[İzmir MT] 26.12.08 Cuma 2008'in son toplantısı için buluşuyor...

Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
evet arkadaşlar bu yılıda geride bırakıyoruz bu toplantımızın çok önemi var ,benim için çok şeyi geride bıraktık yeni yılla gene hep birlikte beraber ve .
sağlıklı ve kazasız bellasız girmeyi umud ediyorum :rendeer:.
bornova küçük parkta naci abimiz yeni bir mekan açmış bu toplantımızda isdedik ki kendi mekanımızda .yapalım ..ve hayırlı olsuna gidelim.
toplantı yerimiz .bornova.küçük parkta .turkuaz .kafe,
saat 20.00.orda.buluşalım .
not ...tişorlerimiz gelmiştir sipariş verenler ve isteyenleri bekleriz :rendeer:
:rendeer: bütün izmir mt yi bekliyoruz :rendeer:
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
yılın son toplantısı nacinin ilk mt karşılaması hadi hayırlı olsun,iyi eğlenceler hepinize,katılımın bol olması dileklerimle.
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
821
TAMAM kardeşim biz eletrikçilerin orada buluşuyoruz çılgın ,ali vs tüm arkadaşlara duyurulacak.ÇARŞI gurubu hazır olacaktır.KANIMCA ermanda oraya gelecek
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
451
holleyyy bende ordayım

zaten benim eve 5dk lık mesafe :=)
 
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
412
yarın turkuaz cafenin yerini öğreneyim :) bi sorun cıkmazsa son ana kadar bende ordayım :cat:
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
821
çorbadan dönenin kaşığı kırılsın be katılım yüksek olsun ki bunlar izmir M.T dedirtelim.belki toplu halde kısa bir sürüşte yaparız:rendeer:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
bu sefer gelicem artık sizlerele tanışmak istiyorum...
yeri bilmiyorum ama k.yakadan geleceğim için sorun olmaz...bilen arkadaşlara sorarım...inş.bi aksilik çıkmaz...soğuk havadan korkuyorum sadece....:pale:
 
Katılım
27 Eki 2008
Mesajlar
660
TAMAM kardeşim biz eletrikçilerin orada buluşuyoruz çılgın ,ali vs tüm arkadaşlara duyurulacak.ÇARŞI gurubu hazır olacaktır.KANIMCA ermanda oraya gelecek

abi ben yarın k.parkta olucam zaten öğlenden.işim bittikten sonra sizi orda beklicem.öncü birlik olarak gidicem erkenden :cherry::cat:

trdavutak:: k.parkta red line diye bi bar var kime sorsan gösterir.red line nın bitişiği turkuaz cafe:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
merhaba kardeşilerim benim:rendeer:

Şu anda iş nedeniyle Bursa da bulunmaktayım.
Yarın erken saatlerde yola çıkabilirsem elbette katılırız Race Cat ile.
Fakat Susurluk tan Bursa yönüne yollar bayağı ıslak ve buzlu! bu risk'e de girmek istemiyorum

Bakalım yarın neler gösterecek. Gelemeyecek olursam hepinize iyi eğlenceler:rendeer:

yarın turkuaz cafenin yerini öğreneyim :) bi sorun cıkmazsa son ana kadar bende ordayım :cat:

Serkan'ım hayırlı olsun yeni makine'nen:cat: kazasız belasız kullanman/ız dileğiyle:wiinkk: kaç model ? 1999 mu?
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst