İZMİR)MT:30..01.cuma akşamı sıcak yuvasında toplanıyor .

Katılım
27 Eki 2008
Mesajlar
660
aksam umarım katılım yuksek olur .pazar günü bişiler yapabilirmiyiz konusuruz etraflıca .istanbul ve ankara ayakta biz oturmayalım
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
357
yine not fount olduk üzgünüm katılamıyorum size iyi eğlenceler diliyorum:mrgreen::pr:
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
821
cesur şüphelendim ben senden onagöre,sen bu marpuçla ortakmısın devamlı topiği oraya açıyon:p:p:p:queen::queen::queen::bounce:

yok orada bize gerçekten çok iyi hürmet ve alaka var .hem merkez herkeze yakın.hemde fiyatlar bize özel zaten kriz var biraz hesaplı olmak lazım:queen::queen:

ben alsancak boombox da caliyor olacagim, belki devaminda ugrarsiniz??

kardeşim birgünde sana ugrarız.hep beraber egleniriz:cat::cat:

RESİMLERİ BEKLİYORUZ HADİ HADİ HADEEEEEEEE:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
evet yine sıcak bir toplantı oldu ,cesur un getirdigi çigköftenin acısındanmıki

neyse tatlısıda vardı hemde baklava saolsun:cat:

pazar gezi topigini kim açıyoki nerde ne zaman bilelim yahu...:)
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
Güzel bir toplantı oldu, katılımda güzeldi veeee resimler...

s6003402eg1.jpg


s6003403vh7.jpg


s6003404cm7.jpg


s6003406wy3.jpg


s6003407du4.jpg


s6003408of8.jpg


s6003409zd9.jpg


s6003416dq8.jpg


s6003410ur7.jpg


s6003412nz4.jpg


s6003414pb8.jpg


s6003415iq6.jpg


cesur'a elleriyle (eldiven takmış :p) yoğurup yaptığı leziz çiğköfte için teşekkürler ...kesesine bereket azşam yemeği yerine geçti :mrgreen:

Nur da bize datluu getirmiş yeni motor aldım keyfim yerine geldi sizde tatlı yeyin neşelenin demiş :p tekrar kazasız belasız :rendeer:

Gezi topiğinede duyurulardan ulaşabilirsiniz :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
821
HERŞEY ÇOK GÜZELDİ.acısıyla tatlısıyla süperdi iki tatlı kardeşim yanlarında getirdikleri ciğ köfte ve tatlılarla hepimizin agzını tatlandırdılar.ellerine saglık allah keselerine bereket versin bunu saymayız devamını bekleriz:queen::queen::rendeer::rendeer:

Resimler gelecek birazdan...yerimi kapğayım şurdan :p

pazar topiğinide açıyorum :cat:

hadi AÇ AÇ AÇ AÇ AÇ OLEYYYYYY:queen::queen::queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
55
güzel bir toplantı geçirdik yine.Cesur abicim ellerine sağlık çiğköfteler süperrrrdiiii:cat:
yalnız giderken çok güzel uğurladınız,herkes öyle bakınca heyecan yaptım bir anda..acemiyim nede olsa :cherry:




HERŞEY ÇOK GÜZELDİ.acısıyla tatlısıyla süperdi iki tatlı kardeşim yanlarında getirdikleri ciğ köfte ve tatlılarla hepimizin agzını tatlandırdılar.ellerine saglık allah keselerine bereket versin bunu saymayız devamını bekleriz:queen::queen::rendeer::rendeer:



Oğuz abi afiyet olsun..arada getirelim ki değerli olsunn..:cherry:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
gelemedim, 16 bilgisayarın içindeki tozlarla kavga ediyordum :D
2.5 sene4 sonra bi temizlik yapayım dükkanda dedim:p

Aykut seni yaşlanmış gördüm :p
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
gelemedim, 16 bilgisayarın içindeki tozlarla kavga ediyordum :D
2.5 sene4 sonra bi temizlik yapayım dükkanda dedim:p

Aykut seni yaşlanmış gördüm :p

çakma motorcu kayıplardasın yine :queen: motor da aldın topicte hayırlı olsun dedik ama bu işlerin bir adabı var bilirsin :bounce: bekliyoruz en kısa zamanda...

hayat zor yaşlanıyoruz valla :pale:
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
pazar geziye bekleriz vaskom kankam sen olmazsan ben gelmem bilirsin en kral artçınım ben senin
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
içim gitti ,çok güzel bir geceymiş dostlarımı özlediğimi anladım,
işlerim yüzünden yoğunum.MANİSA MOTOR SPORLARI KLUBÜ olarak herzaman yanınızdayız en kısa zamanda ziyaretinize gelicez.
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
içim gitti ,çok güzel bir geceymiş dostlarımı özlediğimi anladım,
işlerim yüzünden yoğunum.MANİSA MOTOR SPORLARI KLUBÜ olarak herzaman yanınızdayız en kısa zamanda ziyaretinize gelicez.

bekliyoruz mecit iadeyi ziyaretinizi bizde özledik dostları :rendeer:


---------------------------------------------------------------

PAzar uscuk gezisi duyurusu....

http://www.motosiklet.net/forum/duyurular/56051-[mtizmir]-canimiz-uscuk-cekti-gezisi.html
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
acısıyla (çiğ köfte), tatlısıyla (baklava) bir toplantıyı ihya ettik :rendeer:
acayipde iyi ettik,

orada üçlü bi takım var tşibo spor klübündenmiydi o arkadaşlar:p

içim gitti ,çok güzel bir geceymiş dostlarımı özlediğimi anladım,
işlerim yüzünden yoğunum.MANİSA MOTOR SPORLARI KLUBÜ olarak herzaman yanınızdayız en kısa zamanda ziyaretinize gelicez.

değişik dakikalarda hepinizin kulağını çınlattık bizde
amcaoğlu en kısa zaman bu pazar olsunmu, fırsat olursa buyrun gelin yol yapıp hasret giderelim.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
güzel bir toplantı geçirdik yine.Cesur abicim ellerine sağlık çiğköfteler süperrrrdiiii:cat:
yalnız giderken çok güzel uğurladınız,herkes öyle bakınca heyecan yaptım bir anda..acemiyim nede olsa :cherry:




HERŞEY ÇOK GÜZELDİ.acısıyla tatlısıyla süperdi iki tatlı kardeşim yanlarında getirdikleri ciğ köfte ve tatlılarla hepimizin agzını tatlandırdılar.ellerine saglık allah keselerine bereket versin bunu saymayız devamını bekleriz:queen::queen::rendeer::rendeer:



Oğuz abi afiyet olsun..arada getirelim ki değerli olsunn..:cherry:

kardeşim tekrar kazasız bellasız kullan motorunu baklava süperdi çiğ köfteden sonra çok güzel bir toplantı oldu gelen ve işi çıkıpta gelemeyen bütün dostlarımıza teşekürler :rendeer:çok güzel bir sıcaklık vardı bu gün mt izmirde umarım fark etmişsinizdir bütün toplantı ve gezilerimizin böyle sıcak ve içten olmasını dillerim saygılar :rendeer:

içim gitti ,çok güzel bir geceymiş dostlarımı özlediğimi anladım,
işlerim yüzünden yoğunum.MANİSA MOTOR SPORLARI KLUBÜ olarak herzaman yanınızdayız en kısa zamanda ziyaretinize gelicez.

mecit özletin kendini arayı açma pazara bekleriz seni yoksa uscuk yemekten olursun :rendeer:
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
buluşma çok güzel geçmiş kalabalıkta olmuş özlediğimiz yüzler hep orda resimler için çok teşekkürler.
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050

:mrgreen:

:mrgreen:
:mrgreen:
:mrgreen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst