Hi bikers from Italy!

ingilizce konusmaya gerek yok!! hahaha sadece yazmak icin biraz zorlaniyorum hahaha

bu yaz galba motoru turkiyeye getircem :p

MT Ailesi FedeRicoyu Bağrına Bastı :mrgreen: Hi Federico Welcome To our Website.. Nice To See You İn here.. You Can Learn turkish from here.. Take Care By by =)

Aramıza hoş geldin. Katılımcı olman ve Türkçe konuşman dileğim ile hoşca kal'ın.

zeda3300, v.italian

@fedex@husky

Piacevole per vedere il yu qui, il mio nome è david, U ha bici piacevole e forte. Husqvarna non così tanto venduto in Turchia. Principalmente conosciamo questo modello depositato come tracktor. Appena poca gente ha bici trasversale. Qui meglio del Web site famoso in Turchia circa la motocicletta. Potete trovare tutte le informazioni gentili. COSÌ siete nel posto corretto. Usare inglese o turco, la i m. sure qualcuno sempre risponderà al U. Ho un italiano inoltre quel mostro 900cc di Ducati. Speranza di vedere ancora u in Turchia. Ciao.

:queen:

@fedex@husky

Piacevole per vedere il yu qui, il mio nome è david, U ha bici piacevole e forte. Husqvarna non così tanto venduto in Turchia. Principalmente conosciamo questo modello depositato come tracktor. Appena poca gente ha bici trasversale. Qui meglio del Web site famoso in Turchia circa la motocicletta. Potete trovare tutte le informazioni gentili. COSÌ siete nel posto corretto. Usare inglese o turco, la i m. sure qualcuno sempre risponderà al U. Ho un italiano inoltre quel mostro 900cc di Ducati. Speranza di vedere ancora u in Turchia. Ciao.

off... cok kotu! :mrgreen: baska traduktor bulcan hahaha

Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoş geldin

zeda3300, v.italian

@fedex@husky

Biri şunu açıklasın:queen:

zeda nin mesajini italyancaya cevirmis galiba,benim adim david,husqvarna turkiede cok yok,traktor dioruz bunlara biz..turkiyenin en unlu motosiklet sitesindesin..burada sana yardimci olacaklardir..turkce veya ingilizce kullan kibarca cevap alacaksindir..ducati 900 cc monster kullaniorum..
gorusurz
gerisini bilmiorum
hic italyanca bilmeden cumlelerden ve ingilizceye benzeyen kelimelerden cikardim:D

Welcome federico. We are best moto rides.I have Moto Guzzi Breva 750

"Una Storia İtaliana":cat:

::tutkuy::

Hoşgeldin Federico..:) Doğru yerdesin en kısa zamanda İtalya'dan fotoğraflar görmek istiyoruz..:)

zeda3300, v.italian

@fedex@husky

Aşağı yukarı çevirisi şu :p (bu ne ya , translator mu kullandın :D )
Seni burda görmek çok hoş , benim adım David. Çok hoş ve kuvetti bir motosikletin var. Husqvarna Türkiyede çok fazla satılmıyor. Daha çok traktör olarak var. Çok az insan bu tür motora sahip. Bu site motosikletle ilgili en iyi site Türkiyede. Burada bir çok bilgi bulabilirsiniz , doğru yerdesiniz. Burada size Türkçe veya İngilizce biri mutlaka cevap verecektir. Ben 900cc Ducati kullanıyorum. Seni Türkiye'de görmek dileğiyle.

yes yes ay em mistır tarzan :p

cümle alemde amma şekil yapmış ingilizce biliyorum die :p

hoşgeldin aramıza umarım katılımcı olursun :rendeer:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar