[İzmir MT] 26.12.08 Cuma 2008'in son toplantısı için buluşuyor...

Katılım
29 May 2006
Mesajlar
451
oğuz abi kimin fotolarıymış merak ettik eklede görelim şaka kaldırmıcak kimse yok aramızda dimi :)
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
821
o zaman resimler gelir ben böyle fanatik görmedim

BÖYLE FANATİK GÖRÜLMEDİ

33b3lmc.jpg




BU KAN KİMİN KANI BİLİN BAKALIM
14a8wna.jpg


VAY BE ÖZER ABİM SENİN BU KADAR FANATİK OLDUGUNU BİLMİYORDUK...BAKSANIZA KANI BİLE SARI LACİVERT HALLA HALLA ŞAŞTIM VALLA:queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
bu ne ya şakamı özer abim bu kadar kanında varmıydı ya fener bahçe aşkı :p
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
ee ben ogün oranın önünden geçtim kaç defa sizin olduğunuzu bilsem uğrardım yawwww kötü olmuşşş :pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst