- Katılım
- 18 Ocak 2007
- Mesajlar
- 2,413
valla o paraya alınmaz...bende 2500 almıştım...1000 lira daha katsam cbf 150 alırdım..ahhh ahhhr:
HAdi ben 1800 e almıştımda
http://www.sahibinden.com/bakmanizi...ki_en_iyi_19aWQQaXQQ4521556WQQpXQQdisplayitem
valla o paraya alınmaz...bende 2500 almıştım...1000 lira daha katsam cbf 150 alırdım..ahhh ahhhr:
HAdi ben 1800 e almıştımdaBunlar kafayı yemısler resmen kıme satıcaklar bu motorları bılmem 2600 mus yuh ya o paraya hıc para eklemeden gıder 2000 - 5000 km arası 2006-2007 YBR 125 i cekersın altınaa..Kafayı yemısler tek kelıme ile..
http://www.sahibinden.com/bakmanizi...ki_en_iyi_19aWQQaXQQ4521556WQQpXQQdisplayitem
ale:Arkadaşlar size bir öz eleştride bulunmam gerekiyor, ben ce bu motorlar 1000 ytl bile etmez milletin çin malı almayın diye türkü söylemesi boşuna değilmiş motoru alalı 6 7 ay olmadı arka çamurluk çürümüş arka lastiğin üstüne yatmış lastikte güzelce eritmiş çamurluğu bazen canavar gibi gidiyo bazen gaz veriyorum yığılıp kalıyo uzun yola gitmeye korkuyorum başım ağrımasın diye sıfır aldık ama yeterince başım ağrımaya başladı bu şikayetlerim sıfır motorda olmaması gereken şeyler bi de taksitli aldım bi dünya borç marş düğmesi bazen temas etmiyo benimmi şanssızlığım bilemiyorum isyan ediyoru sadece bu şansa:salut:
abi tamam haklısın motor dandikte sende binmeden önce hiç sağına soluna falan bakmıyomusun baksaydın görürdün bence nebiliyim ses falan yapardı :cyclopsan
selam ali bende yağmurda çok sürdüm motoru su birikintilerinden geçerken yawaş geç benim hava filtresi sırılsıklam olmuş değiştirmem gerekli motor 30 km yi geçmiyodu boğuluyodu sonra usta söktü baktı hava filtresi ıslanmış dibine su dolmuş ben yağmurlu havalarda yawaş git derim yoksa 10 ytl de sana kaçar :queen:





ale:Arkadaşlar size bir öz eleştride bulunmam gerekiyor, ben ce bu motorlar 1000 ytl bile etmez milletin çin malı almayın diye türkü söylemesi boşuna değilmiş motoru alalı 6 7 ay olmadı arka çamurluk çürümüş arka lastiğin üstüne yatmış lastikte güzelce eritmiş çamurluğu bazen canavar gibi gidiyo bazen gaz veriyorum yığılıp kalıyo uzun yola gitmeye korkuyorum başım ağrımasın diye sıfır aldık ama yeterince başım ağrımaya başladı bu şikayetlerim sıfır motorda olmaması gereken şeyler bi de taksitli aldım bi dünya borç marş düğmesi bazen temas etmiyo benimmi şanssızlığım bilemiyorum isyan ediyoru sadece bu şansa:salut:
Ben O sorunu çözdüm ArkadaslarHava filtresinin Yerlestigi bölümün altından küçük bi Delik açın Egerki Su dolarsa Hava filtresi tıkanmaz + Gidecegin yere ulasırsınız yolda kalmazsınız...
Bunlarda Benim motodan
Arkadaşım Tamamen senın sorumsuzlugun bu kusura bakma ama..Motora binerken bakıcaksın Kontrol ediceksin.Direk binip gitmiceksin.100 metre gittin baktın anormal ses geliosa durucaksın..Çin malı evet Ama motoruna Gözün gibi bakarsan hiç bisey olucagı yok.Boşuna dememişler Bakarsan Bağ Bakmazsan dağ olur.bu siteyi gezdiysen ne gibi motorlar var.Motoruna bakarsan Başın agrımaz..
S.a arkadaslar yine aklıma geldi ve Forumu ziyaret edeyim dedimNasılsınız bakalım.Gecenlerde motorla giderken son gazda giderken bogulma oluyodu 1-2 gün bulamadım sorunu ama aklıma önce benzin filtresinde bi sorun mu varkı dedim sonradan buji aklıma geldi bujiyi değiştim
buji kararmıs iyice çapak yapmış degiştim hemen Canavar gibi Hızda artış oldu Hadi bakalım iyi forumlar..