- Katılım
- 27 Eki 2008
- Mesajlar
- 660
aksam umarım katılım yuksek olur .pazar günü bişiler yapabilirmiyiz konusuruz etraflıca .istanbul ve ankara ayakta biz oturmayalım
cesur şüphelendim ben senden onagöre,sen bu marpuçla ortakmısın devamlı topiği oraya açıyon:queen::queen::queen::bounce:
ben alsancak boombox da caliyor olacagim, belki devaminda ugrarsiniz??
Resimler gelecek birazdan...yerimi kapğayım şurdan
pazar topiğinide açıyorum :cat:
HERŞEY ÇOK GÜZELDİ.acısıyla tatlısıyla süperdi iki tatlı kardeşim yanlarında getirdikleri ciğ köfte ve tatlılarla hepimizin agzını tatlandırdılar.ellerine saglık allah keselerine bereket versin bunu saymayız devamını bekleriz:queen::queen::rendeer::rendeer:
Oğuz abi afiyet olsun..arada getirelim ki değerli olsunn..:cherry:
gelemedim, 16 bilgisayarın içindeki tozlarla kavga ediyordum![]()
2.5 sene4 sonra bi temizlik yapayım dükkanda dedim
Aykut seni yaşlanmış gördüm![]()
nur mı getirmiş pardon ben cesur getişrdi biliyodum kesesine bereket kardeşimizin
içim gitti ,çok güzel bir geceymiş dostlarımı özlediğimi anladım,
işlerim yüzünden yoğunum.MANİSA MOTOR SPORLARI KLUBÜ olarak herzaman yanınızdayız en kısa zamanda ziyaretinize gelicez.
içim gitti ,çok güzel bir geceymiş dostlarımı özlediğimi anladım,
işlerim yüzünden yoğunum.MANİSA MOTOR SPORLARI KLUBÜ olarak herzaman yanınızdayız en kısa zamanda ziyaretinize gelicez.
güzel bir toplantı geçirdik yine.Cesur abicim ellerine sağlık çiğköfteler süperrrrdiiii:cat:
yalnız giderken çok güzel uğurladınız,herkes öyle bakınca heyecan yaptım bir anda..acemiyim nede olsa :cherry:
HERŞEY ÇOK GÜZELDİ.acısıyla tatlısıyla süperdi iki tatlı kardeşim yanlarında getirdikleri ciğ köfte ve tatlılarla hepimizin agzını tatlandırdılar.ellerine saglık allah keselerine bereket versin bunu saymayız devamını bekleriz:queen::queen::rendeer::rendeer:
Oğuz abi afiyet olsun..arada getirelim ki değerli olsunn..:cherry:
kardeşim tekrar kazasız bellasız kullan motorunu baklava süperdi çiğ köfteden sonra çok güzel bir toplantı oldu gelen ve işi çıkıpta gelemeyen bütün dostlarımıza teşekürler :rendeer:çok güzel bir sıcaklık vardı bu gün mt izmirde umarım fark etmişsinizdir bütün toplantı ve gezilerimizin böyle sıcak ve içten olmasını dillerim saygılar :rendeer:
içim gitti ,çok güzel bir geceymiş dostlarımı özlediğimi anladım,
işlerim yüzünden yoğunum.MANİSA MOTOR SPORLARI KLUBÜ olarak herzaman yanınızdayız en kısa zamanda ziyaretinize gelicez.
mecit özletin kendini arayı açma pazara bekleriz seni yoksa uscuk yemekten olursun :rendeer: