Klasik soru: Yeniden

Katılım
5 Eyl 2007
Mesajlar
184
Merhaba Arkadaşlar bir sorum var ve en tatmin edici cevabı burada alacağımı da biliyorum.

kısmetse büyük güne yani motorumu almama az kaldıki iş değişikliği sebebiyle biraz daha şehir içine yatkın sıkışık olmsysn trafikte günlük ortalama 15km onun dışında hafta sonları daha uzun yol yapmak için kullanağım bi süper sport için bilgi almak istedim soru sorduğum bi arkadaşımın ki kendisinin yıllardır motor kullanır bildiğim Bandit 1200S, Hayabusa, 650GS ve ZX-6 kulandığı motorlar arasında mesaj tam olarak şu:
şükrü kardeş şimdi öncelikle ne amaçla kullanacağın önemli.eğer sadece zevk için arasıra hız yapayım hafta sonları takılayım diyosan rr tarzı bi makina alabilirsin.ama hergün kullanacaksan f makina almanı öneririm.hele bide uzun yol yapıyosan f makina çok daha kullanışlı olur.Motor elbise gibidir üzerine oturanı alacaksın.Ayrıca servis derdi istemiyorsan suzuki den şaşma şu ara gsxr 600 fiyatları çok uygun ve tamamı japon honda yamaha gibi yarısı çin yarısı tayvan değil.gözün kapalı al ve her koşulda kullan kaslı ve çok sağlam ciğerli bir makinadır.Avrupa ve amerikada şu an en çok satan motor olmasından da anlayabilirsin.malesef güzel ülkemde bir yamaha honda takıntısı dır gidiyor ama yıllardır her markayı kullandım ve suzukiden sağlamını ve kullanımda da kolayını görmedim.sıfır almayı düşünürsen fiyat konusunda da yardımcı olabilirim istanbulda bayii tanıdığım var yönlendiririm seni.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
neredesiniz SS kullanıcı arkadaşlar:silent:??????????:silent:

sanırım sizi daha derınden ilgilendiren bi konu içeren bı topıc burası...

benımde gonlumde olan ve hondadan sonra aklıma yatan bı makıne GSXR

kullandım fakat uzun sure degıl,
toplasan 2 saat kadar ve gayet zevklı makıne,,,
şimdiden hayırlı olsun,

ne alırsan...
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
F makına alman mantıklı bu durumda
Ama sen ne istediğinle biraz daha bütünleşmen lazımm

Bende derimki yamaha al benimde bayii tanığım var e bunu herkez kendi görüşüyle söyler daha çok kafan karışır
bende yamahadan sağlamını görmedim ne yalan sölim :)

Benim görüşüm senin binebileceğin en mantılı motosiklet yamaha fazer 600 sıfırı 15 ytl civarlarında albiliyosun kanpanyada şuan ses dersen 10 numara yedek parça desen ucuz hız desen gayet iyi 50 bin km kullandım bu motoru hemde çok sert bi şekilde 1 kere olsun sorun çıkarmadı

Emsali makınalarada bakabilirsin tabi kawa z 750 falanda var sanırım ama ben derimki gösterişe pek meraklı değilsen senin motorun turing
 
Katılım
20 Eki 2008
Mesajlar
151
ne desem nerden başlasam diye düşündüm "kuzguna yavrusu kuğu gözükür" lafı geldi aklıma kimse kullandığı motora kötü demez sorsan herkes motorundan memnundur. şimdi arkadaşın demiş suzuki al başka kullanıcı çıkar honda al yamaha al kawa al vs. vs... uzar gider.

marka tartışmasına dönüştürmeden sana tavsiyem kimseye kulak asma git alacağını düşündüğün markaların servislerine konuş, motorları gör bi bak sonuçta para vereceksin hangisi içine sinerse onu al derim kendi adıma ancak;

kullanma amaçlarını yazmışsın ve kendine uygun motor hangisi olur diye burdan fikir almaya çalışıyorsun...???

ss makine kullanabilecek kadar tecrübe edinmiş bir kullanıcı ne tür motor alması gerektiği konusunda fikir sahibi olacak durumdadır diye düşünüyorum.

burdan yola çıkarak fazla bir deneyimin yok sanırım... :cyclopsan

motorun hayırlı olsun :silent:
 
Katılım
5 Eyl 2007
Mesajlar
184
ne desem nerden başlasam diye düşündüm "kuzguna yavrusu kuğu gözükür" lafı geldi aklıma kimse kullandığı motora kötü demez sorsan herkes motorundan memnundur. şimdi arkadaşın demiş suzuki al başka kullanıcı çıkar honda al yamaha al kawa al vs. vs... uzar gider.

marka tartışmasına dönüştürmeden sana tavsiyem kimseye kulak asma git alacağını düşündüğün markaların servislerine konuş, motorları gör bi bak sonuçta para vereceksin hangisi içine sinerse onu al derim kendi adıma ancak;

kullanma amaçlarını yazmışsın ve kendine uygun motor hangisi olur diye burdan fikir almaya çalışıyorsun...???

ss makine kullanabilecek kadar tecrübe edinmiş bir kullanıcı ne tür motor alması gerektiği konusunda fikir sahibi olacak durumdadır diye düşünüyorum.

burdan yola çıkarak fazla bir deneyimin yok sanırım... :cyclopsan

motorun hayırlı olsun :silent:


Arkadaşlar yorumlarınız için teşekkür ediyorum.

SuPeR BiKe mesajından alıntı yaparak cevap yazıyor olmamı yanlış anlama lütfen.
durum şu daha açık yazayım bu motoru haftanın yanlızca iki günü birbirine ortalama 6 km mesafede olan üç markete uğramak onun dışında haftasonu ufak gazlamalar bazen de Alanya ve Eskişehir'e kaçmak inin kullanacağım
Aslına bakarsanız Yamaha R6 ile 600RR moviestar arasında kalmıştım ama SS almaz isem tercihim onlardan çok da farkı olmayan CB 600F HORNET olacak.
bazen herşeyde aşırıya kaçabiliyorum yukarıda belirtmiş olduğum mesajdan sonra bi an şöyle düşünmeye başladım YAMAHA ve HONDA al sonra çöpemi at?
biraz düşününce öyle olmadığına kadar versim ama yinede buradan da bir cevap almak istedim.
motor tecrübeme gelince bu daima söylediğim birşeydir asla SS kullanacak kadar tecrübe sahibi olamayacağım daime tetikte olmakta fayda vardır. doğup büyüdüğüm yer HATAY/İSKENDERUN 1996yılında caddelerde NİNJA-7 ZZR-1100 ve CBX 750 motorların cirit attığı bir yer yanhi benbim hatırladığım bunlar ilk motor kullandığımda 10 yaşındaydım o günden sonrada inmedim diiyebilirim ama bazı imkansızlıklardan dolayı asla motorum olmadı şimdi alacağım makina içinde şartları fazlasıyle zorlayacağım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst