Mt (izmir) 5000 Km Yol Yapmaya Hazırlanıyoruz

Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
821
USTA BEN İTALYA tarafına gidecegim siz hangi ay karadeniz yapacaksınız tarih uyarsa önce KARADENİZ sonra italya yaparım ne yapalım dostlarımı yalnız bırakmayım oralarda
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
Ben bu yaz karadeniz düşünüyorum.. Ama yalnız ama grup bilemem.. Denk gelmesi gerek... Hayırlısı..
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
evet yaa, ben de o gezi sanmıştım....
hüceyn zaten atlamış olaya :queen:
benim durumum belli olmaz. ama en azından bir güneydoğu ve antalya arasında 1000-2000km lik bir gezi planım var. bakalım neler olacak. geçen sene geziden 1 hafta önce kaburgalarımı kırmıştım.

atlarım tabi:cherry:
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
ben motoru temmuza kadar alabilirsem Trabzondan katılırım size..
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Halihazırda işsizim fakat o güne kadar işe gireceğimi düşünüyorum.Eğer uygun olursam katılmak isterim.Olmazsada size batıKaradeniz tarafında güzergah,gezilecek yerler ve kalınabilecek mekanlarla ilgili mutlaka yardım ederim.:cat:
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
357
USTA BEN İTALYA tarafına gidecegim siz hangi ay karadeniz yapacaksınız tarih uyarsa önce KARADENİZ sonra italya yaparım ne yapalım dostlarımı yalnız bırakmayım oralarda

geçen yaz ordaydım biliyorsun sana gezeceğin yerlerin listesini yaparım:p ama bizede katılırsan çok seviniriz kardeşim benim :p

hadıyaa nerden tam olarak bılıyorsmusun soylersen sevınrım kardesım ıyı gunler:queen:

kardeşim isim olarak bilmiyorum ama orduya ilk girişte nakliye iskelesine gelmeden solda camii var altında bakkal onun karşısında okul okulun arka tarafında dolmuşlar geçiyor yamaçta fındık bahçelerinin arasında evimiz hala duruyor kısaca böyle
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Güzel bir tur olacağına eminim, kazasız belasız geçer inşallah:cat:
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
536
Hey gidi karadeniz doldida taşamadı.Etmiyelum sevdaluk,sevdalar yaşamadi.
İnşallah bize de nasip olur.
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
siz gidiyomusunuz ki onur?
bu sene motorumu alıcam sanırım şimdilik bakıyoruz sepet yaptırıp boşa masraf yapmayın :p
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
682
Kulağa çok hoş geliyor,belli olmaz belkide bende gelebilirim işlere bağlı,ama karadeniz turu mükemmel olur kanımca gelmeye çalışıcam hadi bakalım zaman ne göstericek :cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
naci nezaman yolculuk ben şimdi karadenizdeyim,sinop türkelideyim artvine doğru yavaş yavaş ilerliyom,eğer gelirsen karadenize çakalaz(doğana) kesin uğra tanışmalısın onunla
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
357
naci nezaman yolculuk ben şimdi karadenizdeyim,sinop türkelideyim artvine doğru yavaş yavaş ilerliyom,eğer gelirsen karadenize çakalaz(doğana) kesin uğra tanışmalısın onunla

abi daha erken şimdi değil yaza gelicez inşallah sana kazasız belasız yolculuklar diliyorum:rendeer::rendeer::rendeer::cat:

güzel memleketim benim....
ben hiç gitmedim karadenize benim içinde gezin :rendeer:

daha zaman var belki sende gelip memleketini görürsün :cat: :rendeer:

Güzel bir tur olacağına eminim, kazasız belasız geçer inşallah:cat:

kardeşim inşallah sende musait olursan katılırsın mutluluk duyarız:cat::cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
60
abi aydar yaylasında mis gbi havayı içimize çekeriz bide yayarız kendimizi oraya bide saglam bi ayran içeriz ohhhh!!!! 2 sene önceki karadeniz gezimiz nasıldı ama naci abim?.
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
357
abi aydar yaylasında mis gbi havayı içimize çekeriz bide yayarız kendimizi oraya bide saglam bi ayran içeriz ohhhh!!!! 2 sene önceki karadeniz gezimiz nasıldı ama naci abim?.

kardeşim bu sene daha güzelini yapıcaz :cat: kontrolsüz güç güç değildir:cat:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
arkadaşlar bende geçen sene karadenize bir gezi yapmıştım. yardım olması babında linkini veriyorum.

http://www.motosiklet.net/forum/gezi-yazilari/49951-3600-km-12-gun-ve-karadeniz.html

yalnız benim size nacizane tavsiyem çok kalabalık gitmeyin gideceksenizde grubu 5-6 kişilik takımlara bölün sorun çıkmasın.

bu yaz temmuzun 4 ünde bizde adanadan bir grup yola çıkacağız belki oralarda denk gelirse karşılaşırız. şimdiden yolunuz açık olsun.
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
161
wuffaw.jpg
eğer karadenize sivas yada kayseri uzeri geçecekseniz. tokatın yeşil ilçesi niksarda bekliyrum. bir fincan kahvemi içmeye beklerim musait olrsam bende katılırımm aranıza şimdiden iyi seyirler bana niksarda telefoncu apo derler..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst