yine yeniden-II 303km... 7 saat aralıksız yol...

Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Bileğine sağlık abicim nice gezilere. Keyifli sürüşler. Görüşmek üzere
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
918
abi çok güzel gezi o yolu usta olmasamda 20defa gıdep gelmişimdir bi kere motorla gittim sadece cidden orası çok ama çok tehlıkelı çok güzel resımler
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
geriye dönüp baktığımda bu gezide yaşadıklarım canlandı gözümün önünde.

"150 km ve 3 saat sonrası" diye yazmışım ve bir arkadaş sordu bana, 150 km 3 saatte gidilir mi, kağnı mısın? diye.
cevabım şudur; zaten her 20 metrede bir viraja giriyorsun zaten hızlanman olanaksız, o kadar çok resim çekince de ( en az 120 resim var ) 3 saatte gittiğime dua etmek lazım.
ama muhteşem bir yoldu, kendine ve motosikletine güvenen herkesin bu yolun tadına bakmasını tavsiye ederim :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fotoğraflara baktıkça içim ısındı.
Eline sağlık.
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
40
Güzel mersin :) çok özledim seni ..
abi güzel gezi bana o günleri hatırlattığın için saol ..
artık zaten ömür boyu gelmem böyle sadece resimlerden bakarım ..
Mersin - antalya gitmiştik okuldayken o yolları bilmezmiyim ..
güzel resimler memnun oldum :)
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
paylaşım için teşekkürler ama hasta kaldım yola viraj ALLAH viraj inşallah dünya gözüyle o yolu turlamak nasip olur
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Bizde geriye dönüp bakmış olduk sayende :) Yaz gelsin yaaaz :)
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Paylaşım için sağolun. Gerçekten güzel yerler. 4-5 Defa Taşucuna tatile gelmişliğim var.
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
@yürekçe Sencer Allah yolunu açık etsin dostum. Çok güzel yerleri gezmişsin. Umarım bir daha kaza yaşamazsın.
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
güzel gezi olmuş ah bizde okadar yol yapabilsek ama her geçen gün bu emellerimizden kriz yüzünden uzaklaşıyoruz dogrusu
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
@yürekçe Sencer Allah yolunu açık etsin dostum. Çok güzel yerleri gezmişsin. Umarım bir daha kaza yaşamazsın.

çok teşekkür ederim hasan...

bu gezi benim hayatımın dönüm noktasıydı diyebilirim. özgüvenimi kazanmama çok yardımcı oldu... Adanalı tüm dostlara selamlar :)

:cat::rendeer:
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
paylaştıgın için teşekkürler
bakir koyları görünce İzmir karaburun geldi aklıma...
aaahh ahhh
bir fırsat olsa da ben de kendimi yollarda bulsamm :salut:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Sencer abi seni tutabilene aşkolsun. İki dakikanı boş geçirmiyorsun. Hemen motorun üstüne atıyorsun kendini.... Hayırlısıyla bi yaz gelsin Allahın izni ile beraber gidecez senle o yolları.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Sencer abi seni tutabilene aşkolsun. İki dakikanı boş geçirmiyorsun. Hemen motorun üstüne atıyorsun kendini.... Hayırlısıyla bi yaz gelsin Allahın izni ile beraber gidecez senle o yolları.

İNŞALLAH KARDEŞİM... :cat::rendeer:
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
102
söyleyebileceğim bişey yok fazla
umarım iyi vakit geçirmişsindir abi
bizimle paylaştığın için teşekkürler...
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
566
Ellerine sağlık.
Bir döndün, pir döndün.

Bir konuya itirazım var.
Üzerine alınma.
Bir mesaj olsun diye yazıyorum.
Kaskında kan gurubunu gördüm.
Motosiklette var mı?
dikkat etmedim.

Tekrar edeyim, aşağıda yazacağım guruptansan üzerine al.
Değilsen hiç alınma.
Bilakis bu fırsatı verdiğin için teşekkür ederim.


Arkadaşlar;
Motosikletinizi ve kullandığınız aksesuarları başka birilerine de kullandırıyorsanız, asla sağa sola kan gurubunuzu ve kimlik bilgilerinizi yazmayın.
Yürekçe kan gurubunu kaskının üzerine yazmış.
Belki motosikletin üzerinde de yazıyor.
Olaki bir arkadaşınız motosikletinizi istedi ve verdiniz.
hatta kaskınızı da.
O arkadaşınız bir kaza yaptı ve işgüzar birileri kaskta ya da motosiklet üzerinde yazan bilgileri geçerli kabul edip müdahale etmeye kalkıştı.
Neler olabileceğini az çok tahmin edersiniz herhalde...


Yukarıdaki yazdıklarım sadece böyle durumlarla sık sık karşılaşan arkadaşlar içindir.
Lütfen eleştiri olarak algılamayın.
Bu mesajı akıl etmemi ve yazmamı sağladığı için, Yürekçe'ye özellikle teşekkür ederim.

vallaha bravo :cat::cat:
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
kaşa niye uramadın oralardan gecerken abi ya benimde cok kullandıgım bir yoldur gercekten çok virajlı ve çok tehlikelidir az araba kaza yapmadı o yollarda :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst