- Katılım
- 30 Ocak 2009
- Mesajlar
- 448
2 kilo portakal abi sana kaldı :wiinkk::rendeer:
Eyvallah kardeş payı yaparız...
2 kilo portakal abi sana kaldı :wiinkk::rendeer:
Ewettttt Işte Büyük Hediye Emomen Kardşimizin Hayırlı Olsun Bilader Güle Güle Mi Giyersin Naparsın Artık Bilmiom![]()
Gürkan abi, sen hala sana yaşlı diyen olmadıki:mrgreen: hamamda görecekler zatenn
Bu yazdıgım 1999 olması gerekiyordu biri fazla yazdı :salut: gürkan abi sen bozdun sırayııı
Gürkan abi, sen hala sana yaşlı diyen olmadıki:mrgreen: hamamda görecekler zatenn
Bu yazdıgım 1999 olması gerekiyordu biri fazla yazdı :salut: gürkan abi sen bozdun sırayııı
Emomen diiL Burak abinin o![]()
aygüüllllllllll nerdesin
ağlama paşam öğrenirsin daha çoook yolun var hayırlı olsun hamam komiyesi 2000 hediyeni hazırlıyo hadi hayırlı keseler :queen::queen::queen:
Cem abi beni bırakma gürkan abinin ellerindegöbek taşı felan diyor ben kese olmayacam
Cem abi beni bırakma gürkan abinin ellerindegöbek taşı felan diyor ben kese olmayacam
kazık bişey olduğu konusunda bi takım söylentilr var. Ama akşam görünce kararı sen ver artık![]()
burdaaa
bak gördünmü geç kaldımm
kesinlikle olmadı şimdi alışmıştık ne güzel![]()
Ben son dakkada krarımı degiştirdim arkadaşlar.
Gebzeden gelmek çok zor zaten havlarda yagmurlu en iyisi gelmemekyazık olacak bana..
Ben sıramı aygüle veriyorum :cat:
Ben son dakkada krarımı degiştirdim arkadaşlar.
Gebzeden gelmek çok zor zaten havlarda yagmurlu en iyisi gelmemekyazık olacak bana..
Ben sıramı aygüle veriyorum :cat: