En iyi lastik hangisi ve sizin lastiğiniz ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
817
arkadaslar çok karasız kaldım iki lastik arasında bir hafta sonra alıcam ne diyorsunuz sizce Metzelermi ? michelin mi ? ve sizin lastik markanız nedir menunmusunuz ? (motorun üstünde Bristone battlax var)
 
Katılım
10 Ocak 2009
Mesajlar
15
pirelli supercorsa sc1, dunlop qualifier, metzeller mutant ve pirelli diablo en iyi lastikler!


ben bu yaz pirelli diablo kullandim ve cok iyi gidiyorlar... piste gidince cok iyi tutiyorlar... kisin icin metzeller mutant kullaniyorum ve souk asfalti cok iyi tutiyor
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
En iyi 4 marka var.Michelen,Pirelli,Metzeller,Dunlop.Benim motorun önde duro arkada Bonsun var durodan çok memlun değilim ama bonsun güzel:)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
HercuL herşeyden önce lastigin kullanım şartlarını belirtmen gerekir. Başkası için en iyi lastik senin için en kütü lastik olabilir.
 
Katılım
10 Ocak 2009
Mesajlar
15
HercuL herşeyden önce lastigin kullanım şartlarını belirtmen gerekir. Başkası için en iyi lastik senin için en kütü lastik olabilir.

dogru... benim soyledim lastikler hepsi yol ve pist icin lastikler... ve cok kilometre yapamassin... pirelli supercorsa lar 4 kere piste gidiyorsun ve sonra atican...
 
Katılım
17 Ağu 2008
Mesajlar
267
bende 100cc yarı otomatik var.5 gün önce arka lastigi değiştirdim.Bonsun marka dublex viraj lastigi aldım.umdugumdanda iyi çıktı denilebilir valla :) virajlara cok rahat girebiliyorum.Lastigin nasıl yolu kavradıgını hissettiriyor bile :)
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
817
HercuL herşeyden önce lastigin kullanım şartlarını belirtmen gerekir. Başkası için en iyi lastik senin için en kütü lastik olabilir.

hocam benim motorun lastikleri 4 senedir değişmemiş durumu iyi ama catlaklar var değişmesi gerek yani yarıs yapan biri değilim ama lastiklerim sağlam olması virajlarda veya ani frende sallamaması lağzım kısaca 2,3 sene duruma göre kullanıcam metzelerdi secimim ama michelin i da yabana atmamam gerektiğini gördüm ?
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst