Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Kas 2008
Mesajlar
23
ooooo

Motorun sesinde toklaşma başladıysa güzel biraz daha değişecektir 4000 olana kadar tek silindir motorlarda biraz daha çabuk oluyor bunlar.
Motorun gücündede değişme olacaktır.
Ama dikkatli olun benzine bi kapak yağ koy çekişi artar vs gibi laflara inanıp herhangi bir şekilde benzine katkı yapmayın :)

Yau bende devir saati yok ama açsam daha devir yapacak gibi bi his var içimde o gücü hissettiriyor motor.
Bu arada biraz deneme yaptım bayramın 4. günü motor kendine geldi.
Vites/km şeklinde yazıyorum :)
1/60
2/80
3/100
4/120

5 i daha yapıştıracak yol bulamadım İstanbulda malum güvenlik sıfırın altına iniyo bu yollarda bu şöförlerle.
sanırsam 150 civarı bir hız yapacak.

Tabi bunu sürekli yapmak çok fayfalı değil arkadaşlar.
Sürekli redline yapın demiyorum yanlış anlaşılmasın bu durum :queen:
Yoklayın devir yapmaya alıştırın. "Hooop bilader akıllı ol" diyin. :mrgreen:
Ama onu üzmeyin :rendeer:
Zaten bu şekilde 5-6 bin km yi devirdimi, düşük devirdede torq üretecek ve size cruser keyfi yaşatacaktır. :rendeer:

Kazasız sürüşler :)

ben daha 300 deyim hiç konuşmiim:cherry:
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
Motorun sesinde toklaşma başladıysa güzel biraz daha değişecektir 4000 olana kadar tek silindir motorlarda biraz daha çabuk oluyor bunlar.
Motorun gücündede değişme olacaktır.
Ama dikkatli olun benzine bi kapak yağ koy çekişi artar vs gibi laflara inanıp herhangi bir şekilde benzine katkı yapmayın :)

Yau bende devir saati yok ama açsam daha devir yapacak gibi bi his var içimde o gücü hissettiriyor motor.
Bu arada biraz deneme yaptım bayramın 4. günü motor kendine geldi.
Vites/km şeklinde yazıyorum :)
1/60
2/80
3/100
4/120

5 i daha yapıştıracak yol bulamadım İstanbulda malum güvenlik sıfırın altına iniyo bu yollarda bu şöförlerle.
sanırsam 150 civarı bir hız yapacak.

Tabi bunu sürekli yapmak çok fayfalı değil arkadaşlar.
Sürekli redline yapın demiyorum yanlış anlaşılmasın bu durum :queen:
Yoklayın devir yapmaya alıştırın. "Hooop bilader akıllı ol" diyin. :mrgreen:
Ama onu üzmeyin :rendeer:
Zaten bu şekilde 5-6 bin km yi devirdimi, düşük devirdede torq üretecek ve size cruser keyfi yaşatacaktır. :rendeer:

Kazasız sürüşler :)

Arada bir yapmak lazım diyorsanız denicem ama yazı beklemek zorundayım sanırım...:p
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
226
1'inci viteste nasil 60 yapiyorsun allah askinda... kac km'de motor? ben 850'deyim ve 4'uncu viteste 60 gorebiliyorum. 1'inci viteste 60 yapsan bile bence motora inanilmaz zarar verirsin ve cikan sese tahamul edilemez..

Dostum benim motorum Ledow 250 cc V motor yanlış anlaşıldıysam özür dilerim :rendeer: :)
 
Katılım
6 Haz 2008
Mesajlar
94
Birinci vitesde caracalda 40 yapıyorum birazdaha zorlamaya korkuyorum, bağırıyor...1000km deyim halen :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eğer iyi açılırsa caracal !! gerçektende acayip atak gidiyor.. ama tabi bir cruiser kullandığımızı unutmamak gerek ... yüksek süratle gittiğimizde önümüze birşey çıktığını düşünüp fren yaptığımızı varsayarsak 'kii ben düşünemiyorum arka tekerleğin nasıl öne geldiğini görürüz :) aman deyim arkadaşlar dikkatli kullanalım..sonuçta rece değil bindiğimiz motor frenler çoğu yerde hantal kalabilir..tabiri caiz ise kıç baş savurabilir yani...herkese selamlar...
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
eğer iyi açılırsa caracal !! gerçektende acayip atak gidiyor.. ama tabi bir cruiser kullandığımızı unutmamak gerek ... yüksek süratle gittiğimizde önümüze birşey çıktığını düşünüp fren yaptığımızı varsayarsak 'kii ben düşünemiyorum arka tekerleğin nasıl öne geldiğini görürüz :) aman deyim arkadaşlar dikkatli kullanalım..sonuçta rece değil bindiğimiz motor frenler çoğu yerde hantal kalabilir..tabiri caiz ise kıç baş savurabilir yani...herkese selamlar...

:mrgreen: Doğrudur aman dikkat.Söylendiği gibi rece değil bindiğimiz...:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
millet sus pus olmuş :) havaların etkiside var tabi !! birde kırmızı caracalı olan bi arkadaş vardı kendisi eskişehir'li gören varmı aranızda :)
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Dün Bayrampaşa Bauhaus'a giden varmı beyler..?

Orada bir Caracal gördümde; şıktı maşallah! Ancak yan kapaklar çıkmış sanırım, makinenin tüm iç organları ortadaydı! :p
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
millet sus pus olmuş :) havaların etkiside var tabi !! birde kırmızı caracalı olan bi arkadaş vardı kendisi eskişehir'li gören varmı aranızda :)



ben 15 bi deyım 1. vites 50 . 2 80 3 105 4 115 5 120 yaptım en fazla amaaaaaaaaaa asla yapmayın arkadaslar ole yapacaksanız gidin gt250 r alın yadca 600f

5 . vites 150 yapacak arkadaş o motor dişli değişimi olmadıkça 150 km-h yapmaz seb boyle dvm edersen bir gün yolda ttıınınnnnn eder arka teker bir kilitler dersin ne oldu ne mı oldu motor kol cıkardı

beyler motoru satıyorum ben . xt 600 alacagım bana o yakısır yaa 40 dan sonra donecegım cruısera abıcım ne kavsak ne kaldırım basımmı cıkıyor heryere
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
18 Ara 2008
Mesajlar
1
:silent:ya şu caphur mudur nedir ne anlıyosunuz ya ben birine bindim çelik ti heralde sığır gibi bağırıyo gitmiyo aynı leş gibi benim motora normal hızla giderken kazı kokledinmi yerinden fırlar motorun hızı hemen artar bunlar yıkık ya ya ben anlamıyom ha gerçi renkler ve zevkler tartışılmaz ama ne biliyim işte ben soyledim
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
226
:silent:ya şu caphur mudur nedir ne anlıyosunuz ya ben birine bindim çelik ti heralde sığır gibi bağırıyo gitmiyo aynı leş gibi benim motora normal hızla giderken kazı kokledinmi yerinden fırlar motorun hızı hemen artar bunlar yıkık ya ya ben anlamıyom ha gerçi renkler ve zevkler tartışılmaz ama ne biliyim işte ben soyledim

Dediğin gibi dostum zevkler tartışılmaz :)

Burdan antalyaya yola çıkalım beraber, kaç saat mola vermeden dayanabilisin sence? :rendeer:

Bizimki biraz daha keyif amaçlı hız değil. :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:silent:ya şu caphur mudur nedir ne anlıyosunuz ya ben birine bindim çelik ti heralde sığır gibi bağırıyo gitmiyo aynı leş gibi benim motora normal hızla giderken kazı kokledinmi yerinden fırlar motorun hızı hemen artar bunlar yıkık ya ya ben anlamıyom ha gerçi renkler ve zevkler tartışılmaz ama ne biliyim işte ben soyledim

kardeşim bir motosiklet bu kadarmı güzel anlatılır ... sadece burada bir cümlene katılayım ben zevk ve renkler tartışılmaz

Dediğin gibi dostum zevkler tartışılmaz :)

Burdan antalyaya yola çıkalım beraber, kaç saat mola vermeden dayanabilisin sence? :rendeer:

Bizimki biraz daha keyif amaçlı hız değil. :cat:

işte bu :cat: race ile cruiser'in arasındaki fark rahatlık
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
:silent:ya şu caphur mudur nedir ne anlıyosunuz ya ben birine bindim çelik ti heralde sığır gibi bağırıyo gitmiyo aynı leş gibi benim motora normal hızla giderken kazı kokledinmi yerinden fırlar motorun hızı hemen artar bunlar yıkık ya ya ben anlamıyom ha gerçi renkler ve zevkler tartışılmaz ama ne biliyim işte ben soyledim

kazı kökledinmi yerinden fırlar tabii hayvancık, yazık.. :mrgreen:

Leş yada sığır diye küçümsediğin o makinelerin herşeyden önce bir ruhu var! Gerçekten chopper ve cruiser seven insanlar altındaki makineyle kızlara hava atmaktan çok KEYiF almak niyetindelerdir. Motosikletlerin yaratılış amacı hız yapmak değil, keyif almaktır! Fakat Racing makinelerde güçleri ve hızlarıyla ilgi çekicidir. Dolayısıyla -özellikle bizim gibi az gelişmiş ülkelerde- kişiler bastırılmış egolarını tatmin için süper güçlü, süper hızlı racing makineleri tercih edebilirler, bu gayet normaldir! Tabii gerçekten bu işe gönül vermiş, supersport sınıfıyla başlamış ve sonuna kadar onunla devam edecek arkadaşlarımızda var.. Onlarada saygım sonsuz!

Ama bir adam cruiser konulu bir topiğe gelip; "ne anlıyorsunuz şu Chopper'lardan; bende Kanuni Racer var; çok pis kaçıyor" falan derse ben buna sadece gülerim!.. :)

Dünyada motosiklet denince akla ilk gelen imgeler Chopper ve Cruiser'lardır genelde.. Çünkü baştada söylediğim gibi; onların bir ruhu vardır herşeyden önce.. Kromlarının parlaklığı, deri kokusu, motorlarının sesi, ağır ağır asfaltta süzülüşleri, insana güven veren dengeleriyle eşsizdirler!!

Tabii dediğin gibi; zevkler ve renkler tartışılmaz! :wiinkk:
 
Katılım
11 Kas 2008
Mesajlar
23
:queen::queen::pr: TARTIŞMA O ZAMAN KAZ HERİF!!

:silent:ya şu caphur mudur nedir ne anlıyosunuz ya ben birine bindim çelik ti heralde sığır gibi bağırıyo gitmiyo aynı leş gibi benim motora normal hızla giderken kazı kokledinmi yerinden fırlar motorun hızı hemen artar bunlar yıkık ya ya ben anlamıyom ha gerçi renkler ve zevkler tartışılmaz ama ne biliyim işte ben soyledim[/QUOT
:queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Kas 2005
Mesajlar
332
:silent:ya şu caphur mudur nedir ne anlıyosunuz ya ben birine bindim çelik ti heralde sığır gibi bağırıyo gitmiyo aynı leş gibi benim motora normal hızla giderken kazı kokledinmi yerinden fırlar motorun hızı hemen artar bunlar yıkık ya ya ben anlamıyom ha gerçi renkler ve zevkler tartışılmaz ama ne biliyim işte ben soyledim

adamın mesaj sayısı 1 üstündeki kotuma fanila ee KAZI da köklüyor bence cevap vermeye gerek bile yok çünkü topicte birdaha rastlanacağına inanmıyorum isterseniz bulmak için şöyle bir başlık açın
KAZI KÖKLEYEN FANİLALI FIRTINA SESİMİZİ DUYARSAN TOPİCE 3 KERE TIKLA
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
161
:silent:ya şu caphur mudur nedir ne anlıyosunuz ya ben birine bindim çelik ti heralde sığır gibi bağırıyo gitmiyo aynı leş gibi benim motora normal hızla giderken kazı kokledinmi yerinden fırlar motorun hızı hemen artar bunlar yıkık ya ya ben anlamıyom ha gerçi renkler ve zevkler tartışılmaz ama ne biliyim işte ben soyledim




arkadasım sana bisey soyliyim mi biseyi soylemeden once 2 kere düsün MOTORDAN HİC ANLAMIYORSUN senin kanuni 200 motorun war heralde senin motorun ile caracal 200 ün motoru aynı sadece şase ve gövde farklı bu hızda farkedio biraz cünkü racerda(adı üstünde race) rüzgarı ona gore alan bi govde yapısı war ve bizim makina daha agır öyle bi kücümsemissin ki bizim motoru ölü falan kendi bindigin motora kendin KÖTÜLÜYORSUN motorlar aynı bundan sonra 2 kere düsün anladın:farao:
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
hiç sorun çıkarmazmı bi çinli ya? hiç forum takip edip sorun paylaşmaya gerek bırakmıyo :cherry::cat:

n1069963218_217802_7174.jpg



caracal'ıma uzanmış olan benim
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
caphur ne be :mrgreen: HAHAHAHAHAHAH hic gulecegim yoktu. :queen:

dostlar CC yukseltmek istiyorum. hangi markaya terfi edecegimi henuz karar vermedim ama kafamda bir seyler var. Caracal'larin istanbul piyasasi kac para acaba? yaza kadar 2000 - 2500 km yaparim gibi geliyor. ne diyorsunuz? kaca satilir bizim kara kizlar?

solmyr, baska bir forumda motorunun nerdeyse hurda oldugunu yazmistin yanlis hatirlamiyorsam. memnun degil gibiydin.. ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst