[İzmir MT] 26.12.08 Cuma 2008'in son toplantısı için buluşuyor...

Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
2008 yılı böbrek taşı gibi yavaş yavaş birikti ama 365 günün birikimi aniden çıktığı için gidişi sancılı oldu işyerimde, bu yüzden çok yoğun bi haftanın ardından bu toplantı iyi gelecek galiba.
Akşam direkt k.parka geleceğim, orda görüşürüz.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Merhaba arkadaşlar,

Ben / Biz malesef gelemiyoruz çünkü bu akşam da Bursa da olacağım:silent:
Artık bir sonraki toplantı da görüşmek üzere iyi eğlenceler ve bol muhabbet.Hepinizide öpüyorum:rendeer:
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
451
ben yavaş yavaş evden çıkiim artık saat geldi :) görüşmek üzere
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
821
haydi bismillah

5fnjma.jpg


ruvfck.jpg


6o28hl.jpg


k30ryb.jpg


s1nm0y.jpg


hsweut.jpg


25f6kj4.jpg

ok95p1.jpg


2821b83.jpg

s9qf.jpg

2jb1x0h.jpg


2ziyc6r.jpg

rh6gzt.jpg


fazzvt.jpg


2vj2c7o.jpg


hsweut.jpg


2z5urdv.jpg
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
evet arkadaşlar güzel bir toplantı oldu bol eylenceli ve espirili ve bilardolu ne biliyim herşeyli bir toplantı oldu gelenler ve geliyom deyip gelmeyenler ve süpriz yapanlar ve bu konuda tuzu olanlar emeyi olanlar hepinize teşekürler .
özelikle naci abimiz ve acakçısı :p na bizleri ağırladıkları için teşekürler :rendeer:
 
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
412
evet arkadaşlar güzel bir toplantı oldu bol eylenceli ve espirili ve bilardolu ne biliyim herşeyli bir toplantı oldu gelenler ve geliyom deyip gelmeyenler ve süpriz yapanlar ve bu konuda tuzu olanlar emeyi olanlar hepinize teşekürler .
özelikle naci abimiz ve acakçısı :p na bizleri ağırladıkları için teşekürler :rendeer:
evet abi gerçekten, güzel eğlenceli, bol muhabbetli bi toplantıydı. :cat:

Oğuz abi eline sağlık fotolar için çok teşekkürler. :wiinkk:

Naci abi ve personeline bizi en iyi şekilde ağırladıkları için teşekkürler :rendeer:
herkesin yolu açık olsun. tekeriniz düz bassın :cat: en yakın toplantıda tekrar görüşmek üzere :rendeer:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
beyler işlerim vardı ayrı kaldım bu hafta...resimlerle yetinicez napalım :(

gidenlerin ayağına sağlık..emeği geçenlere sevgiler :rendeer:
 
Katılım
25 Eki 2008
Mesajlar
26
Naci Kardeşim Yeni Mekanın Hayırlı uğurlu olsun, bol kazançlar temenni edrim, aranızda olmak isterdim ama kalbim sizinleydi umarım bir gün gelirim çok güzel bir yere benziyor, hayırlı işler dilerim. Davutlardan sevgilerimle, Bülent Kaptan...
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Bende kişisel bazı sebeplerimden dolayı gelemedim evime yakın olsada ...

tekrardan hayırlı olsun naci abi toplantıda bayagı guzel gecmiş anlaşılan

Bir dahaki toplantıda görüşmek üzere :rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
821
w1cx6s.jpg


6s6f5j.jpg

5pjvvd.jpg

2eqg8jt.jpg

33vgh8j.jpg

ixdrio.jpg


2wgcdoo.jpg


m31oi.jpg


zan2v.jpg


28h0h9u.jpg


33kazw0.jpg

2zi2eqv.jpg

tamam bu kadar yeter heralde bakalum belki resim daha atabülürümde atmayabülürümde atarsam buğün atmazsam öbür gün belkide öbür öbür gün:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
75
sevgili arkadaşlarım cuma günü gelemedim.ticaret odası programlı bir toplantım vardı.fakat yüregim sevgim saygım sizinleydi.artık orası devamlı ugrak yerimiz olarak degerlendirilmelidir.yeni yılınız bol şans saglık huzur ve mutluluklarla geçmesini temenni eder bol uzun sürüşler dilerim.
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
821
Naci Kardeşim Yeni Mekanın Hayırlı uğurlu olsun, bol kazançlar temenni edrim, aranızda olmak isterdim ama kalbim sizinleydi umarım bir gün gelirim çok güzel bir yere benziyor, hayırlı işler dilerim. Davutlardan sevgilerimle, Bülent Kaptan...

dostum keşke sende olsaydın senle bir amerikan oynardık.heralde en son oynadıgımız bilardo 25 yıl önce ve kemerköprünün oradaydı.:salut::salut:ne günlerdi be hey gidi günler hey:salut::salut:

Güzel Bir :) Gece Olmuş Abi

merhaba muratım senide bekleriz artık:cat:

en iyisu sen her gun iku tane fitoğraf yukle :rendeer:
ellerune sağluk .

belki bu akşam iki resim atabilirim.ama bu iki resim çok özel yani kişiye özel olacak bir arkadaşımıza şaka mahayetinde olacak.onun espiri anlayışına sıgınarak atıyorum.bir hata olursa şimdiden özürlerimi iletirim:cat::cat::cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
357
arkadaşlar gelenlere gelemeyenlerede çok teşekkür ederim güzel bir geceydi oğuz kardeşimin fotolarıda süper olmuş ellerine sağlık çok sağolun toplantıdan o gün haberim oldu kusurum olduysa kusura bakmayın sizleri seviyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst