2009 Honda 1000RR ABS - 2009 Honda CBR600RR ABS

Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
böyle giderse harici egzos üreticileri iflasın eşiğine gelecekler muhtemelen!
 
Katılım
3 Eyl 2006
Mesajlar
164
hondanın ss sınıfındaki en kötü kasasını repsol rengi bile kurtaramamış...
bence honda, 1000RR gibi bir modeli acilen bu kasadan kurtarmalı. 2006 & 2007 kasasından sonra böyle bir dizayn anlayışı kabul edilebilir değil. bir marka en üst basamaklardan biran da kendini en alt basamağa düşürebiliyormuş. böyle büyük markalar da, komple bir revizyona gidelim derken bazen bu tür hatalarla karşılaşabiliyoruz. benzer şekilde BMW de, markanın amiral gemisi diye tabir edilen 7 serisinde komple değişime gitmiş ve bunun üzerine ağır eleştiriler almıştı...

son yıllarda kawasaki ve suzuki'deki kötü tasarımlar, hondaya da sıçradı ve böylece 1000RR'ın da bütün karizmasını bitirdiler. şuan bence 600RR, R6 & R1 kasaları gayet agresif gerçek bir ss görünümündeler. suzuki dizaynları eski havasında değil, kawasaki ise ss sınıfında kendini iyice bozdu, ZX-10R'dan sonra 6R da bütün çekiciliğini kaybetti...

son yıllardaki bu motosiklet & otomobil dünyasındaki absürt dizaynlarla bu sektörler nerelere doğru gidiyor anlamak mümkün değil...:farao:

2007 kasa repsol hala gözümde 1 numara...:cat:
 
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
481
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
600 rr sanki plakalık iptali uğraştıracak gibi gözüküyo zira eksoz koltuk altınan
uzuyor. .
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
91
birden bire aklıma söyle bişey geldi: adamlar teknojiyi zorlayıp yeni yeni şeyler ekliyorlar motosikletlere ancak bu ABS ile beraber söyle bişey de ekleyebilirlermiydi acaba; örneğin belli bir hızda giderken aniden fren yapmanız durumunda o hıza ve yol durumuna göre önünüzde bırakmanız gereken fren mesafesini otomatik olarak hesaplayan bir eklenti ilave edebilirlermiydi. yada daha da ileriye giderek bu işi yapacak bir sensör de ilave edip o fren mesafesinin altına düştüğünüz anda sizi uyaran bir sistem de olabilirmiydi. böylece belki de herşey daha da kolay olurdu.

Ne dersiniz böyle bişey mümkünmüdür?



trafikte araçların arasından geçerken ne olacak peki?
rodeomu yapacak sürücü:)
 
Katılım
5 Ara 2008
Mesajlar
232
Açıkcası 600rr nin görüntüsü bni daha çok etkiliyor egzost selenin altından cıkması ve öndeki 1000rr ye göre biraz daha sivri olan görüntü bnm daha çok hoşuma gidiyor..
 
Katılım
16 Ara 2008
Mesajlar
116
mavi-siyah olanı da çok şık diil mi arkadaşlar renkli jantlar fln :) ,,
 
Katılım
26 Eyl 2007
Mesajlar
701
Motosiklette anlam veremediğim ABS çok kişinin başını yakacak, söylemedi demeyin...
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
bunların üzerine yazmak lazım "Kontrolsüz güç, Güç değildir. ." :cat:

Motosiklette anlam veremediğim ABS çok kişinin başını yakacak, söylemedi demeyin...

frenaj da son nokta abs sistemi açık sistem olduğu için çabuk soğuması bir avantaj kullanımına alışmak lazım o ayrı mesele ama nasıl kafa ağrıtacak onu pek anlayamadım . .
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Eyl 2007
Mesajlar
701
bunların üzerine yazmak lazım "Kontrolsüz güç, Güç değildir. ." :cat:



frenaj da son nokta abs sistemi açık sistem olduğu için çabuk soğuması bir avantaj kullanımına alışmak lazım o ayrı mesele ama nasıl kafa ağrıtacak onu pek anlayamadım . .



Şöyleki; bilmeyen arkadaşlar olduğu varsayarak; ABS'nin fren mesafesini kısaltmadığı aksine uzattığını söyleyebiliriz. Bir diğer deyişle lastiklerin kitlendiği ve maksimum sürtünme katsayısına ulaşarak aracı durdurmasıdır. Bu nedenle ABS arabada olduğundan daha çok motorlarda etkilidir. Arabalar 4 tekerleği üzerinde bu işi yaparken motosiklet iki tekerleği üzerinde ancak yol almaya başladığında tekerleklerin dönmesi ile oluşan jiroskop etkisi ile dengede durabilir. Bu nedenle hareket halindeki motosikletin tekerleklerinin kitlenmesi bu dengede kalma etkisini yok edeceği için daha tehlikeli olacaktır. Tam viraja yattınız önünüze hareketli bir cisim çıktı, bir panik freni ve ön teker kitlendi!!!! Mevzu bahis motorlar(600-1000RR) şükür hiçbir zaman düşük hızlarda gitmeyeceği göz önünde bulundurulursa nedemek istediğim daha açıklayıcı olacaktır. Ben AR-GE sorumlusu yada mühendis değilim ama hepsinden önemlisi ABS'li motosiklet kullanmış aktif bir kullanıcıyım. Tabiki bilinçli kullanıcı için bunlar önemsizde olabilir...Durum budur.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cok guzeller ehliyeti alinca işallah biri benim olur :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst