Scooter Yardımı

Katılım
1 Nis 2004
Mesajlar
508
Merhabalar arkadaşlar,

Bu yaza antalyamda yeni bir scooter ile girmek istiyorum :)

Aklımda bir kaç model var Agility 125 Piaggio Fly 100 Agilty city 125 birde suzuki an 125

Neyse Bu agility ler arasında fiyat farkı yaklaşık 800 ytl sizce büyük jant lastik ve diğer donanımlar için değermi,

aklımı çelen diğer bir scooter ise fly 100 vergisi yok ve az yakıyor duydugum kadarıyla. Sadece yazları binecegim için binmedigm motorada vergi vermek istemiyorum ama 3200 ytl civarı bir motor ve yine duydugum kadarıyla 80km hızı geçmiyor :) sanırım yollarda problem yaşayabilirim antalyadayım ve surekli gezerim yani kemere giderim canım sıkılır dağa cıkarım sonra alanyaya giderim öyle yani :queen:

bana yardım edinn:rendeer:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tüm modelleri incele ve kararını kendin ver hepsi sana uygun. Önemli olan bizim seçimimiz değil senin seçimin o yüzden forumların sonlarını özelikle oku ve kararınını öyle ver.
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Bu modeller arasında bence agility city'i al olmassa an125 ama öncelik kymco'da hem jantlar avantaj hem arka disk fren hemde 100bin km garantisi bir düşün;)
 
Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
14
kymco her modeli SÜPERRR sadece agılıty 125 alma ufak teker ama agılıty cty125 derim başka demem
Ölçüler 2040 x 740 x 1240
Ağırlık (kg) 100
Motor Tipi 4 Zamanlı
Soğutma Sistemi Hava
Şanzıman CVT
Motor Hacmi (cm³) 125cc
Ateşleme Tipi CDI
Yakıt Kapasitesi 6
Yağ Kapasitesi 0,9 lt
Sele Yüksekliği 780 mm
Max. Güç (Hp/d/d) 9.5Bg / 7500dev/dk
Max. Tork (Nm/d/d) 9.8
Frenler Ön / Arka Disk / Disk
Tekerlek Ölçüsü Ön 100/80-16
Tekerlek Ölçüsü Arka 120/80-16

gerisini sen düşün:wiinkk:
 
Katılım
1 Nis 2004
Mesajlar
508
Teşekkürler cevaplarınız için .

Dylan biraz tuzlu kaçıyor durumuma göre.

Amacım hem ekonomi yapmak hemde ulaşımla birlikte yazımı doya doya gezerek geçirmek :) umarım beni anlıyorsunuzdur . ki zaten motosikletçiliğin temeli bu .

piaggio fly ekonomi için guzel gozukuyo 1.86 ve 86 kıloyum kız arkadaşımda 1.82 bizi çekermi ki bu makina :D

agility city de inanılmaz hoş bişey ama 4000 cok gibi. düşmezmi azıcık :)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
51 - 250 cc motor hacimli motosikletler için 1-3 yaş arası vergi 76 TL'dir bilginize :)
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Bayi fiyatının 4.000lira olacağını düşünmüyorum 3600civarı falandır alan arkadaşlar o civarda almışlar ve senede bir kez 76 lira koymaz adama.:)
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
agility city' i bayide görmediğini farkediyorum bu sorudan =) bi görsen o fiyat farkı uçar gider..vitesli gibi tekeri war aletin..ben derim ki budur
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst