MT Cruiser Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
ne güzel dirilmiş topic :) eline sağlık üstad.. görür görmez daldım hemen içine.. fuar arifesinde iyi oldu.. buluşur tanışırız.. gerçi ben şu yukarıdaki gv ci arkadaşı biyerden çıkarıcam ama :) :) :) :) :) :) bunlarda benden.. taze cruiserci.. :)










koray abim.bmw ile süper çıkmışsın.resimdeki artçın motorun sahibi?
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
1,553
yok MROSA diye bir marka.. eskişehirde çalışırken oradaki lay lay lom müziğin şubesine bana akord konusunda problem çıkarmayacak jak girişli bişey ver dedim bunu verdi.. ben pek anlamam gitardan :) benim anadal viyola ve keman.. ilker yok o benim babam.. eski motorculardan.. 1970 jawa cılardan.. ben motoru aldığımdan beri daha sık konuşmaya başladık :) :) :) o evlenince satmış motorunu..
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2008
Mesajlar
609
merhaba arkadaşlar


tüm cruisercilere selamlar olsun
bu arada koray ilker sayenizde canlanmış buralar
resimler süper beyler
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
1,553
tarkan az kaldı seninkininde eli kulağında.. boy boy fotolarını atıcaz onunda böyle inşallah.. :)
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
82
kardeş gv 250 yimi yoksa keeway criuser imı tavsiye edersin bende keeway sl 150 var zorlarla 100 yapıyor açıkçası kamyonlar ve diğer vasıtalar uzun yolda rahatsızlık veriyor. şöle gereğinde 130- 140 kmh yi hysoung yapıyormu yoksa bu keewayın yeni modelini tavsiye edermisin? şimdiden teşekkürler ayrıca motorsikletiniz hayırlı olsun
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
1,553
lostrider, gv 250 nin topicine baktınmı hiç? oraya bir göz gezdir istersen.. bende 10 gün oldu alalı gv yi.. dün 100 km ye çok rahat çıktım hemde bilmem bilirmisin eskihisar feribot çıkışından e5 bağlantı yolundaki yokuşta.. çok rahat bir şekilde.. bizim topicte 155 i görenler var..
 
Katılım
14 Ocak 2009
Mesajlar
5
selam :) benim daha motorum yok şimdilik kararımı cruiser olarak kesin verdim sıra markada sonrada alıcam işte :)
 
Katılım
12 Kas 2008
Mesajlar
609
valla benim de az kaldı dediğin gibi koraycım bende koyacam boy boy resimleri artık yorumları esirgemezsiniz :queen:

ilkercim valla siz olduktan sonra canlı kalmıcak topic olmaz sanırım :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eki 2008
Mesajlar
660
tüm cruiser cılara slm bende aranızdayım ragal raptor kullanıyorum resimleride yüklicem yakında .uzun süredir üyeyim ama görmemiştim bu topic i ii oldu hortlatmanız teşekkür ederim :cat::cat:
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
1,553
izmirli ua arkadaş ben sizin motorlarında duruşunu çok beğeniyorum.. özellikle t gidon o motora çok yakışıyor.. güle güle kullan motorunu.. resimleri bekliyoruz.. aslican iyice araştır ve aşık olduğun motoru al arkadaşım.. herşeyi sinsin içine.. aklında hiç soru kalmasın..almayı düşündüğün motorların topiclerine gir ve üşenmeden her yazanı oku.. benim küçük tavsiyem bu.. umarım tertemiz bir motorun olur.. şimdiden hayırlı olsun..:) emrah gv sini almış burayada yazayım :) :)
 
Katılım
27 Eki 2008
Mesajlar
660
izmirli ua arkadaş ben sizin motorlarında duruşunu çok beğeniyorum.. özellikle t gidon o motora çok yakışıyor.. güle güle kullan motorunu.. resimleri bekliyoruz.. aslican iyice araştır ve aşık olduğun motoru al arkadaşım.. herşeyi sinsin içine.. aklında hiç soru kalmasın..almayı düşündüğün motorların topiclerine gir ve üşenmeden her yazanı oku.. benim küçük tavsiyem bu.. umarım tertemiz bir motorun olur.. şimdiden hayırlı olsun..:) emrah gv sini almış burayada yazayım :) :)

teşekkür ederim emekkoray .t gidonun radyatörü dik beğenmiyorum o yüzden.eklicem fotoları :cherry:
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
1,553
ya tabi sen detayları daha iyi biliyorsun.. ben yakından görmedim bile fotolarını gördüğüm kadar.. ama bi gün kullanmak istiyorum.. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst