[İstanbul MT]Kalk Gidelim Hamama Otur Benim Yanıma Buluşması

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
yok yok düşündüğüm gibi kötü bi sonuçla karsılasmadım :)
abim kıyamadı bana :bounce: ama ayıp oldu yaa ilk defa bişey için izin alamadım :pale:

zaten o sert görüntüsü altında soba yanına yatmış bir kedinin günlü var onda kimseye kıyamaz :rendeer::rendeer:
ne laf ettim be:queen:
 
Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
404
ewet benim mesaim bitti.Ben çıkıyom ağalar. Hamamda görüşürüz. Kendinize iyi bakın. Hava kötü sıkı giyinin. Sağınızı solunu üşütmeyi. Hadi görüşürüz ben ufak ufak yollanıyım.
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
ewet benim mesaim bitti.Ben çıkıyom ağalar. Hamamda görüşürüz. Kendinize iyi bakın. Hava kötü sıkı giyinin. Sağınızı solunu üşütmeyi. Hadi görüşürüz ben ufak ufak yollanıyım.

tamam reco görüşürüz orda :rendeer: bende yarım saate adar cıkıcam:bounce:

eray sen nerden gelicen :)
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
arkadaşlar ben cıkıyorum bi işim var halledicem malum kurtlar puzlu havayı sever yedide ordayım :cat:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
katılan tüm arkadaşlara teşekkürler :rendeer:

eğlenceli bir akşamdı,şimdiden mesajımı yazayım dedim resimler yüklenince sanırım tüm hamam ekibi banlanacak:queen:
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
katılan tüm arkadaşlara teşekkürler :rendeer:

eğlenceli bir akşamdı,şimdiden mesajımı yazayım dedim resimler yüklenince sanırım tüm hamam ekibi banlanacak:queen:

abiya birtürlü görüşmek nasip olmadı.gelcektim gelemedim hamama acayip sinirlerim bozuldu:salut::salut::salut::salut::salut:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
abiya birtürlü görüşmek nasip olmadı.gelcektim gelemedim hamama acayip sinirlerim bozuldu:salut::salut::salut::salut::salut:

koskoca MT de 2 kişi motorla geldi

1.ben
2.kemal çolak

diğerleri tatlısu motorcuları:p

hamamdan sonra maviyeşile geçtik çaylarımızı yudumladık:cat:

çiğ köfteler,kekler,tulumba tatlıları daha neler neler:wiinkk:

ikramda bulunan arkadaşların ellerine sağlık keselerine bereket::biggrinn::haapppy::flower:


olaaaa::eek:hmy::

bu ben miyim? :cyclopsansıcaktan biraz yumuşamış biraz mayışmış haldeyim:queen:

hala kendime gelemedim su meyve suyu çay ne bulursam içiyorum:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
18
çok iyi bi akşamdı lakin dilaver abiyi görünce oturduğum kurnadan çıkıp çıkmamakta terettüt ettim

bol bol su

reco gönder şu resimleri akraba
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst