TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
950
şimdi hemen resim çektim bağlantı noktaları le ilgili...ve ölçüm yaptım motora takılı olarak tam açıkken 40 cm geliyor..
üst bağlantı..




alt bağlantı noktası..






bu da angel eyes :mrgreen:


eee fazus bi yere varamadın mı :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Kas 2005
Mesajlar
61
Bu ne hız ya!!! Vallaha ben bu forumda ilk defa bu kadar rahat bozucu bir isteğime bu kadar içtenlikle ve süratli bir cevap aldım çok teşekkür ederim. Pardon çokçokçok teşekkür ederim. Ellerin dert görmesin.


Vallaha çok şanssızım benim bir giriş çatal şeklinde olanlardan (u şeklinde ) dolayısıyla amortisörü alsam dahi kestirip kendi bağlantı noktasını kaynatmam lazım gelir ki normal kaynak olmaz sanırım. Argon kaynağı yapan yerlerde beni bu iş için biraz gıdıklar gibi... :p Benim kendi amortisöründe çapı 7mm olan 14 helezon dairesi var ve toplam boyut 36 cm. Aslında yaptırılabilirde bi araştırmak lazım argon kaynağı için....
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
950
ne demek bu topikteki eski konuşulanlara bak bi çok yardımımı görürsün bu sitenin amacı bu :mrgreen:
uyuyor mu peki amortisör??
ayrıca isim nedir ben murat İstanbul'dan mısın

yaptırırsın aslında ya çok bi maliyeti olmaz kanımca araştırırsan bulursun bununla ilgili topik açarsan daha iyi yardım alabilirsin..
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Kas 2005
Mesajlar
61
Gecikme için özür diliyorum. Ellerim yağlı şuan amortisörle uğraşıyorum.
Dediğim gibi amortisör yaptırılabilir ama ben şu an İzmir' deyim ve bu iş için argon kaynağı lazım. Eksenden kaçımadan kaynatacak bir usta lazım. İzmir' de sanayi eşrafından kimseyi tanımadığım için gıdıklayacaklarını düşünüyorum. :p Bursa' ya gidince muhakkak olabilirliğini tanıdığım ustalarla konuşacağım. Çünkü sizin motorun amortisörünün fiyatı oldukça uygun. Benim amortisörlerin 4 de biri kadar neredeyse...

Bu arada ismim Utku. Memnun oldum Murat tekrar yardımın için teşekkür ederim.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Kas 2005
Mesajlar
61
Valla şuana kadar açtığım topiklerin çoğu ilgi görmedi görenlerden aldığım iyi niyetli tavsiyeler ise başıma bela oldu. :) O sebepten artık topic açmaktan ziyade kendim araştırmaya çalışıyor, bire bir insanlarla iletişime geçmeye çalışıyorum. Böylesi daha hızlı ve daha kesin sonuç veriyor. Bu arada verdiğin nickleride hedef listeme koydum onlarla muhakkak kişisel mesajdan iletişime geçerim. Bu nickler içinde teşekkür ederim ayrıca...:)
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
950
önemli değil ayrıca avatar resimleri altında yazanlara bak İzmir yazan bi sürü abi var yardım edeceklerdir benim gibi.. saygılar..
 
Katılım
10 Ocak 2009
Mesajlar
26
fazus amörtisörlerden sikayetin nedir arkadas sert oldugumu yoksa? sertlik için gazını az bisey bosaltıyorlar haberin olsun
 
Katılım
20 Kas 2005
Mesajlar
61
fazus amörtisörlerden sikayetin nedir arkadas sert oldugumu yoksa? sertlik için gazını az bisey bosaltıyorlar haberin olsun

Selam topic halkı....

Yok mevzu kısacası şu; Amortisörlerim keçeden ve hava haznesinin altından yağ kaçırmak süretiyle bozuldu, birçok kez yaptırdım. Usta en sonunda eğildiği için arka amortisörlerin eksenden kaydığını ve bundan sonra ne yaparsam yapayım tamirden kısa sürede eski haline döneceğini söyledi. Bende gittim çifti 395 TL olan orjinal amortisözlerin yerine çifti 35 TL olan amortisörlerden aldım, taktırdım. Ama bu amortisörler hem yüksek hemde çok sert. Uzun süredir bakınıyorum gazlı amortsör kullanan motorlara ve onların teknik özellikleri ve fiyatı uygun olanlardan birini taktırmayı düşünüyorum. Mevzu bundan ibaret.
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
A.s : )
Motorumuz çok agresif gerçekten arkadaşlar ve kıskanılıyor.İlk sayfada motorun nerde kötü gözüken resmi varsa koymuş konuyu açan arkadaş 1-2 sayfa önceki resimi koysalar herkezin gözü kalıcak.
Her kırmızı ışıkta diğer motorlar tarafından inceleniyor motorum: )
Daha dün yine kırmızı ışıktaydık YBR yanaştı yanıma motoruma bakıp bakıp duruyor grenaja falan gözü kaldı sallamıyorum dalmış yeşil yandı ben bastım gittim arkadakiler bu ybrye düdük çalıyordu komedi yaw:d
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
A.s : )
Motorumuz çok agresif gerçekten arkadaşlar ve kıskanılıyor.İlk sayfada motorun nerde kötü gözüken resmi varsa koymuş konuyu açan arkadaş 1-2 sayfa önceki resimi koysalar herkezin gözü kalıcak.
Her kırmızı ışıkta diğer motorlar tarafından inceleniyor motorum: )
Daha dün yine kırmızı ışıktaydık YBR yanaştı yanıma motoruma bakıp bakıp duruyor grenaja falan gözü kaldı sallamıyorum dalmış yeşil yandı ben bastım gittim arkadakiler bu ybrye düdük çalıyordu komedi yaw:d

bence o ybrci başka bişeye bakip dalmiştir:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
Dalması doğal , Apache'nin kalite olarak demiyim şimdi kavga çıkar , tip olarak YBR'den daha iyi olduğunu YBR kullananlar dahi kabul ediyor.Tabi istisnalar olabilir bunun yanında gurur yaptığından kabullenmiyenler olabilir,ama ben motoru alırken birçok kişinin görüşünü aldım ve ben Apache'Yi görmesem YBR alıyordum direk ama gördüm:) Ve görenlerde sürekli soruyor markası ne bunun diye YBR kullananlar dahil:)
Ve avantajlıyım amasörleri daha rahat(havalı) , YBR'den daha hızlı kalkıyor , YBR'den daha süratli , YBR'Den daha kaslı , Deposu daha büyük , orjinal egsoz olarak Apache'nin egsoz sesi daha yüksek, hiç açtırmadım egsozu açtırılmış halini bilemem ama orjinalleri kıyaslarsak yine Apache: )
Bunu her iki motoru kullanan biri olarak , ve aslında YBR almayı düşünen biri olarak söylüyorum: ) YBR alıcaktım Yamaha kalitesi tartışılmaz ama Apacheyi gördük işte: )
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
950
usta sakın açtırma egzosu performans düşüyor komple boru yaptır başka egzos tak! hem ses çok hoş olmuyor hemde performans düşüyor!

bilen var mı, neresi bu şartlarda o motoru veriyor ?

Hasanpaşa'da Aydın Motor..
TVS bayisi Aydın usta tarafından satılmakta..
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst