Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 May 2007
Mesajlar
112
@ ethemm76
cevabın için çok teşekkür ederim. motorun soğuduğuna tam emin değilim kontrol ederken. 15 dakikalık sürüş sonrasında 10 dakika bekleyip ondan sonra motorun sıcaklığını kontrol ettim ılıdığını anlayınca kontrol ettim yağ seviyesini ve yağ seviyesi çok yüksekti. ama tekrar bi bakıcam. bu haliyle problem yaratır mı acaba sizce :S dediğin gibi benzin de atıyor özellikle motoru ısıtırken bunun farkındayım ama onu egzosttan (yada nasıl yazılıyorsa işten ondan) atıyor benim bıraktığım izlerse tam motorun motor kısmının altında oluyor. yani yağ olduğuna eminim. ama yağ seviyesi yüksek olduğuna göre yağ sızdırıyor diyemem. bu durumda yağ fazla olduğu için bi şekilde atıyor dışarı bi kısmını diye düşünüyorum.
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Yanlış yapmışsın arkadaşım.

Yağ seviyesine motor soğukken bakılır. Akşamdan bırakırsın düz bir zemine. Sabah kapağını açarsın çubuğu silersin tekrar takarsın . Sonra asıl gösterge odur.
 
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
112
kitapçıkta yamulmuyorsam ılıkken bakılır diyor. soğukken bakılmaz. hatta kitapçıkta soğukken çalıştırıp 5 dakika ısıtın sonra kapatın motoru 5 dk bekieyin ondan sonra bakın yazıyor.

ama ben soğuması için yeterince bekleyip beklemediğimde kararsızım. neyse onun da o kadar önemi yok tekrar denerim bu kez kitapçığı aynen uygularım :)
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Ya bişi sorcam şu hızkesıcı hakkında bılgısı olan bır bılgılendırebılrımı [ee yardim edecenız o kadar ] :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
72
Arkadaşlar bazı şeyler kullandıkça bazı şeyler ustasından öğrenilir.Honda bu konuda eğer kitapçığında yazmışsa geçerli olan odur.
Birde ben şahsen üzerinde motor koruma demiri ve tank pad'i dışında modifiyeye sıcak bakmıyorum.Bu motor zaten çok şık ve güzel.Herhangi bir ekstra istemiyor.Dişlilerle oynamak yada bunun gibi motoru zorlayacak hareketler sizlercede tavsiye edilmemeli diye düşünüyorum.
Bu arada hala bana siyah CBF bulamadınız.Helal olsun...
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Bu işin topcase'i var , xenon farı var bir sürü şey olabilir bence.

ama bende dişli değiştirme vb. şeylere sıcak bakmıyorum.
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Cbf 150

Yaw nasıl bakılır peki.. ? Yani sen nasıl biliyosun ?



Hız kesici değil, o devir kesici :)


Coğu yerde hız kesıcı olarak okudum cahıllıgımı yuzume vurma yaw:):mrgreen::mrgreen:

Arkadaşlar bazı şeyler kullandıkça bazı şeyler ustasından öğrenilir.Honda bu konuda eğer kitapçığında yazmışsa geçerli olan odur.
Birde ben şahsen üzerinde motor koruma demiri ve tank pad'i dışında modifiyeye sıcak bakmıyorum.Bu motor zaten çok şık ve güzel.Herhangi bir ekstra istemiyor.Dişlilerle oynamak yada bunun gibi motoru zorlayacak hareketler sizlercede tavsiye edilmemeli diye düşünüyorum.
Bu arada hala bana siyah CBF bulamadınız.Helal olsun...


2 nci el mı arıyorsun...
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Evet hız kesici diyenler var. Ama aslında deviri kesiyor. Redline'a girmesini engelliyor.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
evet arkadaşlar bazı arkadaşlar bu elcik korumalarından istiyordu, sanırım 7 kişiye ilettim, ybr 125 de takan arkadaş var cbf 150 ye de,
elimde 4 çift elcik koruması var,
isteyen olursa istanbul dışına kargo ile istanbul içine elden teslim edebilirim,
fiyatı ise 20 ytl.

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst