- Katılım
- 7 Ocak 2009
- Mesajlar
- 127
tesekkurler ferco'yu ariyim bi yarin. italyanlarin yedek parca pahaliligi olayina ne diyorsun?
selamlar. Bir scooter alacagim ve PS 150 baya bi ilgimi cekti. 1 haftadir forumu takip ediyorum. aktif PS kullanicilari son zamanlarda sustular. bizi haberdar etseler muthis olur. aklimda 3 secenek var biri PS150, biri Yamaha Cygnus X (fikri olan var mi?) digeri de Yamaha'dan X max 250. onda icin araya birilerini soktum ama pek inmiyorlar fiyattan. bu arada honda'nin sitesindeki camli fotografi da cok guzel durmus. bu hafta sonu bayiye gidip bir gormek istiyorum motoru. Koc'ta calisan bir arkadas vasitasiyla da Yamaha uzerinde duruyorum. Cygnus X hakinda fikri olan var midir? X max daha buyuk tabi ki. Acikcasi o kadar para da vermek istemiyorum ilk motoruma. Arkadas ikinci el ayarlayabilirse 5 kagit civarina ancak o zaman. PS' nin fiyati 5,5'larda olsaydi gozum kapali alacaktim ama 6190 arti masraflar fazla olacak sanki. 2-3 kagida bi suru motor var aslinda ama ne biliyim pek cekici gelmediler. Bir de Ferco'daki Italyanlara baktim, tipler sahane ama avro bizi yakar. herkese kazasiz belasiz surusler dilerim...
5000i veren üstüne 900 daha verir tahminim cünki ben temmuz 2008 de anesten 5900e cıkarttım cok gecmeden kardesimede aldım aynıı fiyata... ikinci ele güvenmem diyorsan yapacagın budur hemde gıcır gıcır ...benimki 9000 km oldu gittikce acılıyor yakıtı ise 100 km de 2L 700 mlg hemde basan tiplerdenim acımam motora
hepimiz hondayız hepimiz ondayız gerginlik olmasın motorlarınız küçük kardeşi bitçi olarak rica ediyorum![]()
ale:
ale:
ale:
ale:
:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer: