- Katılım
- 6 Eki 2008
- Mesajlar
- 1,218
bende bunu sır sanıyodumda kimseciklere diyivermiyodum bee.sen maşallah hekese diyivedin yaa. ni zaman yazıcen bakem sen ehliyet mektebine diyever bi bakem:queen::queen:
Nerde Resimler Arkadaşlar.hadi Hadi Hızlı Biraz
yazıldım bile abi bu cumartesi sınav var ocakın ilk haftasıda alırım heralde ehliyeti

