Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
eet mert hatta yokus assaa kırmızıda beknerken ben de önfren-arka fren-önfren-arka fren yapınca önü kalkıp kalkıp iniyo ööle oyalanıyorum. ama neden yapımış kimsenin fikri yok mu? ya da merak edip servise soran?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
169
su an 13500km de.hıc sıbob ayarı yaptırmadım,olabılr.baktırayım ozaman.tesekkrler ılgınıze.
Şeref

bişii deil sero
yaptır sibop ayarını rolantin düzelecek yakıtın düsecek ve jikleye asılmadan kış aylarında calısacak motorun ;) :cat:

eet mert hatta yokus assaa kırmızıda beknerken ben de önfren-arka fren-önfren-arka fren yapınca önü kalkıp kalkıp iniyo ööle oyalanıyorum. ama neden yapımış kimsenin fikri yok mu? ya da merak edip servise soran?

:silent: valla hiçbir fikrim yok
 
Son düzenleme:

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
yaa yok mu beat isteyen site misafiri falan girin bakın sahibindene ya da sitemizin ilan bölümüne yaparız bişiyner (ankara gene güneşni gaza geldim) kız gibi motor satıyorum keske ben ararken biri satsa bööle daha cilasını yeni yaptım pırlanta oldu alın şunu da cıbıflanayım =(
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
yaa yok mu beat isteyen site misafiri falan girin bakın sahibindene ya da sitemizin ilan bölümüne yaparız bişiyner (ankara gene güneşni gaza geldim) kız gibi motor satıyorum keske ben ararken biri satsa bööle daha cilasını yeni yaptım pırlanta oldu alın şunu da cıbıflanayım =(

Beat'i satıp CBF 125 mi alacaksın ? Bırak beat kalsın yaw cbr pek gitmiyor. Al bi dylan seni fazlaca tatmin eder.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
hadi gencler hadi..eşe dosta beatle bi tur attırmaca..sonra satılık war die haber salmaca =)
 
Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
25
Inanılmaz Ama Gerçek

Honda Servislerinde sıradan bir vidanın 2 YTL'ye satıldığını biliyormuydunuz?

Geçenlerde Honda Otosevere CBR 125'e bakmaya gittim ileride almayı düşündüğüm için biraz özlem gidermek için; neyse Beatimi servisin önüne park edip galerideki motoru incelemeye koyuldum. Bir süre sonra çıktığımda ne göreyim servisin kapısına park ettiğim Beatimin ön tekerdeki sağ körük plastiğinin olmadığını fark ettim. Açıkçası servisin önünde böyle bir durum olması beni işgillendirdi ama görmediğim için bir şey söyleyemem tabi.

Sonra ben de normal olarak biraz söylendikten sonra servise bu parçanın fiyatını sodum. 5 ytl yanıtını alınca baya şaşırdım; çünkü alacak olduğum şey sadece 2. ve 3. sınıf dönüştürülmüş plastiktende üretilebilen siyah renk bir plastik parça (tabi 1.sınıf plastik bile olsa yıllardır değişmeyen bir kalıp)ve sıradan bir vida diye düşünüyorum. Yetkiliye neden böyle olduğunu sorunca bana bu parçaların hepsinin japonya menşeili olduğunu ve gümrükten geçerken bazı vergilere tabi olduğu için fiyatının böyle kabardığını söyledi. Anlamıyorum neden böyle basit tasarımlı parçaları burada imal ettirmiyorlar. Bilen varsa aydınlatırsa sevinirim. Bence motosiklet kavramı Türkiye'de İklim, vergi ve 50 cc üzeri ehliyet gerektirdiği gibi(Avrupada 125 cc) koşullardan pek yaygın değil. Bu sebeple yaygın servis ağı olan motosiklet tedarikçisi olmadığından.

Bu parçaların fiyatlarına gelince: plastik körük kapağı 3 ytl, vidası ise 2 ytl.
Alın gerisini sizin yorumlarınıza bırakıyorum.

29nx94x.jpg


2u8wbqf.jpg
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
için raat olsun saydam..sen oralardayken onu sökülüp alınması cesaret ister..böle bi ihtimal yok denecek adar az bence.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
dylan sıfır satılırken kaca satılıyodu en son..ben o zaman bu işin icinde diildim de..
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
yaa cannandıriym die bişi yazıyom geliyom 2 gun soora yeller esiyo..yapraklar poşetler falan uçuşuyo başlıımızda cannanın ulenn biyt topii bura!!

aha size bi konu daha..bazı cantaların altında tabla oluyo bi tane..benim aldıım da ooleydi. ben de uste canta altına tablayı kotup ,canta icinden takma demirine kadar olan civatalarla sabitledim. ama bu tablanın ne işe yaradıını cozemedim gitti. soora bazı resimnerde cantanın tabladan sokulduunu, tablanın motor ustunde tek basına kalabildiini gördüm. bunun nası yapıldıını bilen war mı sonucta civata cantadan baslıyıp tablanın icinden gecip takma demirine kadar gidiyo. cantayı ordan kolayca nası sokup alıyolar civatayı soksem tabla da serbest kalır..annamayan warsa resim gondertiym.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
yaa nerdesiniz goldwink yawruları =)...daha ne diyim sizi gaza getirme amaclı ya
 
Katılım
15 Haz 2008
Mesajlar
211
jr. abi walla ben kendi adıma söliim..bizim mağaza bu aralar sezon geçişi indirimler falan derken baya bi yoğun..bende reyonumla ilgilenmekten gelen giden ürünlerle ilgilenmekten pek takılamadım bu aralar..unutmadık unutulmadık sonuna kadar beatçiyiz :D
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Beat'în yeni fiyatı 3720 liracık olmuş hadi yine iyisiniz ikinci eli daha pahalıya satarsınız :)
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
deryalı kardeşim ilandayım 2750 istiyorum adamlar diyo ki alım satım ruhsat sigorta 400 lira masrafım olcak. burda sıfırları 3200e satılıyo cok istiyon diyo. burdan "has" ile başlayıp "ordan" ile biten cewabı weremiyorum ama hepbirlikte içimizden söyleyip bi sinerji yaratabiliriz.
 
Katılım
10 Ocak 2009
Mesajlar
1
BNİMDE 2009 beatim war grenajı güzel ama eksikleri de war tabi mesela tekeri biraz daha büyük,jantı daha güzel ön fren disk ve ilk aldığınızda motordaki akü iyi değil değiştirmek zorunda kalıyosunuz yada ayaktan calıstırmaya kalkıyosunuz ama benzini cok az..runner 180 vxr 200 speedfight 2 bws kullandıgım için biliyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst