- Katılım
- 29 Ocak 2007
- Mesajlar
- 4,992
arkadaşlar gs500f olması lazım, grenajlı harika bir makina.bayisine geçenlerde mail attım.varsa fiyatı nedir, almayı düşünüyorum diye, ama malesef türkiyeye gelmiyormuş
r:
yaw bu motorun aynaları nerede?)
arkadaşlar gs500f olması lazım, grenajlı harika bir makina.bayisine geçenlerde mail attım.varsa fiyatı nedir, almayı düşünüyorum diye, ama malesef türkiyeye gelmiyormuşr:
bu arada moturumdaki son yakıt durumu
depo fullendi.240 km yol yapıldı(yedek depoya geçilmeden)
9.610lt=27ytl benzinle depo tekrar fullendi.
demek oluyo ki 4.80lt benzinle 120km
benzinin litresi 2.810
o da eder km de 134kr
500cclik makina içir gayet ideal.ne dersiniz?
Sağol redriwer, hepimize.voyagerx hayırlı ugurlu olsun ALLAH kzasız belasız kullanmayı nasip etsin
yaa gs500cü arkadaşlar bi gün toparlanıp yollara çıkalım yaa.
arkadaşlar sizden çok acil bi bilgi rica ediyorum 2003 le 2004 gs lerin arasındaki fark sadece depodaki stiker farkımı yoksa başka farkları da var mı birinde sadece S harfi ve 1 üçgen şerit var diğerinde suziki yazıyo ve 2 üçgen şerit var bu iki model arasındaki farkları bilen var sa yardımcı olabilir mi