[Manisa MT] Yine Yeni Yeniden Toplaşması :) 19.12.2008

Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
izmirden gidecekler için ;

toplaşma yeri : ege üniversitesi kampüs girişi (manisa kavşağındaki giriş)
toplaşma saati : 18:00
Teker Dönüş : Ekip toplanır toplanmaz gaz açarız...:cherry:

cesi, karmacoma,arap kadri ile görüştük dün akşam en uygun saat ve toplaşma yerini bu şekilde düşündük, gelecek olupta görüşemediklerimizede umarım bu gidiş planı uyuyordur...isteyen bağımsız da gelebilir :cat:

ben genede 5.30. da orda olcam .:))):queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Ara 2008
Mesajlar
61
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben gelirim ama yazin yapalim bunu eyer CiBiRi abimden alabilirsem 1 gunluk gelirim

Manisa/turgutlu :cat:
 
Katılım
25 Eki 2008
Mesajlar
26
Slm Motorcu Dostlar 19.12.2008 Tarihli Manisa Yolculuğunuz şimdiden hayırlı olsun ama Hava tahmin raporlarına göre tüm egede çok sağanak yağış görünüyor yağmurluklarınızı mutlaka almanızı tavsiye ederim, Sadece bilgilendirmek istedim Keşke aranızda olabilseydim.
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
Slm Motorcu Dostlar 19.12.2008 Tarihli Manisa Yolculuğunuz şimdiden hayırlı olsun ama Hava tahmin raporlarına göre tüm egede çok sağanak yağış görünüyor yağmurluklarınızı mutlaka almanızı tavsiye ederim, Sadece bilgilendirmek istedim Keşke aranızda olabilseydim.

çok sağol uyarın için abim tet birli oluruz .:rendeer:

lem ne adamsın ha :mrgreen:
illaki 5,30da orda olacan:queen::queen:

ne yapiyim ağzımdan çıktı bikere süzümün arkasındayım her zaman :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
Mecit kardeşimin toplaşmasına +1 olmak isterdim belki seziyle de gelebilirdik ancak önemli bir işim var bu nedenle aranızda olamayacagız
gidecek arkdaslara iyi yolculuklar; ıslak zemin kaygandır dikkatli olun :cat:
manisadaki dostlarımıza da bizden selam iletin :wiinkk:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
cesurum,,ben toplaşma saatini 8 gibi demiştim,,ben 19.45 gibi orda olcam,,erken gelirsenizde baş tacısınız,,mekan tanıdık,,istediğiniz gibi,,hizmette,saygıda kusur etmezler.
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
cesurum,,ben toplaşma saatini 8 gibi demiştim,,ben 19.45 gibi orda olcam,,erken gelirsenizde baş tacısınız,,mekan tanıdık,,istediğiniz gibi,,hizmette,saygıda kusur etmezler.

dostum allah kaza bella vermese 8 den önce orda oluruz tabiki mekan bizim mekanımızdır hiç şüpem olmaz bütün dostlara saygılar hürmetler :rendeer:
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
SELAM ARKADAŞLAR :)

perşembe günü saat 13 de böbreğimde yıllardır ikamet eden ama kira ödemeyen TAŞ hazretleri sanırım taşınacakki beni hastanelere düşürdü

hareket saatine kadar iyileşirsem (ki röntgen tahlil işleri var) sevgilimle olmasada sepetli motorumla aranızda olacam:cat:

olurda gelemezsem:pale:
sizlere cici eğlenceler:)
artık bende fotolara bakar :salut:

not:
umutusum ben koko hakkımı hiç kimseye devretmiyorum bilesin :cat:
şimdi senin saf ve temiz duygularını kullanıpda
-TRİPOT Arap koko hakkını bana devretti sen bana ısmarlayacan diyen MÜYEN DİZ çıkabilir sakın kanma :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
adaş kadri; geçmiş olsun abicim,
umarım gelebilirsin, gelirsen bende sana 50 cc lik ambalajlarda satılan böbrek çalıştırma sıvılarından ikram edecem söz:)
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
SELAM ARKADAŞLAR :)

perşembe günü saat 13 de böbreğimde yıllardır ikamet eden ama kira ödemeyen TAŞ hazretleri sanırım taşınacakki beni hastanelere düşürdü

hareket saatine kadar iyileşirsem (ki röntgen tahlil işleri var) sevgilimle olmasada sepetli motorumla aranızda olacam:cat:

olurda gelemezsem:pale:
sizlere cici eğlenceler:)
artık bende fotolara bakar :salut:

not:
umutusum ben koko hakkımı hiç kimseye devretmiyorum bilesin :cat:
şimdi senin saf ve temiz duygularını kullanıpda
-TRİPOT Arap koko hakkını bana devretti sen bana ısmarlayacan diyen MÜYEN DİZ çıkabilir sakın kanma :queen::queen::queen::queen:

Geçmiş olsun arap'ım...Bende seni taş yer mıcır... eder sanıyordum Arabım damla taş mağdenim:mrgreen: inşallah tüm konsültasyonlar, bilimum kırma ve kömür çıkarma işleri biter de yetişirsin koko'na yoksa Murat onu indiragandi yapar biliyorsun:mrgreen:

Bana gelince, yarın Bursa yolları görünüyor gibi ama dua ediyorum inşallah olmaz diye fakat olasılığı %99 gibi....iş işte neyaparsınız. Gelemeyecek olursam hepinize iyi eğlenceler ve afiyet şeker olsun:cat:
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
SELAM ARKADAŞLAR :)

perşembe günü saat 13 de böbreğimde yıllardır ikamet eden ama kira ödemeyen TAŞ hazretleri sanırım taşınacakki beni hastanelere düşürdü

hareket saatine kadar iyileşirsem (ki röntgen tahlil işleri var) sevgilimle olmasada sepetli motorumla aranızda olacam:cat:

olurda gelemezsem:pale:
sizlere cici eğlenceler:)
artık bende fotolara bakar :salut:

not:
umutusum ben koko hakkımı hiç kimseye devretmiyorum bilesin :cat:
şimdi senin saf ve temiz duygularını kullanıpda
-TRİPOT Arap koko hakkını bana devretti sen bana ısmarlayacan diyen MÜYEN DİZ çıkabilir sakın kanma :queen::queen::queen::queen:

geçmiş olsun mustafa abi :rendeer:
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
ya kokoreçi gördüm 650 liralık cezayı göze alıp gelicem valla o kadar canım çekti:mrgreen:

geçmiş olsun bu arada abi...
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
mustafa abim arap kadri taş ocağım eyer motorla rahatsız olursan arabayla gideriz şayet yağmurlu olursa sanada yer var :rendeer:

ya kokoreçi gördüm 650 liralık cezayı göze alıp gelicem valla o kadar canım çekti:mrgreen:

geçmiş olsun bu arada abi...

sen rahat ol önünde ben varım her yol yaptığımda 237 ytl yi afyetle yiyiyom .:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
ya kokoreçi gördüm 650 liralık cezayı göze alıp gelicem valla o kadar canım çekti:mrgreen:

geçmiş olsun bu arada abi...

kardeşim sen cezayı göze alsanda biz seninle o yolu yapmayız...Ehliyetin olmadan bizimle grup sürüşü yapamazsın, hele hele bu hava şartları ve manisa yolu gibi tehlikeli bir yolda bu imkansız görünüyor :cat:
Daha önce bizimle 29 ekimde sürüş yaptın fakat o sürüşte ben sadece acemi olduğunu biliyordum, ehliyetin oladığından bahsetseydin o sürüşede gelemezsin...umarım bize hak verirsin :rendeer: sevgilerle kardeşim, en kısa zamanda ehliyetine kavuşursun umarım, daha çok gezi toplantı yapıcaz nasıl olsa :cat:

arap kadrim mustafa abim bu gece sabaha kadar ip atlıyosun yarın bizimlesin :queen::bounce: (Geçmiş olsun :wiinkk:)

özer abi; iş önde gelir tabiiki ama %1'lik ihtimali bekliyoruz 4 gözle:wiinkk: :rendeer:
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
adaş kadri; geçmiş olsun abicim,
umarım gelebilirsin, gelirsen bende sana 50 cc lik ambalajlarda satılan böbrek çalıştırma sıvılarından ikram edecem söz:)

amanııınnn böbrek çalıştırma sıvısıda var :cyclopsan:cyclopsan
akşama kadar iyileşmek şart oldu be :queen:

Geçmiş olsun arap'ım...Bende seni taş yer mıcır... eder sanıyordum Arabım damla taş mağdenim:mrgreen: inşallah tüm konsültasyonlar, bilimum kırma ve kömür çıkarma işleri biter de yetişirsin koko'na yoksa Murat onu indiragandi yapar biliyorsun:mrgreen:

Bana gelince, yarın Bursa yolları görünüyor gibi ama dua ediyorum inşallah olmaz diye fakat olasılığı %99 gibi....iş işte neyaparsınız. Gelemeyecek olursam hepinize iyi eğlenceler ve afiyet şeker olsun:cat:

ABİM sen ne diyon yaw:mrgreen:
az daha beklesem 38 katlı gökdelen için gerekli taş ve kum çıkacak böbreklerden:queen::queen::queen:
MÜYEN DİZe yedirmemek için kokomu gelecem diyom ya:bounce:

geçmiş olsun mustafa abi :rendeer:

saol Gökalpim:)

ya kokoreçi gördüm 650 liralık cezayı göze alıp gelicem valla o kadar canım çekti:mrgreen:

geçmiş olsun bu arada abi...

saol kardeşim:)

mustafa abim arap kadri taş ocağım eyer motorla rahatsız olursan arabayla gideriz şayet yağmurlu olursa sanada yer var :rendeer:



sen rahat ol önünde ben varım her yol yaptığımda 237 ytl yi afyetle yiyiyom .:queen:

saolasın Cesurum:)
bu arada olm o kadar yedin 237 ytl daha doymadınmı ha:silent::queen::queen:

arap kadrim mustafa abim bu gece sabaha kadar ip atlıyosun yarın bizimlesin :queen::bounce: (Geçmiş olsun :wiinkk:)

Aykutum saolasın:)
yalnız ben sabaha kadar ip atlarsam böbreemdeki taşı bilmemde
oturduğum apartman depremden yıkılır yaw:queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst