Evet arkadaşlaaaaar motorumu sonunda aldım. Gıcır gıcır, gri renk 150 ZC

Motoru dün akşam teslim aldım plakası ve sigorta masrafları dahil 1970 TL (PEŞİN) tuttu. Aldığım akşam Zeytinburnu, Etiler , Zeytinburnu turunu ilk olarak attım. İlk izlenimlerim şunlar oldu. Motorun ön gövde ile koltuk arasında ki askı yerine kask sığmıyor o beni biraz üzdü, şimdilik sessiz çalışıyor, amortisor olayı çok hoşuma gitti engebeli bir yerden geçtiğinizde minibüs koltuğu gibi zıplatıyor

firenler güzel arka fren hakimiyeti çok iyi, ön fren ise fazla sert değil ama bence iyi öyle olması, daha önce vespa lx150 kullanıcısı olarak kötü anılarım olmuştu.. İlk tur sonrası ince bir temizlik yaptım, şu an motor tam anlamıyla gıcır durumda

.Mtotordan şimdilik memnunum, 64 km de 2007 model. Alırken sordum 2008 i yokmuş ama ziyanı yok önemli olan trafiğe çıkış tarihi bence.. ilk 1000 km ye kadar zorlamadan, 2 kişi binmeden ve 60 ın üzerine çıkmadan kullanmaya çalışıcam. Bu gün havanın bozuk olması nedeniyle kullanmadım, daha doğrusu kıyamadım

. Çakmaklık konusunda heveslenmiştim ama kime sorsam kullanmayı tavsiye etmediler. Bu konuda tecrübeleriniz varmı ? Ya da kullanmak için yapabileceğimiz değişiklikler varmı?
Bilgisayarım serviste olduğu için foto koyamadım ama en kısa zamanda fotoları sizlerle paylaşıcam.. Aranızda olmaktan mutluyum ..
YAŞASIN ZECEEEE
