- Katılım
- 18 Şub 2006
- Mesajlar
- 117
guzel deıl 10 numara olmus:cherry:
:farao::salut:kikicanlar zaten bı kaza atlattım ben de bıse yok ama motor da bıraz war ben kaldırdım sımdılık makınayı sımdııse kikimin artcısı olmayı dusunuorum:silent:
Geçmiş olsun hayırdır . Sende birşey yoksa problem yok , motor halledilir :wiinkk:









