- Katılım
- 20 May 2007
- Mesajlar
- 41
bayıldım ya süper resim
şaka bir yana ben ss250 yi customize edicek güvenilir biyer varmı diye sormak istiyorum arkadaşlar... istanbulda
koruma demiri,el yapımı egzos,çantalar,boya vs... bu işlemleri yapıcak biyer
Heeyyy millet nerdesiniz?
abi sen şu benzin olayını denemedin mi ?
Problemin çözülmesine sevindim. :cat: