Aradığını bulmuşsun hayırlı olsun dostum...
Allah kullanmaya kısmet etsin ama pert etmeyi göstermesin bir daha inş..
teşekkür ederim sağolun...Kazasiz belasiz hayirli gunlerde kullanirsin insallah
teşekkürler sağolun....önü süpercok asaletli duruyo kazasız belasız kullanırsn inş
teşekkür ederim sağolun...güle güle kullan... hayırlı olsun.........
teşekkür ederim sağolun cümlemizi...yakışmışsınız allah kaza ve beladan korusun![]()
amin inşallah teşekkür ederim sağolun...en kötü kazan motoru elinden düşürmek olsun :rendeer:
darısı başımıza
Teşekkür edrim sağolun....Hayırlı olsun.
Güzel motor maşallah.
Güle güle kullanınız.
Teşekkür ederim sağolun...hayırlı olsun abicim kazasız belasız sürüşler.....
Teşekkürler sağolun...hocam neymiş bu yaa süper alet valla hayırlı günlerde kullanmanı diliyorum
Teşekkürler sağolun...Hayırlı uğurlu olsun. Çok güzel bir motor.
Maşallah:rendeer:
teşekkürler sağolun...hayırlı olsun hocam.güle güle kullan:rendeer:
Teşekkürler sağolun...Amin inşallah...hayırlı olsun. gülel güle kullan. allah kaza bela göstermesin:cat::cat:
eyvallah kardeşim teşekkür ederim sağol....hayırlı olsun abicim.Allah kaza bela wermesin.:rendeer::cat:
teşekkür ederim sağolun...hayırlı uğurlu olsun..![]()
teşekkürler sağolun...güle güle kullan güzel moorsiklet
teşekkür ederim sağolun....hayırlı olsun dikkatli kullanmanız dileğiyle.. gerçekten çok tatlı bi motor
evet eksiklerinide zamanla halledicem param bitti maalesefhayırlı uğurlu olsun güle güle kullan maşallah dıyorum .
güzel makıne sınıfında en iyilerde yanlız eksıkler var koruma demırı cantlara şerit ve pilaka çok büyük .
saygılar
teşekkür ederim amin cümlemize...MaşaLLah allah kaza bela vermesin.
teşekkürler sağolun...2008 Emok festivalinde bindim bu makinaya çokgüzel güle güle kazasıs günlerde kullan.
teşekkür ederim sağolunGüle Güle Kullanın cok guzel makınadır 1 hafta kullanma sansı yakalamıstım bende ınanılmaz bır tat bırakmıstı o suredeKm ve Yılına gore Fıyatı ıyıymıs gercekten..
teşekkür edrim sağolun evet gerçekten atak bi makina dikkat etmek gerekli....hocam hayırlı ugurlu olsun bu motor acayip bişi ya cok atak bişi yerinde durmuyo ya kerata gecenlerde turladımda yok dedim almim :mrgreen: allah kaza bela vermesin
teşekkür ederim sağolun...Güzel makina doğru tercih hayırlı olsun keyifle kullanmanı dilerim.
teşekkür ederim kardeşim sağolasınHayırlı olsun abi.Allah kazasız sorunsuz kullanmayı nasip etsin.Çok güzel bir makina.:cherry:
Hocam süper bir alet hayırlı uğurlu olsun.Birara bende böyle alet alıyım diye düşünmüştüm kredi ile 9milyara bu modeli bence çok uygun.Umarım yakıtıda fazla üzmez sizi.Bir sorunu işde rüzgarı kesen siperliğinin olmaması yoksa performasından şüphe etmiyorumYakıtı nasıl olur bu aletlerin?Görüntüsü 10 numara ama.:cat:
teşekkür ederim sağolunhayırlı ugurlu olsun .. kazasız belasız kullangüzel makine
Teşekkürler amin diyelim hiçbirimizin başına Allah kaza bela vermesin...güle güle kullan hocam
Hocam Allah Kaza Bela Vermesin Güle Güle Kullan
Eyvallah abi teşekkür ederim...Hayırlı olsun, güle güle kullan dostum. :rendeer:
Çok yakışıklı kerata. :cat:
Fiyat konusunda biraz şanslıydım diyebilirim motoru ben arayıp bulmadım motor alıcağımı duyan sahibi beni aradı ve nakite sıkışıktı.Ne kadar yaktığı konusundada ilerleyen zamanda hesap yapıcam o zaman merak edenlere duyururum.Teşekkür ederim...Hocam süper bir alet hayırlı uğurlu olsun.Birara bende böyle alet alıyım diye düşünmüştüm kredi ile 9milyara bu modeli bence çok uygun.Umarım yakıtıda fazla üzmez sizi.Bir sorunu işde rüzgarı kesen siperliğinin olmaması yoksa performasından şüphe etmiyorumYakıtı nasıl olur bu aletlerin?Görüntüsü 10 numara ama.:cat: