- Katılım
- 30 May 2007
- Mesajlar
- 112
@ ethemm76
cevabın için çok teşekkür ederim. motorun soğuduğuna tam emin değilim kontrol ederken. 15 dakikalık sürüş sonrasında 10 dakika bekleyip ondan sonra motorun sıcaklığını kontrol ettim ılıdığını anlayınca kontrol ettim yağ seviyesini ve yağ seviyesi çok yüksekti. ama tekrar bi bakıcam. bu haliyle problem yaratır mı acaba sizce :S dediğin gibi benzin de atıyor özellikle motoru ısıtırken bunun farkındayım ama onu egzosttan (yada nasıl yazılıyorsa işten ondan) atıyor benim bıraktığım izlerse tam motorun motor kısmının altında oluyor. yani yağ olduğuna eminim. ama yağ seviyesi yüksek olduğuna göre yağ sızdırıyor diyemem. bu durumda yağ fazla olduğu için bi şekilde atıyor dışarı bi kısmını diye düşünüyorum.
cevabın için çok teşekkür ederim. motorun soğuduğuna tam emin değilim kontrol ederken. 15 dakikalık sürüş sonrasında 10 dakika bekleyip ondan sonra motorun sıcaklığını kontrol ettim ılıdığını anlayınca kontrol ettim yağ seviyesini ve yağ seviyesi çok yüksekti. ama tekrar bi bakıcam. bu haliyle problem yaratır mı acaba sizce :S dediğin gibi benzin de atıyor özellikle motoru ısıtırken bunun farkındayım ama onu egzosttan (yada nasıl yazılıyorsa işten ondan) atıyor benim bıraktığım izlerse tam motorun motor kısmının altında oluyor. yani yağ olduğuna eminim. ama yağ seviyesi yüksek olduğuna göre yağ sızdırıyor diyemem. bu durumda yağ fazla olduğu için bi şekilde atıyor dışarı bi kısmını diye düşünüyorum.


