- Katılım
- 11 Kas 2008
- Mesajlar
- 23
ooooo
ben daha 300 deyim hiç konuşmiim:cherry:
Motorun sesinde toklaşma başladıysa güzel biraz daha değişecektir 4000 olana kadar tek silindir motorlarda biraz daha çabuk oluyor bunlar.
Motorun gücündede değişme olacaktır.
Ama dikkatli olun benzine bi kapak yağ koy çekişi artar vs gibi laflara inanıp herhangi bir şekilde benzine katkı yapmayın
Yau bende devir saati yok ama açsam daha devir yapacak gibi bi his var içimde o gücü hissettiriyor motor.
Bu arada biraz deneme yaptım bayramın 4. günü motor kendine geldi.
Vites/km şeklinde yazıyorum
1/60
2/80
3/100
4/120
5 i daha yapıştıracak yol bulamadım İstanbulda malum güvenlik sıfırın altına iniyo bu yollarda bu şöförlerle.
sanırsam 150 civarı bir hız yapacak.
Tabi bunu sürekli yapmak çok fayfalı değil arkadaşlar.
Sürekli redline yapın demiyorum yanlış anlaşılmasın bu durum :queen:
Yoklayın devir yapmaya alıştırın. "Hooop bilader akıllı ol" diyin. :mrgreen:
Ama onu üzmeyin :rendeer:
Zaten bu şekilde 5-6 bin km yi devirdimi, düşük devirdede torq üretecek ve size cruser keyfi yaşatacaktır. :rendeer:
Kazasız sürüşler![]()
ben daha 300 deyim hiç konuşmiim:cherry: