@yürekçe Sencer Allah yolunu açık etsin dostum. Çok güzel yerleri gezmişsin. Umarım bir daha kaza yaşamazsın.
abi döktürmüşün yine beraber yapacaz o yolları inşallah:
Sencer abi seni tutabilene aşkolsun. İki dakikanı boş geçirmiyorsun. Hemen motorun üstüne atıyorsun kendini.... Hayırlısıyla bi yaz gelsin Allahın izni ile beraber gidecez senle o yolları.
Ellerine sağlık.
Bir döndün, pir döndün.
Bir konuya itirazım var.
Üzerine alınma.
Bir mesaj olsun diye yazıyorum.
Kaskında kan gurubunu gördüm.
Motosiklette var mı?
dikkat etmedim.
Tekrar edeyim, aşağıda yazacağım guruptansan üzerine al.
Değilsen hiç alınma.
Bilakis bu fırsatı verdiğin için teşekkür ederim.
Arkadaşlar;
Motosikletinizi ve kullandığınız aksesuarları başka birilerine de kullandırıyorsanız, asla sağa sola kan gurubunuzu ve kimlik bilgilerinizi yazmayın.
Yürekçe kan gurubunu kaskının üzerine yazmış.
Belki motosikletin üzerinde de yazıyor.
Olaki bir arkadaşınız motosikletinizi istedi ve verdiniz.
hatta kaskınızı da.
O arkadaşınız bir kaza yaptı ve işgüzar birileri kaskta ya da motosiklet üzerinde yazan bilgileri geçerli kabul edip müdahale etmeye kalkıştı.
Neler olabileceğini az çok tahmin edersiniz herhalde...
Yukarıdaki yazdıklarım sadece böyle durumlarla sık sık karşılaşan arkadaşlar içindir.
Lütfen eleştiri olarak algılamayın.
Bu mesajı akıl etmemi ve yazmamı sağladığı için, Yürekçe'ye özellikle teşekkür ederim.