Aprilia rs 125 mi Rx king mi ?

Katılım
10 Ocak 2009
Mesajlar
15
yeni cagiva moto cok kotu bir motor... ic iyi degil... aprilia rs cok iyi... ama artik butun yeni moddeller 11kw lan cikiyorlar... yani motorun gucu cok az... normal gucune getirmek icin eletronik ve mecanik parca degistirmen gerek
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
232
rs 125 görünüş olarak mükemmel 29-30 beygir gücü olduğunu ama fabrika çıkışı gücün düşük tutulduğunu biliyorum fedexinde dediği gibi parça değiştirmek gerekiyor. hiç kullanma fırsatım olmadı. ama rx135 kullandım 3-5 ay mükemmel bir alet ... rs 125 beygir olarak daha yüksek sanırım kesinlikle alınır.
 
Katılım
10 Ocak 2009
Mesajlar
15
@ THE_LANCET: 120kg

@strangerRTR: aprilia rs 125 fabrikadan 25 beygirlen cikiyor... sonra 11 beigyre dusuriyorlar 16 yasinda kullanmak icin... eski cagiva mitonun motorlari eh iyidi... 29/30 beygire geliyordu... benimki 34 beygir
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
232
fedex 2 zamanlı motosikletlerin motor ömürleri çok kısa olur denilmişti bana... kısa tamam ama ne kadar kısa oluyor ?
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
@fedex
ömürleri demek engine total runtime demek upto broken

2.) Italyan malossi big bore kitler satılıyo 166cc cbr 125 için kaliteli midir ? yoksa kötümü bilgin var mı?
Malossi iyi bir company mi?
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ocak 2009
Mesajlar
15
malossi daha scooter icin is yapior... italyada cbr 125 kimse almiyor cunku aini parailan daha iyi motor alabilirsin... ondan burda cok bulunmiyor cbr 125 icin parca...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst