Kymco Agility 125 City

Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
26
merhaba bende 1 ay önce agility city aldım iyikide almışım şahane bir makine bu motorun italyadaki adı şehiriçi trafik canavarı imiş ve vespadan sonra ilk sırada yer alıyormuş ee italyanlar bile kmyco ya biniyorlarsa vardır bu motorların bir hikmeti bu arada msnm [email protected]
 
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
19
Merhaba arkadaşlar,

Ben siteye yeni üye oldum ve henüz bir motorum yok. En geç 1-2 ay içerisinde bir Agility City 125 almayı düşünüyorum. Yalnız en büyük çekincem, Agility 12 de pek çok kişinin şikayetçi olduğu sert amorsitörler. Bu modelde de amortisörler sertmi acaba kullananların tecrübeleri nasıl?

Belimden hafif rahatsız olduğum için özellikle bu konudan korkuyorum...

Şimdiden teşekkürler,

G.
 
Katılım
22 Ocak 2009
Mesajlar
371
en son Kasım ayında mı yorum yapılmış ?? yokmu başka agility city si olan...bende 1 ay sonra alıcam (önce ehliyet) iyice araştırıyorum...ama 3 sayfanın yorumları bile yetebiliyor... :)
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
gecen hafta persembe gunu aldım motoru,
goztepeden tuzlaya gidip gelmek için, ilk anda biraz zorlandım, vitesliye alısık oldugum için, arka frene alısmak gerekti, 300 km yol yaptım, şimdi ilk bakımına giricek, rodajda oldugu için cok zorlamadım, ama motor beklediğimden de iyi çıktı, duz yolda on arka frenle cok iyi duruyor, buyuk tekerler virajlarda epey yatabiliyor, kasis kaldırım vs cok rahat cıkıyor, motor biraz yuksek oldugu için bircok arabanın dikiz aynası gidonun altında kalıyor, sıkısık trafikte cok rahat cok eylenceli:)
bagajı ufak sayılır ama kılit branda vs sıgıyor, torpido gozunde 12v cıkısı var. motorun sesi az sayılır.
ama kotu yanlarından birisi, ayaklığı, açıp motoru yatırıyosun, sonra diğer tarafa yatırıp ayakla yer teması kesildiğinde ayak kendini topluyo, ruzgarda kendiliğinden dusebilir, veya otoparkta birisi bakarken farkında olmadan yatırabilir.
Onun dısında cok seri motor, kolayca 70-80 km ye cıkıyor, daha zorlamadım.
Yakıtına gelince aldıgım gun doldurdum depoyu, 150. km de tekrar doldurdum 15 ytl aldı, km de 10 ykr yapıyor, daha da azalacağını dusunuyorum ilk bakımdan sonra.
Turkiyede şimdilik mavi rengi var, ilk başta bir tane beyaz gelmiş test için, diğer renkler ne zaman gelir diye sordum, yeni yılda dediler ama belli olmaz.

Valla bir anda karar verip aldım, iyiki de yapmışım istanbulda çok pratik, keyifli kullanımı olan yakışıklı bir motor, tekerlerinin buyukluğu baska motorlarla yanyana gelince daha da belli oluyor.
Daha da kullandıkca yazarım.

yorumlarınız için teşekkürler, bende bu motoru almayı düşünüyorum ama fuarda belki bir indirim olur diye beklemeye başladım ...
 
Katılım
22 Ocak 2009
Mesajlar
371
polo34,fuar nisan ayında sanırım ? bende bu motoru mart ayında alıcam inşallah...ama sesini hiç duyamadım motorun çok vızırtılımıdır,pizzacı motoru gibi değildir sanırım ?? :)
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
polo34,fuar nisan ayında sanırım ? bende bu motoru mart ayında alıcam inşallah...ama sesini hiç duyamadım motorun çok vızırtılımıdır,pizzacı motoru gibi değildir sanırım ?? :)

http://www.motoshow09.com/motosikle...tosiklet-fuar-tarihleri-motoshow-ve-motoplus/

"2009 yılı Motosiklet sezonu
5 Şubat'ta MotoPlus fuarı ile birlikte açılıyor.

Yeni modellerin lansmanı bu fuarda yapılacak."

ben bu motoru bir bayanda mecidiyeköyde yolda gördüm, arabadaydım, yanımdan geçerken kaşla göz arasında agility city yazısını gördüm, o an araştırdım ve hoşuma gitti :)
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ocak 2009
Mesajlar
371
@polo34 saol o zaman ilk o fuara gitmek lazım az kalmış zaten...:queen: haberin varmı bilmiyorum kampanya başladı kymco larda... 1350 peşin verirsen (city için) geriye kalan 2650 lira yı 0 faiz 7 ye bölüyolar... 0.96 faizle de 12 ye de bölebiliyolar...:cat:
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
15
Bende fuarda inceledim. Güzel bir makine. Fiyatı plaka dahil 3900 dediler. Bakalım kullananlar biraz daha yorum yaparlarsa iyi olur. İyi akşamlar.
 
Katılım
22 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bende fuarda inceledim. Güzel bir makine. Fiyatı plaka dahil 3900 dediler. Bakalım kullananlar biraz daha yorum yaparlarsa iyi olur. İyi akşamlar.

dostum sen normal agility ye bakmışsın sanırım plaka hariç agility CİTY ler 4050 tl...kymco'cuların sohbet mekanı konusunun sondan 2 önceki sayfasına resimler ekledim bakabilirsin...:cat:
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
15

dostum sen normal agility ye bakmışsın sanırım plaka hariç agility CİTY ler 4050 tl...kymco'cuların sohbet mekanı konusunun sondan 2 önceki sayfasına resimler ekledim bakabilirsin...:cat:

hayır ben baktığım motoru biliyorum. Aslında diğerini de inceledim. onun fiyatı baya ucuzdu bundan. pazarlama müdürü ve bir bayi benimle ilgilendi. fiyat plaka dahil 3900 dediler. o anda param olsa alacaktım az kalsın.
 
Katılım
22 Ocak 2009
Mesajlar
371
imkansız arkadaşım biz bi tarafımızı yırttık orda herhangi bir indirim varmı diye,zaten 1 aydır bu motoru sormadığım bayi kalmadı...pazarlama müdürü tanıdıksa bilemicem ama www.kymco.com.tr ye de gir bak 4050 tl... plaka hariç,hangi bayi olduğunu söyledimi ben yarın gidip hemen alayım ??
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
15
imkansız arkadaşım biz bi tarafımızı yırttık orda herhangi bir indirim varmı diye,zaten 1 aydır bu motoru sormadığım bayi kalmadı...pazarlama müdürü tanıdıksa bilemicem ama www.kymco.com.tr ye de gir bak 4050 tl... plaka hariç,hangi bayi olduğunu söyledimi ben yarın gidip hemen alayım ??

Arkadaşım tanıdığım falan yok. Ben hondaya bakmıştım. Sonra bunların standına geldim. Daha güzel bir ilgi gördüm. Memnun oldum. Sonra bir bayileri bana anlattı motorları, hatta pazarlama müdürünü çağırdı, senin dediğin gibi (4050) fiyatlardan bahsettiler.
Sonra çok kısa bir zaman sonra zam yapacaklarını söylediler. ve bayii bana plaka dahil 3900 fiyat verdi.
bayinin kartı var bende. fakat ismini vermeyeceğim. doğru bulmuyorum çünkü. yada doğrusu bu.
 
Katılım
22 Ocak 2009
Mesajlar
371
alla alla o zaman çok saçma zam yapılacaksa neden indirim yapılmış gibi 3900 fiyat verebiliyolar çok ilginç gece gece sinir oldum onlara şimdi...hadi plaka işlemleri 150 lira tutsa 3750 motor fiyatı desek bayi yi yine kurtarmıyor...sen ciddi olarak bu motoru almayı düşünüyomusun ? ben Mart ın ilk haftası kesin olarak alıcam hatta 2 tane alıcaz,bayinin ismini söylemende herhangi bir sakınca görmüyorum ve hangi bayi olduğunu gerçekten çok merak ediyorum ? nese ben yarın bu olaya bir açıklık getireyim sende bu konudan takip edersin şimdi çıkmam lazım...
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
15
alla alla o zaman çok saçma zam yapılacaksa neden indirim yapılmış gibi 3900 fiyat verebiliyolar çok ilginç gece gece sinir oldum onlara şimdi...hadi plaka işlemleri 150 lira tutsa 3750 motor fiyatı desek bayi yi yine kurtarmıyor...sen ciddi olarak bu motoru almayı düşünüyomusun ? ben Mart ın ilk haftası kesin olarak alıcam hatta 2 tane alıcaz,bayinin ismini söylemende herhangi bir sakınca görmüyorum ve hangi bayi olduğunu gerçekten çok merak ediyorum ? nese ben yarın bu olaya bir açıklık getireyim sende bu konudan takip edersin şimdi çıkmam lazım...

Ben henüz karar vermedim. fakat motoru beğendim. Sadece oturduğum yerde rahat edemedim. Öne kaydırır gibi geldi. onuda yazmışlar zaten, belli bir süre sonra koltuk alışıyor sana diye.
bayinin fiyatı kendisini bağlar tabiki. firmayı suçlamayalım. adam belki ciddi alıcı gibi gördü bizi ve fiyatı kurtaracak gibi yaptı. Bilemiyorum.
 
Katılım
22 Ocak 2009
Mesajlar
371
ben o standa pazar günü 3 kere uğradım,demekki bizi alıcı görmediler olabilir...firmayı suçlamıyorum silkar a lafım yok ama olay bayilerde bitiyo,onlar siparişle getirtiyolar ellerinde ürün tutmuyolar...nese ya hayırlısı olsun :) zam da gelse alıcam,ama alırken de iki çift laf edicem :)
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
15
alla alla o zaman çok saçma zam yapılacaksa neden indirim yapılmış gibi 3900 fiyat verebiliyolar çok ilginç gece gece sinir oldum onlara şimdi...hadi plaka işlemleri 150 lira tutsa 3750 motor fiyatı desek bayi yi yine kurtarmıyor...sen ciddi olarak bu motoru almayı düşünüyomusun ? ben Mart ın ilk haftası kesin olarak alıcam hatta 2 tane alıcaz,bayinin ismini söylemende herhangi bir sakınca görmüyorum ve hangi bayi olduğunu gerçekten çok merak ediyorum ? nese ben yarın bu olaya bir açıklık getireyim sende bu konudan takip edersin şimdi çıkmam lazım...

Valla neden sinir olduğunu anlamış değilim. Çok şaşırdığın fiyatlara da verilebiliyormuş diye sevinmen lazım. Sonuçta almayı düşünüyormuşsun. Fiyatı bildiğinden az görmen tam tersine seni sevindirmeliydi. Değil mi.
Konuştuğum bayii senin bulunduğun yerde değil, karşıda bir yerde.
 
Katılım
20 Mar 2008
Mesajlar
66
bu motorun artıları ve eksileri neler?.....fiyatı 4000 civarında.....:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst