İşte yeni motorum Yamaha Fz6N

Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Aradığını bulmuşsun hayırlı olsun dostum...:)
Allah kullanmaya kısmet etsin ama pert etmeyi göstermesin bir daha inş..
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan maşallah dıyorum .
güzel makıne sınıfında en iyilerde yanlız eksıkler var koruma demırı cantlara şerit ve pilaka çok büyük .
saygılar
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
377
2008 Emok festivalinde bindim bu makinaya çokgüzel güle güle kazasıs günlerde kullan.
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Güle Güle Kullanın cok guzel makınadır 1 hafta kullanma sansı yakalamıstım bende ınanılmaz bır tat bırakmıstı o surede :) Km ve Yılına gore Fıyatı ıyıymıs gercekten..
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
hocam hayırlı ugurlu olsun bu motor acayip bişi ya cok atak bişi yerinde durmuyo ya kerata gecenlerde turladımda yok dedim almim :mrgreen: allah kaza bela vermesin
 
Katılım
8 Eki 2006
Mesajlar
312
Aradığını bulmuşsun hayırlı olsun dostum...:)
Allah kullanmaya kısmet etsin ama pert etmeyi göstermesin bir daha inş..

Sağol Özgür cüm senden de bi atak bekliyoruz gönlündeki motora kavuşman dileğiyle....

Kazasiz belasiz hayirli gunlerde kullanirsin insallah
teşekkür ederim sağolun...

önü süper :D cok asaletli duruyo kazasız belasız kullanırsn inş
teşekkürler sağolun....

güle güle kullan... hayırlı olsun.........
teşekkür ederim sağolun...

yakışmışsınız allah kaza ve beladan korusun:)
teşekkür ederim sağolun cümlemizi...

en kötü kazan motoru elinden düşürmek olsun :rendeer:
darısı başımıza
amin inşallah teşekkür ederim sağolun...

Hayırlı olsun.

Güzel motor maşallah.

Güle güle kullanınız.
Teşekkür edrim sağolun....

hayırlı olsun abicim kazasız belasız sürüşler.....
Teşekkür ederim sağolun...

hocam neymiş bu yaa süper alet valla hayırlı günlerde kullanmanı diliyorum
Teşekkürler sağolun...

Hayırlı uğurlu olsun. Çok güzel bir motor.
Maşallah:rendeer:
Teşekkürler sağolun...

hayırlı olsun hocam.güle güle kullan:rendeer:
teşekkürler sağolun...

hayırlı olsun. gülel güle kullan. allah kaza bela göstermesin:cat::cat:
Teşekkürler sağolun...Amin inşallah...

hayırlı olsun abicim.Allah kaza bela wermesin.:rendeer::cat:
eyvallah kardeşim teşekkür ederim sağol....

hayırlı uğurlu olsun.. :)
teşekkür ederim sağolun...

güle güle kullan güzel moorsiklet
teşekkürler sağolun...

hayırlı olsun dikkatli kullanmanız dileğiyle.. gerçekten çok tatlı bi motor
teşekkür ederim sağolun....

hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan maşallah dıyorum .
güzel makıne sınıfında en iyilerde yanlız eksıkler var koruma demırı cantlara şerit ve pilaka çok büyük .
saygılar
evet eksiklerinide zamanla halledicem param bitti maalesef:)
teşekkür ederim sağolun...
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Hayırlı olsun abi.Allah kazasız sorunsuz kullanmayı nasip etsin.Çok güzel bir makina.:cherry:
 
Katılım
8 Eki 2006
Mesajlar
312
MaşaLLah allah kaza bela vermesin.
teşekkür ederim amin cümlemize...

2008 Emok festivalinde bindim bu makinaya çokgüzel güle güle kazasıs günlerde kullan.
teşekkürler sağolun...

Güle Güle Kullanın cok guzel makınadır 1 hafta kullanma sansı yakalamıstım bende ınanılmaz bır tat bırakmıstı o surede :) Km ve Yılına gore Fıyatı ıyıymıs gercekten..
teşekkür ederim sağolun

hocam hayırlı ugurlu olsun bu motor acayip bişi ya cok atak bişi yerinde durmuyo ya kerata gecenlerde turladımda yok dedim almim :mrgreen: allah kaza bela vermesin
teşekkür edrim sağolun evet gerçekten atak bi makina dikkat etmek gerekli....

Güzel makina doğru tercih hayırlı olsun keyifle kullanmanı dilerim.
teşekkür ederim sağolun...

Hayırlı olsun abi.Allah kazasız sorunsuz kullanmayı nasip etsin.Çok güzel bir makina.:cherry:
teşekkür ederim kardeşim sağolasın
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
hayırlı ugurlu olsun .. kazasız belasız kullan :) güzel makine
 
Katılım
7 Kas 2008
Mesajlar
14
güle güle kullan hocam

Hocam Allah Kaza Bela Vermesin Güle Güle Kullan
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Hayırlı olsun, güle güle kullan dostum. :rendeer:
Çok yakışıklı kerata. :cat:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Hocam süper bir alet hayırlı uğurlu olsun.Birara bende böyle alet alıyım diye düşünmüştüm kredi ile 9milyara bu modeli bence çok uygun.Umarım yakıtıda fazla üzmez sizi.Bir sorunu işde rüzgarı kesen siperliğinin olmaması yoksa performasından şüphe etmiyorum :) Yakıtı nasıl olur bu aletlerin?Görüntüsü 10 numara ama.:cat:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Hocam süper bir alet hayırlı uğurlu olsun.Birara bende böyle alet alıyım diye düşünmüştüm kredi ile 9milyara bu modeli bence çok uygun.Umarım yakıtıda fazla üzmez sizi.Bir sorunu işde rüzgarı kesen siperliğinin olmaması yoksa performasından şüphe etmiyorum :) Yakıtı nasıl olur bu aletlerin?Görüntüsü 10 numara ama.:cat:

600CC naked larda en cımrı olan makınadır arkadaslar cıddı dıyorum...Bızım arkadasınkı km fazla asılmadan 7000 - 8000 devır arası 170 bın cıvarı yakıyordu..Kusadasından Düzce ye yanılmıyorsam 80 Lıra ya gelmıstı...O yakıtından cok memnundu sımdı 600F aldı bı ara ısyanlardaydı :mrgreen:

Aslında bu forumdan Sertaç_Çağdaş nıcklı arkadas en ıyı o soyler ne kadar yaktıgını ama cıdden 600 lluklere gore cok az yakıyor.. tabı temız ve ıyı ayarlı ıse..
 
Katılım
8 Eki 2006
Mesajlar
312
hayırlı ugurlu olsun .. kazasız belasız kullan :) güzel makine
teşekkür ederim sağolun

güle güle kullan hocam

Hocam Allah Kaza Bela Vermesin Güle Güle Kullan
Teşekkürler amin diyelim hiçbirimizin başına Allah kaza bela vermesin...

Hayırlı olsun, güle güle kullan dostum. :rendeer:
Çok yakışıklı kerata. :cat:
Eyvallah abi teşekkür ederim...

Hocam süper bir alet hayırlı uğurlu olsun.Birara bende böyle alet alıyım diye düşünmüştüm kredi ile 9milyara bu modeli bence çok uygun.Umarım yakıtıda fazla üzmez sizi.Bir sorunu işde rüzgarı kesen siperliğinin olmaması yoksa performasından şüphe etmiyorum :) Yakıtı nasıl olur bu aletlerin?Görüntüsü 10 numara ama.:cat:
Fiyat konusunda biraz şanslıydım diyebilirim motoru ben arayıp bulmadım motor alıcağımı duyan sahibi beni aradı ve nakite sıkışıktı.Ne kadar yaktığı konusundada ilerleyen zamanda hesap yapıcam o zaman merak edenlere duyururum.Teşekkür ederim...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst