[İstanbul MT]Kalk Gidelim Hamama Otur Benim Yanıma Buluşması

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
404
2000'e ramak kala gürkan romeo ve dilaver arasında müthiş bir mücadele var sayın mt üyeleri. Gürkan son 50 mesaj kala bir boy fark açıyor. Kıyasıya mücadele tüm hızıyla sürüyor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
qimse 2000 bana patlicak die yazmio :D alper_tim de :D son dakika ban ı için nöbet tutuyo zaten :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bak ben dedim qitty :D ban abi hamam yolunda bi kere banlandıq yetmezmi :D kerem aradı 30 Dk konuştuq şimdi pis herifLe :D Dİo benim ne işim var o kadar ıııı Sheyin içinde :D diiim argo kullanmiiim :D kolumda kırık mazallah savunmasız yakalanırız dio :D:D:D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şampanyaları Hazırlayın :D qimde amaan qimLe patlatıcaz Bakalım :D
 
Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
404
2000'e ramak kala millet topikten kaçıyo sanırım hediye benim olcak :)
Gürkan abi held marka mont hediye etcektin dimi :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
held Marka Mont mu hedie eder krank mı bilemem :)
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
motorla hamama gidecek arkadaşlara sesleniyorum .. sarıp sarmalanın öyle çıkın temizlenim derken hasta olmayın sakın .. duydun mu ihtiiyar. ..
 
Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
404
Burakjannn abi sen bizim herşeyimizsin :mrgreen:
Sabunlar beleş süper
Bi iş daha bitirirse hamam giriş ücretindende yırtcaz sanırım :mrgreen:
 
Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
404
Gürkan abi cıkarmı hamamdan bilinmez işimi garantiye alayım diyorum.:p

kardeşim sende ne insafsız çıktın bee. Eğer hamamdan çıkamıyacak kadar harap ve bitap duruma düşerse adamı oracıka bırakcaz mı :pale:

Tabiikii koluna girip motoruna kadar atarız. O ara sende arkasına geçersin tren istasyonunda ayrılırsın arkasından

Düşündüğün şeye bak :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1978 Etti :D haydi bismillah :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst