- Katılım
- 26 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,755
- Konu Yazar
- #1
evet arkadaşlar bu yılıda geride bırakıyoruz bu toplantımızın çok önemi var ,benim için çok şeyi geride bıraktık yeni yılla gene hep birlikte beraber ve .
sağlıklı ve kazasız bellasız girmeyi umud ediyorum :rendeer:.
bornova küçük parkta naci abimiz yeni bir mekan açmış bu toplantımızda isdedik ki kendi mekanımızda .yapalım ..ve hayırlı olsuna gidelim.
toplantı yerimiz .bornova.küçük parkta .turkuaz .kafe,
saat 20.00.orda.buluşalım .
not ...tişorlerimiz gelmiştir sipariş verenler ve isteyenleri bekleriz :rendeer:
:rendeer: bütün izmir mt yi bekliyoruz :rendeer:
sağlıklı ve kazasız bellasız girmeyi umud ediyorum :rendeer:.
bornova küçük parkta naci abimiz yeni bir mekan açmış bu toplantımızda isdedik ki kendi mekanımızda .yapalım ..ve hayırlı olsuna gidelim.
toplantı yerimiz .bornova.küçük parkta .turkuaz .kafe,
saat 20.00.orda.buluşalım .
not ...tişorlerimiz gelmiştir sipariş verenler ve isteyenleri bekleriz :rendeer:
:rendeer: bütün izmir mt yi bekliyoruz :rendeer:
Son düzenleme: