süspansiyon tamiri

Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
389
merhaba arkadaşlar bir arkadaşımın yapmış olduğu kazada süspansiyonu ağırzalandı anlattığı kadarıyla çok bi darbe almamış ama süspansiyon sonunakadar açılıp kalmış hidrolik boşalıp boşalmadığını bilmiyo çünki kendisi 15 gün boyunca motoru görmemiş şimdi bu süspansiyon işi milimetrik bi olay belki eyrilik vardır ama bize iyi bir motor ustası değil süspansiyon ustası lazım bu işten alıyacak cababa ne ağırzasıvar motor hyosung gt250 comet dediğim gibi motor sadece yanyatmış süspansiyonda çizikler var öyle darbe felan almamış sedece ufak tefek çarpmalar var sanırım süspansiyon açılmış hiç esnemiyor sizlerden istediğim istanbulda bu işten anlayan bir usta lütfen yardımcı olacak arkadaşlar konuyla ilğili yazsın.
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
:cyclopsan Bence o anlık bi darbeden dolayı içindeki hidrolik boşalmış olmalı benim Bi arkadaşımın cup tipi motorununda amortisörü bastırınca kalıyordu öyle hiç geri kalkmıyordu yaylanma felan yapmıyordu götürdük içindeki yağ boşalmış oda daha önce arabaya arkadan çarpmıştı çünkü:cyclopsan
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
ön amortisörde galiba sorun. Bence bunun için amortisörcü aramaya gerek yok. motosiklet tamicileri yapıyor bunu. En azından benimki yapıyor. İçerideki mili çıkarıp bir eğrilik olup olmadığı kontrol edilebilir. Daha sonra keçelerin sağlamlığına bakılır içindeki yayları da kontrol edin. sonra yağını doldurun ( castrol ün fork oil i var tavsiye ederim) yola devam :)
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
ön amortisörde galiba sorun. Bence bunun için amortisörcü aramaya gerek yok. motosiklet tamicileri yapıyor bunu. En azından benimki yapıyor. İçerideki mili çıkarıp bir eğrilik olup olmadığı kontrol edilebilir. Daha sonra keçelerin sağlamlığına bakılır içindeki yayları da kontrol edin. sonra yağını doldurun ( castrol ün fork oil i var tavsiye ederim) yola devam :)

aynen söledigi gibi arkadaşın kecen patlamıştım en kötü mil yamulmuştur
 
Katılım
31 Ara 2008
Mesajlar
140
amortisör için maslak oto sanayide nam amortisör var. garantili iş yapıyorlar. benim motorunkileride onlar yapmıştı. =)
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
merhaba arkadaşlar bir arkadaşımın yapmış olduğu kazada süspansiyonu ağırzalandı anlattığı kadarıyla çok bi darbe almamış ama süspansiyon sonunakadar açılıp kalmış hidrolik boşalıp boşalmadığını bilmiyo çünki kendisi 15 gün boyunca motoru görmemiş şimdi bu süspansiyon işi milimetrik bi olay belki eyrilik vardır ama bize iyi bir motor ustası değil süspansiyon ustası lazım bu işten alıyacak cababa ne ağırzasıvar motor hyosung gt250 comet dediğim gibi motor sadece yanyatmış süspansiyonda çizikler var öyle darbe felan almamış sedece ufak tefek çarpmalar var sanırım süspansiyon açılmış hiç esnemiyor sizlerden istediğim istanbulda bu işten anlayan bir usta lütfen yardımcı olacak arkadaşlar konuyla ilğili yazsın.

Şunu anlayamadım amortisör hiç hareket etmiyor mu? Yani içe dışa doğru hareket etmesinde engel mi var?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
916
merhaba arkadaşlar bir arkadaşımın yapmış olduğu kazada süspansiyonu ağırzalandı anlattığı kadarıyla çok bi darbe almamış ama süspansiyon sonunakadar açılıp kalmış hidrolik boşalıp boşalmadığını bilmiyo çünki kendisi 15 gün boyunca motoru görmemiş şimdi bu süspansiyon işi milimetrik bi olay belki eyrilik vardır ama bize iyi bir motor ustası değil süspansiyon ustası lazım bu işten alıyacak cababa ne ağırzasıvar motor hyosung gt250 comet dediğim gibi motor sadece yanyatmış süspansiyonda çizikler var öyle darbe felan almamış sedece ufak tefek çarpmalar var sanırım süspansiyon açılmış hiç esnemiyor sizlerden istediğim istanbulda bu işten anlayan bir usta lütfen yardımcı olacak arkadaşlar konuyla ilğili yazsın.

Buz Motor.Kabataş setüsütü ve Bostancı'da.internet sitesi var bakabilirsin.
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
389
amortisör için maslak oto sanayide nam amortisör var. garantili iş yapıyorlar. benim motorunkileride onlar yapmıştı. =)

sende telefonu varsa verebilirmisin?

Şunu anlayamadım amortisör hiç hareket etmiyor mu? Yani içe dışa doğru hareket etmesinde engel mi var?

evet öyle çıkmış kalmış nekadarda yüklensek hareket etmedi belki milimlik oynadı ama biz anlıyamadık.
cevaplarınız için teşekkür ederim birde tamircilerin noları varsa daha iyi olucak.

konu güncel.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst