Suzuki Suzuki GS500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
arkadaşlar gs500f olması lazım, grenajlı harika bir makina.bayisine geçenlerde mail attım.varsa fiyatı nedir, almayı düşünüyorum diye, ama malesef türkiyeye gelmiyormuş:pr:
 
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
153
yaw bu motorun aynaları nerede?:))

aynalarını çalmışlar galiba moruk yeni moda artık ayna çalmak:cherry:

arkadaşlar gs500f olması lazım, grenajlı harika bir makina.bayisine geçenlerde mail attım.varsa fiyatı nedir, almayı düşünüyorum diye, ama malesef türkiyeye gelmiyormuş:pr:

gs 500le mekanik olarak herşey aynı sadece grenaj farkı var acaba grenaj istesek getirirlermi???
 
Son düzenleme:
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
benim motorda 14 amper akü var ama düşük geldi bana.sizin aküler kaç amper
 
Katılım
24 Eyl 2007
Mesajlar
195
buyurun size valf ayarlaması tıklayın izleyin.kim bilir kendi motorunuzun tamircisi kendiniz olursunuz.

http://video.google.com/videoplay?docid=-2015554469142545363


bu arada moturumdaki son yakıt durumu

depo fullendi.240 km yol yapıldı(yedek depoya geçilmeden)
9.610lt=27ytl benzinle depo tekrar fullendi.

demek oluyo ki 4.80lt benzinle 120km
benzinin litresi 2.810
o da eder km de 134kr

500cclik makina içir gayet ideal.ne dersiniz?
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
106
Topik çok gerilere düşmüş; güncelleyelim.

Tüm GS 500 kullanıcılarına merhaba. Epey bir araştırmadan sonra birkaç gün önce ben de 2004 model bir GS 500 alarak aranıza katıldım. İzlenimlerimi daha sonra toplu olarak yazmayı düşünüyorum. Şimdilik ivmelenmesi, hızı ve görünümüyle beni oldukça tatmin ettiğini söyleyebilirim.

bu arada moturumdaki son yakıt durumu

depo fullendi.240 km yol yapıldı(yedek depoya geçilmeden)
9.610lt=27ytl benzinle depo tekrar fullendi.

demek oluyo ki 4.80lt benzinle 120km
benzinin litresi 2.810
o da eder km de 134kr

500cclik makina içir gayet ideal.ne dersiniz?

100 km'de 4 litre yakmış oluyor ki 500 cc bir motor için bence mükemmel bir değer. GS 500'ü tercih etme nedenlerimden birisi de görece tutumlu oluşuydu. Benim motor sakin kullanımda 4,50 lt, biraz dinamik kullanımda 5 lt yaksa yeterli bulacağım.
 
Katılım
1 Ara 2008
Mesajlar
34
arkadaşlar bişey sormak istiyorum,mutlakaki herkes kendi motorunu daha çok beğenir ve övmek ister ama objektif olarak düşünelim ve er -5 ile gs 500 arasındaki farkları,pozitif ve negatif yanlarını ortaya koyalımmı!

hem böylelikle iki motorun arasında kalmış arkadaşlara biraz fikir sahibi olma yardımında bulunmuş oluruz diye düşünüyorum...
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
er-5 hormonlu ybr dir :queen::queen::queen: gs500 ise spor bi naked biketır

şaka bi yana
ben ikisi arasında öyle kayda değer bi fark görmüyorum.
yok biri su soğutmalıymış yok birinni arkası da diskmiş.
cidden bence fark yok. aynı sınıfta yaklaşık aynı güçte makineler. ikisini de alan kullanan pişman değil.
ben de bi ara makinemi er-5 le değiştirmeyi düşündüm model yükseltmek için özellikle sıvı soğutma cazip geldi ama hava soğutmanın da bi olumsuzluğunu görmedim sonuçta.
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
106
Motoruma topcase çanta almak istiyorum ama piyasada GS500'e uygun çanta üreten Givi dışında markaya rastlamadım ki o da aparatıyla beraber 500-600 TL ve üzerine mal oluyor. Bu sorunu daha ekonomik yoldan çözebilen ya da bir önerisi olan var mı?

Tercih etmediğim halde, geçici çözüm olarak Shad'in depo üstü çantalarından aldım. Onun da mıknatısları çok gevşek tutuyor gibi. 40-50 km hızda dahi dayanacağını sanmıyorum.

Bu arada motoruma yeni arka lastik siparişi verdim. Lastik almayı düşünenleri bilgilendirmek için ekliyorum. Suzuki GS 500 için en çok önerilen iki markadan Metzeler Lasertech 130/70 17 (62H) modeli artık üretilmiyormuş/Türkiye'ye gelmiyormuş. Pirelli Sport Demon'u ise motosiklet.net üyesi olduğunuzu belirterek Sirkeci'deki Aydın Motor'dan liste fiyatının %15 altına ve kargo masrafı onlara ait olmak üzere alabiliyorsunuz. Şu anki Euro kuruyla bana 190 TL'ye maloldu.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
ben depo üstü çanta kullanıyorum ve değil 40-50 km süratte 140-150 km de bile kıpırdamıyor. markası da bilinen bişey değil hatta şu an aklımda bile değil. 100 ytl ye almıştım geçen yıl. depomun üzerinde bunlerce kilometre geçirdi hiçbişey olmadı.
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
106
Benim mıknatıslar şansıma zayıf çıkmış olmalı o zaman. Satıcıyı ziyaret etmem gerekecek. Mont cebimde disk kilidi taşıyıp durmak sıkmaya başladı da. :mrgreen:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
106
voyagerx hayırlı ugurlu olsun ALLAH kzasız belasız kullanmayı nasip etsin
Sağol redriwer, hepimize.
Bu arada mıknatısı sağlam görünmeyen depo üstü çantam 165 km/s hızda dahi yerinden milim oynamadı. Sağlam durması için depoya Japon yapıştırıcı gibi yapışması gerekmediğini öğrenmiş oldum böylece. :)
 
Katılım
7 Kas 2008
Mesajlar
1,121
arkadaşlar sizden çok acil bi bilgi rica ediyorum 2003 le 2004 gs lerin arasındaki fark sadece depodaki stiker farkımı yoksa başka farkları da var mı birinde sadece S harfi ve 1 üçgen şerit var diğerinde suziki yazıyo ve 2 üçgen şerit var bu iki model arasındaki farkları bilen var sa yardımcı olabilir mi
 
Katılım
24 Eyl 2007
Mesajlar
195
arkadaşlar sizden çok acil bi bilgi rica ediyorum 2003 le 2004 gs lerin arasındaki fark sadece depodaki stiker farkımı yoksa başka farkları da var mı birinde sadece S harfi ve 1 üçgen şerit var diğerinde suziki yazıyo ve 2 üçgen şerit var bu iki model arasındaki farkları bilen var sa yardımcı olabilir mi


sorunun tam karşılığı bende yok ama 2000 bodelden sonra ki modeller hemen hemen aynı.olsa olsa dediğin gibi sticker farkı falandır.ne o sanırım gs500 düşünüyorsun?
 
Katılım
7 Kas 2008
Mesajlar
1,121
ewet gs 500 alıcam 2 motor arasında kaldım
biri 2003 suziki yazılı 7000 de 6750
diğeri 2004 S harfi var 24 000 de 6500
fiyatlar nasıl uygun mu

tabi bu fiyatlar pazarlık yapılmamış fiyatlar biraz daha düşürürüm fiyatlarını
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
hakikaten ben de 5 yaşını doldurmuş bi motorun 7000 de olabileceğine inanmakta güçlük çektim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst