersen sevınrım kardesım ıyı gunler:queen:
güzel memleketim benim....
ben hiç gitmedim karadenize benim içinde gezin :rendeer:
naci nezaman yolculuk ben şimdi karadenizdeyim,sinop türkelideyim artvine doğru yavaş yavaş ilerliyom,eğer gelirsen karadenize çakalaz(doğana) kesin uğra tanışmalısın onunla
güzel memleketim benim....
ben hiç gitmedim karadenize benim içinde gezin :rendeer:
Güzel bir tur olacağına eminim, kazasız belasız geçer inşallah:cat:
abi aydar yaylasında mis gbi havayı içimize çekeriz bide yayarız kendimizi oraya bide saglam bi ayran içeriz ohhhh!!!! 2 sene önceki karadeniz gezimiz nasıldı ama naci abim?.